Διαβάστηκε από 47219αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/4/2011
Σίγουρο, σταθερό και με κορυφαία άνεση
Στις στροφές, το 508 χαρακτηρίζεται για την ουδετερότητα των
αντιδράσεών του, με το ESP να εξαλείφει τις όποιες
τάσεις υπο/υπερστροφής.
Το νέο 508 αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις στο δρόμο με τη σταθερότητα που εμφανίζει και την πολύ καλή απορρόφηση των ανωμαλιών. Η ρύθμιση της ανάρτησης με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και Πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ισορροπεί επιτυχημένα μεταξύ της ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς και της κορυφαίας άνεσης.
Έτσι λοιπόν, το αυτοκίνητο στην ευθεία παρουσιάζεται σταθερό και με σίγουρο πάτημα, χωρίς να εμφανίζει ευπάθεια στα "χτυπήματα" των πλευρικών ανέμων. Σε ένα δρόμο με στροφές, το 508 θα στρίψει με ασφάλεια και σιγουριά, με το μερικώς απενεργοποιούμενο ESP (απενεργοποιείται μόνο σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα και ενεργοποιείται αυτόματα από εκεί και πάνω) να συνδράμει στη διατήρησή του στην πορεία.
Διαφορετική εμπρόσθια
ανάρτηση σε σχέση με τις
υπόλοιπες εκδόσεις φέρει η έκδοση
"GT" του 508 με τον 2,2 λτ.diesel κινητήρα.
Πρόκειται για μια εξελιγμένη εκδοχή των διπλών
ψαλιδιών του 407 που, σύμφωνα με την Peugeot, προσφέρει
ακόμη καλύτερη πρόσφυση και ακρίβεια στις στροφές.
Στον τομέα της άνεσης, η ανάρτηση φιλτράρει πολύ αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, ενώ η κορυφαία ηχομόνωση, "σφραγίζει" το εσωτερικό από τους εξωτερικούς θορύβους
Το τιμόνι από την πλευρά του έχει απλά θετική αίσθηση, όντας λίγο ελαφρύ, κάτι που όμως ο οδηγός θα το εκτιμήσει στους ελιγμούς και το παρκάρισμα. Είναι πάντως πιο γρήγορο από ό,τι τα γαλλικά μοντέλα μας έχουν συνηθίσει, αφού από άκρη σε άκρη απαιτεί μόνο 2,8 στροφές.
Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε τέλος στο σύστημα πέδησης που ικανοποιεί απόλυτα σε αίσθηση από το πεντάλ, ενώ και στις μετρήσεις μας εμφανίστηκε πολύ αποτελεσματικό (μόνο 37,7 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα).