Διαβάστηκε από 39826αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:31/3/2011
Δοκιμασμένη λύση
Το γνωστό υβριδικό σύστημα της Lexus προσφέρει εξαιρετική κατανάλωση (3,8 λτ./100 χλμ.) και χαμηλές εκπομπές CO2 (87 γρ./χλμ).
Το υβριδικό σύστημα κίνησης του CT 200h είναι το γνωστό Hybrid Synergy Drive 2 των Toyota Prius και Auris HSD. Το σύστημα αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων και ένα βενζινοκινητήρα κύκλου ¶τκινσον 1,8 λτ. με VVTi 99 ίππων, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 136 ίππους. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία νικελίου-μετάλλου, ενώ η κίνηση στέλνεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός πλανητικού συστήματος γραναζιών που ηλεκτρονικά προσομοιώνει τη λειτουργία ενός κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.
Στην επιλογή "EV mode", το CT200h μπορεί να κινηθεί για συγκεκριμένη απόσταση (περίπου 3 χλμ.) και με χαμηλές ταχύτητες (κάτω από 45 χλμ./ώρα), αποκλειστικά και μόνο με ηλεκτρισμό. Οι επιδόσεις κρίνονται ικανοποιητικές, αφού τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 11,3 δλ και τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Πατώντας το γκάζι ενδιάμεσα περιμένεις κάτι καλύτερο (60-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ και 80-120 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ) και λιγότερο βουητό, ενώ θα θέλαμε να υπήρχαν και paddles για αλλαγές σχέσεων από το τιμόνι, κάτι που θα ταίριαζε με το σπορτίφ προφίλ που θέλει να δώσει στο CT 200h η Lexus.