Διαβάστηκε από 37854αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/5/2011
Turbo fight!
Ο νέος βενζινοκινητήρας EcoBoost με χωρητικότητα 1,6 λίτρων της Ford εφοδιάζει πλέον και το Mondeo. Στην περίπτωση του γερμανικού σεντάν, το μοτέρ αυτό αποδίδει 160 ίππους και κυρίως, 240 Nm ροπής μόλις από τις 1.600 στροφές. Σε συνδυασμό με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων σωστής κλιμάκωσης, ουσιαστικά εκμηδενίζει το αυξημένο βάρος του οχήματος, κινώντας το με άνεση και σε πολύ γρήγορους ρυθμούς. Τα νούμερα των μετρήσεών μας αποδεικνύουν περίτρανα τις ικανότητες του κινητήρα αυτού, αφού τα όργανα κατέγραψαν τις γρηγορότερες ρεπρίζ στην κατηγορία και ένα από τα γρηγορότερα 0-100 χλμ./ώρα. Αντίστοιχα ικανός είναι και ο κινητήρας 1,6 turbo με άμεσο ψεκασμό του 508, που αποδίδει 156 ονομαστικούς ίππους. Εδώ, το λίγο πιο μακρύ 6άρι κιβώτιο ορίζει και τις διαφορές στις ρεπρίζ που είναι υποδεέστερες του Mondeo, όμως από την άλλη κρατά χαμηλότερα την κατανάλωση καυσίμου. Στον τομέα της κατανάλωσης, πάντως, αυτό που διακρίνεται είναι το Passat με το μικρότερο κυβισμού turbo κινητήρα των 1,4 λίτρων, κάτι που οφείλεται και στην παρουσία του συστήματος auto start/stop.
Το μοτέρ 1,6 λίτρων
EcoBoost του Mondeo
ξεχωρίζει για την απόδοσή του και προσφέρει πολύ γρήγορες επιδόσεις.
Ο μικρότερης χωρητικότητας κινητήρας του Passat είναι πιο οικονομικός από τους δύο 1.600άρηδες και υπολείπεται ελαφρώς μόνο σε επιδόσεις.
Προϊόν συνεργασίας της PSA
Peugeot-Citroen και της BMW,
ο 1,6 turbo κινητήρας του 508 διακρίνεται για τη δύναμή του, αλλά και τη σχετικά χαμηλή κατανάλωση.
Το ανανεωμένο Ford Mondeo εναντίον του Peugeot 508 1,6 THP και του VW Passat 1,4 TSI BMT