Διαβάστηκε από 27540αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/3/2011
Μοντέρνο και πρακτικό
Στο εσωτερικό του Chevrolet Orlando η σχεδίαση έρχεται ως εξέλιξη του νέου "twin cockpit" μοτίβου που γνωρίσαμε για πρώτη φορά στο Cruze και το οποίο είναι εμπνευσμένο από το αντίστοιχο τμήμα της Corvette. Κύριος εκφραστής αυτού του μοτίβου είναι το ταμπλό δύο επιπέδων, με την πεπλατυσμένη κεντρική κονσόλα, που φιλοξενεί το ηχοσύστημα, τους κάθετους αεραγωγούς και τα χειριστήρια του κλιματισμού. Παράλληλα εις όφελος της λειτουργικότητας, ο επιλογέας του κιβωτίου είναι τοποθετημένος ψηλά στην κεντρική κονσόλα βολεύοντας στη χρήση. Στο κομμάτι μπροστά από τον οδηγό, ευχάριστες εντυπώσεις αφήνει η σχεδίαση του πίνακα οργάνων, με τις τέσσερις ξεχωριστές θέσεις για τα όργανα και τον ξεκούραστο, μπλε φωτισμό. Στον ποιοτικό τομέα, το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από υλικά καλής ποιότητας, με ικανοποιητικό φινίρισμα και αντίστοιχα καλή συναρμολόγηση. Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία όμως παρουσιάζονται στον τομέα της πρακτικότητας, αφού πέρα από το "κλασσικό" ντουλαπάκι του συνοδηγού, τις θήκες στο τούνελ της κονσόλας και στα πλαϊνά των θυρών, η Chevrolet έχει προσθέσει μια μεγάλη και εντυπωσιακή θήκη πίσω ακριβώς από την πρόσοψη του ηχοσυστήματος που ανασηκώνεται εύκολα, με το πάτημα ενός κουμπιού.
Ένα ακόμη θετικό στοιχείο του εσωτερικού αποτελεί και η πολύ καλή περιμετρική ορατότητα που εξασφαλίζουν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και η σχετικά υψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης. Η εύρεση της είναι εύκολη μέσω του πολλαπλού ρυθμίσεων καθίσματος (στάνταρ), αν και το τιμόνι στη βασική έκδοση του Orlando προσφέρει ρύθμιση μόνο σε ύψος και όχι σε βάθος.
Πολύ μοντέρνα σχεδίαση συναντούμε στο εσωτερικό του Orlando που δεν υπονομεύει μάλιστα την εργονομία και τη λειτουργικότητα.
Μαθήματα πρακτικότητας παραδίδει η κρυφή θήκη πίσω από την πρόσοψη του ηχοσυστήματος, που έχει αρκετό βάθος και φιλοξενεί τη θύρα USB και AUX.
Ο πίνακας οργάνων έχει όμορφη σχεδίαση, είναι ευανάγνωστος και με ξεκούραστο μπλε φωτισμό.
Πολύ μοντέρνα σχεδίαση ενσωματώνει η κονσόλα δύο επιπέδων. Το βράδυ, ευχάριστες εντυπώσεις αφήνει ο κρυφός μπλε φωτισμός στο κέντρο της.
Πολύ χρήσιμες οι 2 ποτηροθήκες στο τούνελ της κονσόλας και η θήκη για μικροαντικείμενα με συρόμενο πορτάκι.
Το μοναδικό εργονομικό ατόπημα στο εσωτερικό έχει να κάνει με την τοποθέτηση του διακόπτη για την απενεργοποίηση του ESP μακριά από τον οδηγό (στα δεξιά της κεντρικής κονσόλας).