Διαβάστηκε από 8063αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/2/2011
Το Daihatsu Sirion με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου, είναι ένα νεανικό και αξιόπιστο αυτοκίνητο που προσφέρει άνεση και οικονομία.
Κινητήρας
Το Sirion με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου, αποδίδει 77 ίππους και διακρίνεται για τη "σπιρτάδα" του, αλλά και τις καλές επιδόσεις που προσδίδει στο αυτοκίνητο. Ωστόσο ο καλός κινητήρας του αυτοκινήτου αδικείται από το πεντάρι μηχανικό κιβώτιο το οποίο, πέρα από τις μακριές σχέσεις, δεν προσφέρει στον οδηγό του Sirion καλή αίσθηση.
Οδική συμπεριφορά
Ο προσαρμοσμένος στο αστικό περιβάλλον, χαρακτήρας του Daihatsu Sirion είναι παραπάνω από εμφανής στην οδική συμπεριφορά της έκδοσης με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ το ελαφρύ τιμόνι βοηθά στους ελιγμούς εντός πόλεως. Στον αυτοκινητόδρομο, το ιαπωνικό αυτοκίνητο, με τη βοήθεια και του ζωηρού κινητήρα, μπορεί να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, με μια μικρή επιφύλαξη όμως, λόγω κυρίως των μικρών τροχών που επηρεάζουν αρνητικά την οδική συμπεριφορά. Σε κλειστές διαδρομές οι κλίσεις του αμαξώματος του Sirion είναι μεγάλες και οι τάσεις υποστροφής θα κάνουν την εμφάνιση τους, έπειτα από έντονη πίεση του οδηγού.
Εσωτερικό - Χώροι
Η νεανική εικόνα του μοντέλου παρατηρείται και στο εσωτερικό του, ιδιαίτερα λόγω του πίνακα οργάνων που είναι τοποθετημένος πάνω στην κολώνα του τιμονιού και όχι στο ταμπλό. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε καλά επίπεδα, μιας και το ταμπλό αποτελείται εξ ολοκλήρου από σκληρά πλαστικά, με κάποιες ατέλειες στη συναρμογή. Στον τομέα των χώρων, τέσσερις επιβάτες μπορούν να κινηθούν χωρίς να κάνουν καμία παραχώρηση, λόγω της ευρύχωρης καμπίνα που διαθέτει σχετικά με την κατηγορία που ανήκει. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 255 λίτρων που αυξάνεται στα 630 λίτρα, εφόσον αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
Μεταπωλητική αξία
Σε καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του Sirion, λόγω της υψηλής αξιοπιστίας που παρουσιάζουν τα μοντέλα της Daihatsu.
Value for Money
Καλή είναι και η σχέση τιμής - αξίας του μοντέλου, λόγω του σχετικά καλού επιπέδου εξοπλισμού ασφαλείας που διέθετε από τη βασική έκδοση.
Από το 1997 μέχρι σήμερα
Το πρωτότυπο μοντέλο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης και ένα χρόνο αργότερα λανσαρίστηκε η πρώτη γενιά του μοντέλου παραγωγής. Το 2004, παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά που διατίθεται μέχρι και σήμερα στις εκθέσεις της Daihatsu.
Το εσωτερικό του ιαπωνικού μοντέλου έχει καλή ποιότητα κατασκευής, και η εικόνα που αποπνέει δείχνει φρέσκια.
Στο πίσω μέρος του Sirion ξεχωρίζουν τα κάθετα φωτιστικά σώματα που τονίζουν το νεανικό χαρακτήρα του.
Σημαντικότεροι ανταγωνιστές • Citroen C3 1,1
• Mitsubishi Colt 1,1
• Toyota Yaris 1,0
Τιμή αγοράς 2006: 9.800 ευρώ
Τιμή αγοράς 2011: 5.000 ευρώ
Τιμή πώλησης 2011: 5.700 ευρώ