Διαβάστηκε από 27540αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/3/2011
Σταθερό και με καλή άνεση
Παρά τις μεγάλες διαστάσεις του, το Orlando είναι ευκολοδήγητο στην πόλη. Στο ταξίδι, η ρύθμιση της ανάρτησης φροντίζει ώστε οδηγός και επιβάτες να κινούνται άνετα και παράλληλα, με αυξημένη ασφάλεια.
Το τεχνικό υπόβαθρο του Orlando αναφέρει ότι το νέο μοντέλο της Chevrolet βασίζεται στην πλατφόρμα Delta II της GM, η οποία πρώτα μας έγινε γνωστή από το Chevrolet Cruze και λίγο αργότερα και από το νέο Opel Astra. Βέβαια, λόγω των διαστάσεων αλλά και του περισσότερο οικογενειακού - και crossover - χαρακτήρα του Orlando, υπάρχουν κάποιες αντιληπτές αλλαγές στη ρύθμιση της ανάρτησης. Αυτή, χωρίς να χαρακτηριστεί "μαλακή", λόγω των μεγαλύτερων διαδρομών της, προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης, την ίδια στιγμή όμως που φροντίζει ώστε το αυτοκίνητο να μη χάνει την κατευθυντικότητά του και να είναι σταθερό σε κάθε διαδρομή.
Σε αυτό βέβαια παίζουν ρόλο και τα πλατιά μετατρόχια του Orlando, που εξασφαλίζουν καλύτερο πάτημα, αλλά και η στάνταρ παρουσία του Συστήματος Ελέγχου της πρόσφυσης. Στον τομέα της οδηγικής αίσθησης, ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει πολύ καλή ορατότητα, όμως το τιμόνι είναι περισσότερο ελαφρύ από ό,τι θα θέλαμε, αν και ικανοποιεί σε αμεσότητα.
Αναρτήσεις - Φρένα - Ελαστικά - Τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον και αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική
Εμπρός φρένα
Αερ. Δίσκοι 300 χλστ.
Πίσω φρένα
Δίσκοι 292 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.)
39,2
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού
2,5
Το Orlando αποκαλύπτει τον Crossover χαρακτήρα του σε μια εκτός δρόμου διαδρομή με πατημένο χώμα, εκεί όπου λόγω της ελαφρώς αυξημένης απόστασής του από το έδαφος, δεν θα... δυσανασχετήσει.