Διαβάστηκε από 10155αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/4/2011
Οι αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, σε σχέση με το παλιό μοντέλο, και η προσεγμένη αεροδυναμική του νέου Picanto του προσφέρουν άνεση, σταθερότητα και ευελιξία, εντός και εκτός των τειχών της πόλης.
Στο δρόμο, το νέο Kia Picanto δείχνει εμφανώς ότι δεν πρόκειται για ένα μοντέλο που βασίζεται σε καινούρια πλατφόρμα, αλλά σε ένα πλήρως αναβαθμισμένο πλαίσιο. Έτσι, η ποιότητα κύλισης είναι καλή, ενώ όταν περνάει πάνω από εδαφικές ανωμαλίες, τις όποιες τάσεις υποστροφής, τις καταστέλλει αποτελεσματικά το (προαιρετικό) ESP. Αυτό σημαίνει πως το νέο μοντέλο κινείται με ασφάλεια, ενώ τις σχετικά έντονες κλίσεις από το αμάξωμα στις στροφές, δικαιολογεί ο αστικός προσανατολισμός του.
Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, λόγω του μακρύτερου μεταξονίου και της κορυφαίας (για την κατηγορία) αεροδυναμικής, αλλά και η καλή ηχομόνωση που βοηθάει τους αεροδυναμικούς και άλλους μηχανικούς θορύβους να μένουν μακριά από τους επιβάτες. Γενικά, η ωριμότητα του συνόλου αναδεικνύεται περισσότερο από τον εξαιρετικό (σε απόκριση και λειτουργία), νέο 3κύλινδρο κινητήρα, που είναι ικανός από μόνος του να κρατήσει την επιτυχία του μοντέλου στις πλάτες του. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ηλεκτρικό τιμόνι έχει τεχνητή αίσθηση που δεν ενοχλεί μεν στον ανοιχτό δρόμο, αλλά βαραίνει άσκοπα σε αστικούς ρυθμούς κίνησης, ενώ τα φρένα έχουν καλή - προοδευτική αίσθηση και δείχνουν αποτελεσματικά.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον με αμορτισέρ
αερίου και αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας με αμορτισέρ
αερίου και ελικοειδή ελατήρια