ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/4/2011
TEST
Auto Focus
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 57853 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/4/2011
Ουδέτερο, στιβαρό και αισθητά πιο άνετο
H νέα 3η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου Ford εστιάζει στην άνεση και στο
Η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση και η προσεγμένη ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης εξασφαλίζουν ξεκούραστα ταξίδια ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς.
Η πολύ καλή οδική συμπεριφορά αποτελεί σημείο αναφοράς από το πρώτης γενιάς Focus που παρουσιάστηκε πριν από 13 χρόνια. Το 3ης γενιάς μικρομεσαίο Ford βασίζεται στη νέα C πλατφόρμα που είναι περισσότερο άκαμπτη χάρη στις πρόσθετες ενισχύσεις, ενώ θα υποστηρίξει τουλάχιστον δέκα μοντέλα σε όλο τον κόσμο με ετήσια παραγωγή που υπολογίζεται σε δύο εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2012. Επίσης δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η εξελιγμένη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων Control Blade με τη λίγο πιο μαλακή ρύθμιση που εξασφαλίζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης κατά το πέρασμα του αυτοκινήτου από ανωμαλίες του οδοστρώματος.
H νέα 3η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου Ford εστιάζει στην άνεση και στο
H σταθερότητα και η ουδετερότητα που επιδεικνύει το αυτοκίνητο το κάνουν ιδιαίτερα ασφαλές.
Γεγονός που σε συνδυασμό με την προσεγμένη ηχομόνωση εξασφαλίζει αισθητά πιο ξεκούραστα ταξίδια συγκριτικά με το προγενέστερο Focus που ήταν λιγότερο άνετο και με περισσότερο θόρυβο (με τον κινητήρα 1,6 Ti-VCT 115 PS). Έτσι, κινούμενο στις ευθείες είναι ιδιαίτερα σταθερό σε γρήγορες ταχύτητες τις οποίες μάλιστα δεν αντιλαμβάνεται ο οδηγός (και οι υπόλοιποι επιβάτες). Περνώντας σε μια απαιτητική επαρχιακή διαδρομή με στροφές, το νέο Focus παρουσιάζεται ουδέτερο με λογικές κλίσεις και με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και με τη σύμπραξη του στάνταρ συστήματος Torque Vectoring Control (ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό) αλλά και των φαρδύτερων μετατροχίων στρίβοντας με σιγουριά ακόμα και υπό πίεση.
Όσον αφορά στη ληφθείσα αίσθηση είναι λιγότερο σπορτίφ από πριν εξαιτίας της βελτιωμένης άνεσης, ωστόσο δεν παύει να ικανοποιεί τον οδηγό του. Μία από τις μεγάλες αλλαγές αφορούν στο τιμόνι που είναι πλέον ηλεκτρικά υποβοηθούμενο (προκειμένου να μπορεί να συνεργαστεί με τα διάφορα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας) αντί για υδραυλικό. Πράγμα που σημαίνει ότι έχασε την ανόθευτη πληροφόρηση του προγενέστερου Focus αποκτώντας πιο τεχνητά χαρακτηριστικά, αν και πάλι παραμένει από τα καλύτερα σε ακρίβεια και αίσθηση. Θετικά κρίνονται και τα φρένα σε απόκριση και αποτελεσματικότητα, όπως έδειξαν και οι μετρήσεις (100-0 χλμ./ώρα σε 40,2 μ.).
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης και αντ. δοκό
Πίσω ανάρτησηΠολλαπλών συνδέσμων, αντ. δοκός
Εμπρός φρέναΑερ. Δίσκοι 300 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 271 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 40,2
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού2,5
Διάσταση ελαστικών*215/55 R16
*αυτοκινήτου δοκιμής

 
 Νέο Ford Focus 5d 1,6 EcoBoost 150 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Στο δρόμο
Πλαίσιο
Τεχνολογία
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Μελλοντικά Focus