Διαβάστηκε από 17968αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/6/2011
Πρόκειται για τέσσερις μικρούς πυραύλους που σε κάθε περίπτωση εντυπωσιάζουν με τις ικανότητες τους. Τα Renault Clio RS, Skoda Fabia RS, Seat Ibiza Cupra και Mini Cooper S, ικανοποιούν απόλυτα τόσο σε ρυθμούς «ειδικής» όσο και σε καθημερινή χρήση!
Όταν πρόκειται για μικρά ή μίνι GTI, έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό. Αυτό που μεγάλωσε με αφίσες από αναβάσεις στο δωμάτιο του, που μελετά και ξεχωρίζει τη διαφορά μεταξύ κομπρέσσορα και τούρμπο στην υπερτροφοδότηση, που "τσακώνεται" στις καφετέρειες για ατμοσφαιρικά ή υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ, και που γενικότερα δεν ενδιαφέρεται για χώρους αποσκευών, ποτηροθήκες κ.λ.π.!
Στη συγκεκριμένη περίπτωση μας όμως, τα τέσσερα μοντέλα που παρουσιάζουμε ικανοποιούν όλα τα γούστα, το καθένα για τους δικούς του διαφορετικούς, όσο και μοναδικούς λόγους. Το Renault Clio RS για παράδειγμα, είναι το μόνο ατμοσφαιρικό της παρέας, ενώ προέρχεται από ένα τμήμα εξέλιξης (Renault Sport-RS), το οποίο στο παρελθόν μας έχει χαρίσει ιστορικά αυτοκίνητα όπως τα θρυλικά Renault 5 της δεκαετίας του 1980.
Στον αντίποδα, η τριάδα των Seat Ibiza Cupra, Skoda Fabia RS και Mini Cooper S, διαθέτουν υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ, όμως και σε αυτή την κατηγορία, το καθένα έχει τον δικό του χαρακτήρα. Βλέπετε τα δύο πρώτα είναι ίσως τα καλύτερα παραδείγματα του downsizing αφού αποδίδουν 180 ίππους από μόλις 1.400 κ.εκ. με κομπρέσσορα και τούρμπο, ενώ το Mini με τη σειρά του ανασύρει και μνήμες από τα Cooper του παρελθόντος (το μοτέρ των 1,6 λίτρων χρησιμοποιεί ένα τούρμπο).
Αυτό πάντως που έχουν κοινό τα τέσσερα αυτοκίνητα της παρουσίασης μας είναι ότι, με την κορυφαία τεχνολογία που φέρουν σε σασί, ανάρτηση, κινητήρες και αίσθηση μπορούν να ικανοποιήσουν απόλυτα τους "ανήσυχους" των αναβάσεων, τους γρήγορους των ταξιδιών, ενώ τα καταφέρνουν εξίσου καλά ακόμη και σε καθημερινή χρήση