Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/5/2011
Παρουσίαση
Οι ωραίες της ημέρας
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 31472 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/5/2011
Η γοητεία μπορεί να έχει διαφορετικά πρόσωπα. Μια φλογερή ιταλίδα και μια γερμανίδα καλλονή φροντίζουν να το καταδείξουν παράλληλα με την κατάρριψη του μύθου ότι οι οικογενειακές 
μπερλίνες είναι βαρετά αυτοκίνητα…
Ευέλικτη και ικανή σε δρόμους με στροφές, η Alfa 159 σε προκαλεί να στρίψεις όπως έρχεσαι, βασισμένος στο ικανό πλαίσιο και στο άριστο μπροστινό της σύστημα.
Πέρα από την άνεση (πάντως, οι έξτρα σπορ αναρτήσεις και τα ελαστικά χαμηλού προφίλ του μοντέλου που δοκιμάσαμε, τονίζουν τις κακοτεχνίες), την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, που δεν "παίζονται" και λίγο-πολύ περιμένεις από μια Mercedes-Benz, αυτή η C-Class δείχνει να μην αφήνει τον οδηγό ξεχασμένο. Υπάρχει βελτιωμένη αίσθηση και καλή επαναφορά στο τιμόνι, η πρόσφυση είναι επίσης καλύτερη και το αυτοκίνητο συνολικά δείχνει καλύτερα ζυγισμένο.
Συγκλονιστική είναι η σταθερότητα της C-Class, ακόμα και κοντά στην τελική της ταχύτητα, ενώ στις στροφές είναι ουδέτερη (ακόμα και με το ESP μερικώς απενεργοποιημένο) με περισσότερο υποστροφικές τάσεις, παρά τη μετάδοση της κίνησης πίσω.
Η γοητεία μπορεί να έχει διαφορετικά πρόσωπα. Μια φλογερή ιταλίδα και μια γερμανίδα καλλονή φροντίζουν να το καταδείξουν παράλληλα με την κατάρριψη του μύθου ότι οι οικογενειακές 
μπερλίνες είναι βαρετά αυτοκίνητα…
Συγκλονιστική σταθερότητα και βελτιωμένη οδηγική αίσθηση για την πισωκίνητη Mercedes-Benz C180. Το ταξίδι μαζί της είναι μια ξεχωριστή εμπειρία.
Την πολύ καλή εικόνα ολοκληρώνουν τα εξαιρετικά φρένα και το ευχάριστο σε αίσθηση και κλιμάκωση κιβώτιο.
Στο δρόμο, η 159 σε κερδίζει με τη σπορτίφ και "κοφτερή" της αίσθηση. Σταθερή στον αυτοκινητόδρομο, αλλά κυρίως ευέλικτη και ικανή σε δρόμους με στροφές, σε προκαλεί να στρίψεις όπως έρχεσαι, βασισμένος στο ικανό πλαίσιο και στο άριστο μπροστινό της σύστημα -αν και θα θέλαμε λίγο πιο βαρύ τιμόνι. Με σύμμαχο το σύστημα ελέγχου ευστάθειας VDC, το οποίο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και δίνει τη δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης, απλά "σημαδεύεις" το άπεξ της στροφής, στρίβεις και φεύγεις για την επόμενη. Οι κλίσεις είναι αμελητέες, αλλά οι σφιχτές αναρτήσεις και οι έξτρα μεγάλοι τροχοί δεν ευνοούν την άνεση, με αποτέλεσμα οι έντονες ανωμαλίες να γίνονται αισθητές στους επιβάτες.
Πολύ καλή αίσθηση προσφέρει το σύστημα πέδησης, το οποίο αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους 330 χλστ. και 4πίστονες δαγκάνες της Brembo στους εμπρόσθιους τροχούς και αεριζόμενους δίσκους 292 χλστ. στους πίσω.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
ΜοντέλοAlfa Romeo 159 1750 Mercedes-Benz  C180 BETBi
Εμπρός ανάρτησηΔιπλά ψαλίδια, αντιστρεπτικήΓόνατα McPherson, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτησηΠολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική Πολλαπλών συνδέσμων,
αντιστρεπτική
Εμπρός φρέναΑερ. Δίσκοι 330 χλστ.Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα  Αερ. Δίσκοι 292 χλστ.Δίσκοι
100-0 (χλμ./ώρα)41,838,4
Υποβοήθηση τιμονιούΥδραυλικήΗλεκτρομηχανική
Στροφές τιμονιού2,53,5
Διάσταση ελαστικών235/40 R19225/45 R17 (ε.), 
245/40 R17 (π.)

 
 Alfa Romeo 159 1750 TΒi & Mercedes C180 CGI blueEFFICIENCY
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες-Επιδόσεις
Εσωτερικό-Χώροι
Ασφάλεια 5 αστέρων
Στο δρόμο
Αντί συμπεράσματος…
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή