Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/5/2011
TEST
Sportagωνιστής
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 86458 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/5/2011
Άνετο και ταξιδιάρικο
kia sportage - Το νέο ευρωπαϊκό πρόσωπο της Kia αποτυπώνεται και στο Sportage 3ης γενιάς. Εντασσόμενο στην ολοένα και πιο δημοφιλή κατηγορία των Crossover, το νέο Sportage έχει όλα τα προσόντα να πρωταγωνιστήσει, χτυπώντας τον ανταγωνισμό σε τομείς όπως η ποιότητα, ο εξοπλισμός, η άνεση, οι χώροι και η ασφάλεια.
Απόλυτα προοδευτική και ελέγξιμη συμπεριφορά για το νέο Sportage, που έχει δώσει έμφαση στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης.
Η πολύ καλή και πανοραμική θέση οδήγησης με τιμόνι και επιλογέα ακριβώς μέσα στα χέρια, το θετικό κούμπωμα στις σχέσεις και ένας πολύ καλός κινητήρας, αποτελούν το κατάλληλο ορεκτικό. Μετά έρχεται η εξαιρετική ποιότητα κύλισης και το χαμηλό επίπεδο θορύβων για να τονίσουν πως με το Sportage μπορείς να ταξιδέψεις ουσιαστικά "ατσαλάκωτος" για πολλά χιλιόμετρα. Και στις στροφές; Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα και με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, είναι προοδευτικό και ασφαλές.
kia sportage - Το νέο ευρωπαϊκό πρόσωπο της Kia αποτυπώνεται και στο Sportage 3ης γενιάς. Εντασσόμενο στην ολοένα και πιο δημοφιλή κατηγορία των Crossover, το νέο Sportage έχει όλα τα προσόντα να πρωταγωνιστήσει, χτυπώντας τον ανταγωνισμό σε τομείς όπως η ποιότητα, ο εξοπλισμός, η άνεση, οι χώροι και η ασφάλεια.
Η άνετη ανάρτηση του Kia Sportage καταπίνει χωρίς πολλά-πολλά τις ανωμαλίες και τις κακοτεχνίες των δρομων.
Οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων είναι αισθητές, χωρίς όμως το αμάξωμα να πλέει ή να εμφανίζει υπερβολικές κλίσεις. Ακόμα και αν το παρακάνεις δε θα αιφνιδιαστείς με απρόβλεπτες ή άτσαλες αντιδράσεις. Η υποστροφή θα έρθει προοδευτικά και προβλέψιμα, ενώ πάντα υπάρχει ο από μηχανής φύλακας-άγγελος του απενεργοποιούμενου στάνταρ ESP. Πάντως, αν και γρήγορο και ακριβές, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι (εξασφαλίζει 3,5% οικονομία καυσίμου) είναι αρκετά πιο ελαφρύ από ό,τι θα θέλαμε. Από την άλλη βέβαια, σε συνδυασμό με την ευελιξία και το σχετικά μικρό κύκλο στροφής, κάνει την κίνηση στο αστικό περιβάλλον παιχνιδάκι. Και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας: κανείς δε θα αγοράσει το Kia
Sportage ή κάποιο άλλο crossover αναζητώντας μια μηχανή οδηγικής απόλαυσης.
Στα πέριξ
Παρότι δεν είναι εστιασμένο στην εκτός δρόμου περιπέτεια, το νέο Kia Sportage διαθέτει ικανοποιητικές επιδόσεις που το βοηθούν να κάνει αρκετά βήματα μακριά από την αγκαλιά της ασφάλτου, όπως: γωνία προσέγγισης 22,7ο, γωνία αναχώρησης 28,8ο, γωνία ράμπας 17,7ο και απόσταση από το έδαφος 172 χλστ. Με τις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων να "καταπίνουν" ανωμαλίες και νεροφαγώματα, το Sportage δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στους χωματόδρομους. Το Σύστημα Ελέγχου Ανόδου (HAC) βοηθά σε κάθε περίπτωση, ενώ οι λάσπες και η άμμος, παρά την απουσία τετρακίνησης και κατάλληλων ελαστικών, δεν έδειξαν να πτοούν το κορεάτικο crossover, αν και οι υπερβολές καλό θα είναι να αποφεύγονται.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα McPherson αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτησηΠολλαπλών συνδέσμων αντιστρεπτική
Μπροστινά φρέναΑερ. Δίσκοι 280 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 262 χλστ.
100-0 (χλμ./ώρα) 41,8
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρική
Στροφές τιμονιού3,0
Διάσταση ελαστικών*225/60 R17
*αυτοκινήτου δοκιμής
Εκτός δρόμου χαρακτηριστικα
Γωνία προσέγγισης (μοίρες)22,7
Γωνία ράμπας (μοίρες)17,7
Γωνία φυγής (μοίρες)28,8
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.)172

 
 Νέο Kia Sportage 1,6 2WD
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Από 18.975 € με απόσυρση
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός