ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/4/2011
TEST
Lion King!
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 47219 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/4/2011
Αναβαθμισμένη ποιότητα και μοντέρνα σχεδίαση
Το εσωτερικό του νέου 508 ικανοποιεί απόλυτα το σύγχρονο οικογενειάρχη, τόσο σε επίπεδο σχεδίασης, όσο και -ακόμη περισσότερο- σε ποιότητα. Έχει γίνει λοιπόν, ευρύτατη χρήση αφρώδους πλαστικού στο ταμπλό που αναβαθμίζει τα ποιοτικά στάνταρ και τοποθετεί το 508 μεταξύ των premium προτάσεων της κατηγορίας. Αντίστοιχα μαλακή επένδυση - λιγότερου βέβαια πάχους - ντύνει και τα πλαϊνά των θυρών, ενώ η γενικότερη συναρμολόγηση και το φινίρισμα είναι προσεγμένα ("παραφωνία" ίσως αποτελεί μόνο, το σκληρό πλαστικό στο ντουλαπάκι αριστερά από τον οδηγό). Στον τομέα της σχεδίασης, το ταμπλό του 508 ακολουθεί μεν απλές γραμμές, όμως το τελικό αποτέλεσμα είναι μοντέρνο και συνάμα, κομψό, χωρίς περιττές σχεδιαστικές εξάρσεις. Ξεχωρίζουμε την πλατιά κεντρική κονσόλα, το μικρό "περβάζι" στο πάνω τμήμα του ταμπλό, αλλά και κυρίως, τον σπορτίφ πίνακα οργάνων με τους χρωμιωμένους θόλους για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο. Στον τομέα της εργονομίας, σφάλματα στην τοποθέτηση των κύριων διακοπτών δεν συναντιούνται. Αυτό που σίγουρα απαιτεί χρόνο εξοικείωσης, είναι η χρήση των πολλών και κεντρικά τοποθετημένων διακοπτών στο τιμόνι, ενώ πιθανότατα για λόγους ασφαλείας, επιλέχθηκε η "κρυφή" τοποθέτηση του διακόπτη για την απενεργοποίηση του ESP. Πολύ καλή τέλος κρίνεται η θέση οδήγησης, με το κάθισμα να προσφέρει και δυνατότητα ρύθμισης της οσφυϊκής στήριξης, εκτός της κατά μήκους ρύθμισης και αυτής του ύψους του.
Το νέο Peugeot 508 καλείται να παίξει ηγετικό ρόλο στην εν Ευρώπη 
γκάμα της γαλλικής εταιρείας και κυρίως, να ανταγωνιστεί τον 
κραταιό στα σεντάν, γερμανικό ανταγωνισμό. Πολύτιμα εφόδιά 
του σε αυτή την προσπάθεια, αποτελούν οι πολύ καλοί χώροι, 
η προσεγμένη ποιότητα και ο εξαιρετικός 1,6 turbo βενζινοκινητήρας.
Ποιοτικό και με κομψή σχεδίαση, το εσωτερικό του Peugeot 508 είναι ένα από τα "δυνατά" του σημεία.
Το νέο Peugeot 508 καλείται να παίξει ηγετικό ρόλο στην εν Ευρώπη 
γκάμα της γαλλικής εταιρείας και κυρίως, να ανταγωνιστεί τον 
κραταιό στα σεντάν, γερμανικό ανταγωνισμό. Πολύτιμα εφόδιά 
του σε αυτή την προσπάθεια, αποτελούν οι πολύ καλοί χώροι, 
η προσεγμένη ποιότητα και ο εξαιρετικός 1,6 turbo βενζινοκινητήρας.
Στον πίνακα οργάνων, εντυπωσιάζουν οι ανεξάρτητοι και χρωμιωμένοι θόλοι για το ταχύμετρο και το στροφόμετρο. Ευπρόσδεκτη και η παρουσία του δείκτη για τη θερμοκρασία λαδιού, εκτός αυτού για τη θερμοκρασία του νερού και φυσικά, των επιπέδων καυσίμου.
Το νέο Peugeot 508 καλείται να παίξει ηγετικό ρόλο στην εν Ευρώπη 
γκάμα της γαλλικής εταιρείας και κυρίως, να ανταγωνιστεί τον 
κραταιό στα σεντάν, γερμανικό ανταγωνισμό. Πολύτιμα εφόδιά 
του σε αυτή την προσπάθεια, αποτελούν οι πολύ καλοί χώροι, 
η προσεγμένη ποιότητα και ο εξαιρετικός 1,6 turbo βενζινοκινητήρας.
Ο διακόπτης για την απενεργοποίηση του ESP είναι τοποθετημένος σε ένα μικρό ντουλαπάκι στα αριστερά του οδηγού.
Το νέο Peugeot 508 καλείται να παίξει ηγετικό ρόλο στην εν Ευρώπη 
γκάμα της γαλλικής εταιρείας και κυρίως, να ανταγωνιστεί τον 
κραταιό στα σεντάν, γερμανικό ανταγωνισμό. Πολύτιμα εφόδιά 
του σε αυτή την προσπάθεια, αποτελούν οι πολύ καλοί χώροι, 
η προσεγμένη ποιότητα και ο εξαιρετικός 1,6 turbo βενζινοκινητήρας.
 Οι δύο ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα είναι εύκολα προσβάσιμες από τον οδηγό και τον συνοδηγό.

 
 Νέο Peugeot 508 1,6 THP
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Κιβώτιο
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά