ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/3/2011
TEST
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 27540 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/3/2011
Μοντέρνο και πρακτικό
Στο εσωτερικό του Chevrolet Orlando η σχεδίαση έρχεται ως εξέλιξη του νέου "twin cockpit" μοτίβου που γνωρίσαμε για πρώτη φορά στο Cruze και το οποίο είναι εμπνευσμένο από το αντίστοιχο τμήμα της Corvette. Κύριος εκφραστής αυτού του μοτίβου είναι το ταμπλό δύο επιπέδων, με την πεπλατυσμένη κεντρική κονσόλα, που φιλοξενεί το ηχοσύστημα, τους κάθετους αεραγωγούς και τα χειριστήρια του κλιματισμού. Παράλληλα εις όφελος της λειτουργικότητας, ο επιλογέας του κιβωτίου είναι τοποθετημένος ψηλά στην κεντρική κονσόλα βολεύοντας στη χρήση. Στο κομμάτι μπροστά από τον οδηγό, ευχάριστες εντυπώσεις αφήνει η σχεδίαση του πίνακα οργάνων, με τις τέσσερις ξεχωριστές θέσεις για τα όργανα και τον ξεκούραστο, μπλε φωτισμό. Στον ποιοτικό τομέα, το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από υλικά καλής ποιότητας, με ικανοποιητικό φινίρισμα και αντίστοιχα καλή συναρμολόγηση. Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία όμως παρουσιάζονται στον τομέα της πρακτικότητας, αφού πέρα από το "κλασσικό" ντουλαπάκι του συνοδηγού, τις θήκες στο τούνελ της κονσόλας και στα πλαϊνά των θυρών, η Chevrolet έχει προσθέσει μια μεγάλη και εντυπωσιακή θήκη πίσω ακριβώς από την πρόσοψη του ηχοσυστήματος που ανασηκώνεται εύκολα, με το πάτημα ενός κουμπιού.
Ένα ακόμη θετικό στοιχείο του εσωτερικού αποτελεί και η πολύ καλή περιμετρική ορατότητα που εξασφαλίζουν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και η σχετικά υψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης. Η εύρεση της είναι εύκολη μέσω του πολλαπλού ρυθμίσεων καθίσματος (στάνταρ), αν και το τιμόνι στη βασική έκδοση του Orlando προσφέρει ρύθμιση μόνο σε ύψος και όχι σε βάθος.
«Αθήνα, Άμστερνταμ ή Βερολίνο…

…να κάνεις βόλτες με το magic bus», τραγούδησαν οι Τρύπες τη δεκαετία του ´90 στην
Πολύ μοντέρνα σχεδίαση συναντούμε στο εσωτερικό του Orlando που δεν υπονομεύει μάλιστα την εργονομία και τη λειτουργικότητα.
«Αθήνα, Άμστερνταμ ή Βερολίνο…

…να κάνεις βόλτες με το magic bus», τραγούδησαν οι Τρύπες τη δεκαετία του ´90 στην
«Αθήνα, Άμστερνταμ ή Βερολίνο…

…να κάνεις βόλτες με το magic bus», τραγούδησαν οι Τρύπες τη δεκαετία του ´90 στην
Μαθήματα πρακτικότητας παραδίδει η κρυφή θήκη πίσω από την πρόσοψη του ηχοσυστήματος, που έχει αρκετό βάθος και φιλοξενεί τη θύρα USB και AUX.
«Αθήνα, Άμστερνταμ ή Βερολίνο…

…να κάνεις βόλτες με το magic bus», τραγούδησαν οι Τρύπες τη δεκαετία του ´90 στην
Ο πίνακας οργάνων έχει όμορφη σχεδίαση, είναι ευανάγνωστος και με ξεκούραστο μπλε φωτισμό.
«Αθήνα, Άμστερνταμ ή Βερολίνο…

…να κάνεις βόλτες με το magic bus», τραγούδησαν οι Τρύπες τη δεκαετία του ´90 στην
Πολύ μοντέρνα σχεδίαση ενσωματώνει η κονσόλα δύο επιπέδων. Το βράδυ, ευχάριστες εντυπώσεις αφήνει ο κρυφός μπλε φωτισμός στο κέντρο της.
«Αθήνα, Άμστερνταμ ή Βερολίνο…

…να κάνεις βόλτες με το magic bus», τραγούδησαν οι Τρύπες τη δεκαετία του ´90 στην
Πολύ χρήσιμες οι 2 ποτηροθήκες στο τούνελ της κονσόλας και η θήκη για μικροαντικείμενα με συρόμενο πορτάκι.
«Αθήνα, Άμστερνταμ ή Βερολίνο…

…να κάνεις βόλτες με το magic bus», τραγούδησαν οι Τρύπες τη δεκαετία του ´90 στην Το μοναδικό εργονομικό ατόπημα στο εσωτερικό έχει να κάνει με την τοποθέτηση του διακόπτη για την απενεργοποίηση του ESP μακριά από τον οδηγό (στα δεξιά της κεντρικής κονσόλας).

 
 Chevrolet Orlando 1,8
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Από πρωτότυπο, σε μοντέλο παραγωγής
Παθητική ασφάλεια
Εσωτερικό
Χώροι
Διαμόρφωση καθισμάτων
Κινητήρας-Κιβώτιο
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Βαθμολογία