Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/4/2011
TEST
Auto Focus
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 57853 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/4/2011
Πολύ καλός παντού
H νέα 3η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου Ford εστιάζει στην άνεση και στο
Πολύ καλά συνολικά χαρακτηριστικά εμφανίζει ο EcoBoost των 150 ίππων, αφού προσφέρει γρήγορες επιδόσεις, έχει τράβηγμα από χαμηλά και αποδίδει γραμμικά.
Ο 1.600άρης κινητήρας EcoBoost ισχύος 150 ονομαστικών ίππων με τούρμπο, άμεσο ψεκασμό και διπλό ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων (Ti-VCT) αποτελεί άσο στο μανίκι του καινούργιου Focus. Στην πράξη, το εν λόγω μοτέρ λειτουργεί υποδειγματικά, καθώς έχει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, είναι γραμμικό χωρίς κενά και ξεσπάσματα ισχύος, προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις από στάση και εν κινήσει και ο θόρυβος που φτάνει στην καμπίνα είναι χαμηλός. Παράλληλα οι μακριές 6 σχέσεις του θετικού σε αίσθηση κιβωτίου "γεμίζουν" χωρίς δυσκολία, διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση σε σχετικά χαμηλά επίπεδα δεδομένης της ισχύος. Ομαλά λειτουργεί και το Auto-Start-Stop που διατίθεται για πρώτη φορά στο Focus με τους EcoBoost (και τον 1,6 TDCi diesel).

 
 Νέο Ford Focus 5d 1,6 EcoBoost 150 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Στο δρόμο
Πλαίσιο
Τεχνολογία
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Μελλοντικά Focus