Διαβάστηκε από 25004αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/6/2011
Δυνατός και γραμμικός
Το ισχυρότερο RCZ εφοδιάζεται με τη νεότερη εκδοχή του γνωστού turbo κινητήρα 1,6 λίτρων με άμεσο ψεκασμό της PSA Peugeot-Citroen. Το μοτέρ αυτό αποδίδει 200 ονομαστικούς ίππους και κυρίως, 275 Nm ροπής μόλις από τις 1.700 στροφές. Επίσης, σε σχέση με την πιο "ήπια" εκδοχή των 156 ίππων, συνδυάζεται και με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με πολύ πιο σφιχτή κλιμάκωση. Και εδώ ακριβώς έγκειται η διαφορετικότητα του συνόλου, αφού το 200άρι RCZ παρουσιάζει κορυφαία ελαστικότητα από το χαμηλότερο φάσμα των στροφών και μια πολύ πιο σπορτίφ εκρηκτικότητα από το μέσο φάσμα των στροφών και άνω, σε σχέση με τη μικρότερη εκδοχή. Το πλέον ευχάριστο μάλιστα, είναι ότι όλα αυτά έχουν αντίκτυπο και στην πράξη, αφού το RCZ των 200 ίππων εμφάνισε πολύ γρήγορα νούμερα επιταχύνσεων στις μετρήσεις μας. Το όλο σπορ πακέτο ολοκληρώνει ο - ανέλπιστα - μπάσος ήχος από τον κινητήρα/εξάτμιση, που γίνεται αισθητός από χαμηλά. Βέβαια, για κάποιους, αυτή η σκληροπυρηνικότητα του συνόλου ίσως δεν τους ικανοποιήσει, αφού από τη μια το δεξί χέρι είναι μονίμως απασχολημένο με το να αλλάζει σχέσεις, ενώ από την άλλη, ο μπάσος ήχος του συνόλου δεν θα τους αφήσει να απολαύσουν ήρεμα τη μουσική τους…