ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/4/2011
Πρώτη επαφή
All in Small*
Νέα σειρά κινητήρων «Kappa»
Διαβάστηκε από 10155 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/4/2011
Απόδοση & οικονομία
Η Kia μεταμορφώνει το Picanto, από ένα χαριτωμένο αυτοκίνητο πόλης, σε ένα ώριμο και γοητευτικό μικρό αυτοκίνητο για τον απαιτητικό σύγχρονο καταναλωτή, που θέλει περισσότερα από ένα απλό μεταφορικό μέσο για την πόλη. Το νέο Kia Picanto έχει όλα τα προσόντα να πείσει και να πρωταγωνιστήσει.
Οι νέοι κινητήρες της σειράς "Kappa" διακρίνονται για την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές CO2.
Η πιο σημαντική καινοτομία του νέου Picanto, αυτή που δείχνει ότι η εξέλιξή του δεν έχει στόχο μόνο τον εντυπωσιασμό αλλά και την ουσία, είναι αυτή που κρύβεται κάτω από το καπό. Μια νέα γενιά κινητήρων με την κωδική ονομασία "Kappa" εξοπλίζουν το νέο μοντέλο, σεβόμενοι τις αξίες του downsizing και προσφέροντας ανταγωνιστική απόδοση και οικονομία καυσίμου. 
Η γκάμα περιλαμβάνει ένα 3κύλινδρο, 12βάλβιδο μοτέρ 1,0 λίτρου, που αναμένεται να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος των πωλήσεων του μοντέλου στην Ελλάδα, με απόδοση 69 ίππων και μέση κατανάλωση που περιορίζεται στα 4,2 λτ./100 χλμ. (99 γρ./χλμ. εκπομπές CO2 = μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Η Kia μεταμορφώνει το Picanto, από ένα χαριτωμένο αυτοκίνητο πόλης, σε ένα ώριμο και γοητευτικό μικρό αυτοκίνητο για τον απαιτητικό σύγχρονο καταναλωτή, που θέλει περισσότερα από ένα απλό μεταφορικό μέσο για την πόλη. Το νέο Kia Picanto έχει όλα τα προσόντα να πείσει και να πρωταγωνιστήσει.
Αιχμή του δόρατος της νέας γκάμας ο 1.000άρης 3κυλινδρος των 69 ίππων με κατανάλωση μόλις 4,2 λτ./ 100χλμ.
Το μοτέρ αυτό που δοκιμάσαμε και στην οδηγική επαφή με το μοντέλο στη Βαρκελώνη, εντυπωσιάζει όχι μόνο με την απόκριση στο γκάζι, αλλά, κυρίως, με την ποιοτική λειτουργία του που είναι απαλλαγμένη από τους συνήθεις κραδασμούς ανάλογων συνόλων.
Στην κορυφή βρίσκεται το 4κυλινδρο σύνολο 1,25 με 85 ίππους και εξίσου χαμηλή μέση κατανάλωση της τάξης των 4,5 λ./100 χλμ. Τη γκάμα ολοκληρώνει η έκδοση Bi-Fuel που βασίζεται στον 1.000άρη κινητήρα και λειτουργεί με συνδυασμό βενζίνης και υγραερίου, για ακόμα χαμηλότερες εκπομπές ρύπων CO2. Η έκδοση αυτή μάλιστα θα προσφέρεται με την ίδια, 7ετή εργοστασιακή εγγύηση και των άλλων εκδόσεων. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι, όλοι οι κινητήρες που έχουν διπλό χρονισμό βαλβίδων (Dual CVVT), συνδυάζονται και με σύστημα τερματισμού και επανεκκίνησης του κινητήρα (Idle Start & Go - ISG) που ρίχνει κατά ακόμα 5 γρ./χλμ. τις εκπομπές ρύπων κάθε κινητήρα. Το ISG αποτελεί κομμάτι του πακέτου Eco-Dynamics που περιλαμβάνει ακόμα, αναβαθμισμένη διαχείριση του δυναμό και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.
Όλα τα μοντέλα εξοπλίζονται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ, προαιρετικά, θα διατίθεται και 4άρι αυτόματο με τον κινητήρα 1.25.

 
 Kia Picanto
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πιο άνετο και πιο «προσωπικό»
Ώριμο και οδηγικά
Νέα σειρά κινητήρων «Kappa»
Αναβαθμισμένο και στην ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά βενζινοκινητήρων*