Διαβάστηκε από 25004αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/6/2011
Σύγχρονο, ποιοτικό, αλλά… διακριτικά σπορτίφ
Το εσωτερικό του RCZ είναι οριακά σπορτίφ. Καλοδεχούμενα το μικρότερων διαστάσεων τιμόνι και ο "κοντύτερος" επιλογέας σε σχέση με την έκδοση των 156 ίππων.
Στο εσωτερικό του RCZ των 200 ίππων, το μικρότερων διαστάσεων τιμόνι και ο πιο κοντός επιλογέας ταχυτήτων, μαρτυρούν ότι έχουμε να κάνουμε με το ισχυρότερο μοντέλο στη γκάμα. Κατά τα άλλα, η εικόνα παραμένει σύγχρονη και ελκυστική, αλλά είναι λιγότερο ξεχωριστή σε σχέση με το αμάξωμα. Επίσης, τα σπορ στοιχεία είναι λιγότερα από όσα θα περίμενε κανείς (η χαμηλή θέση οδήγησης και το flat-bottom τιμόνι είναι τα πιο χαρακτηριστικά), αν και δεν λείπουν και κάποια τμήματα μοναδικότητας σε σχέση με άλλα μοντέλα της Peugeot, όπως το κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό ρολόι ή ο διακόπτης για την αναρτώμενη αεροτομή. Στον ποιοτικό τομέα, οι δερμάτινες επενδύσεις στο ταμπλό της έκδοσης της δοκιμής δίνουν μια νότα πολυτέλειας, σε ένα καλοφτιαγμένο και στιβαρό περιβάλλον.
Στο πίσω κάθισμα του RCZ, ακόμη και παιδιά θα δυσκολευτούν να βρουν θέση, κυρίως λόγω του χώρου για τα πόδια και το κεφάλι. Το πορτ-μπαγκάζ με 384 λτ. είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία.