Διαβάστηκε από 69761αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/4/2011
Προβάδισμα στον EcoBoost
Ο ολοκαίνουργος ΕcoBoost κινητήρας των 1,6 λίτρων ήταν ακριβώς αυτό που έλειπε από την προϊοντική γκάμα της Ford. Χρησιμοποιεί υπερτροφοδότηση (με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας) καθώς και τεχνολογίες άμεσου ψεκασμού και διπλού μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρων (Ti-VCT), αποδίδοντας 150 ονομαστικούς ίππους. Παρουσιάζεται πάρα πολύ ελαστικός και γραμμικός, χωρίς καθόλου τούρμπο lag και κινεί αρκετά γρήγορα το C-Max. Από την άλλη, η λειτουργία και του TSI με τους 140 ίππους (157 στο δυναμόμετρο) της VW είναι εξίσου υποδειγματική σε όλο το φάσμα των στροφών. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως συνδυάζει το κλασσικό τούρμπο με τον μηχανικό υπερσυμπιεστή (κομπρέσορα). Ειδικά μέχρι τις 5.800 σ.α.λ περίπου, παρουσιάζεται πολύ γραμμικός, με υψηλά αποθέματα ροπής και χαρίζει στο Touran πολύ καλές επιδόσεις που είναι απλά λίγο υποδεέστερες, σε σχέση με το C-Max. Βέβαια, εδώ πρέπει να τονίσουμε πως το βάρος του C-Max είναι 1.385 κιλά (εργοστασιακή μέτρηση) έναντι 1.527 κιλών του Touran.
Το νέο Ford C-Max 1,6 ΕcoBoost 150PS κόντρα στο VW Touran 1,4 TSI 140PS