Διαβάστηκε από 23875αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2011
Από το εσωτερικό πλάτος εξαρτάται πόσοι επιβάτες θα βολευτούν άνετα στο πίσω κάθισμα. Προφανώς, οι δύο δεν θα έχουν ποτέ θέμα, αλλά επειδή κάπου πρέπει να χωρεί και τρίτος, το περιορισμένο πλάτος απαιτεί αυξημένες υποχωρήσεις.
Θα σημειώσουμε εδώ πως, μεγάλη σημασία για τις λιγότερες δυνατές παραχωρήσεις έχει και ο σχεδιασμός του καθίσματος.
Εδώ, την τιμητική του έχει το Mitsubishi Lancer Sportback που έχει το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος από όλα.
Λίγο πιο χαμηλά, με 10 χλστ. διαφορά, βρίσκεται το νέο Focus, που συνεχίζει με τα ίδια καλά νούμερα του προκατόχου. ¶νετο στο πλάτος πίσω και το Peugeot 308, που συνδυάζει τη "γαλλική" ανάρτηση με τους χώρους.
Ακριβώς ίδιο εσωτερικό πίσω πλάτος έχει και το Toyota Auris, που αποτελεί τη χρυσή τομή σε όλες τις παραμέτρους.
Από πολύ κοντά (μόλις +1 χλστ.) "κοιτάει" και το Kia Cee´d, αποδεικνύοντας ότι μέσα μπορείς να είσαι άνετος, ενώ έξω
compact.
Η γαλλική άνεση υλοποιείται με τον καλύτερο τρόπο από το άνετο πλάτος στο πίσω κάθισμα του Peugeot 308.
To Kia Ceed, παρά τις compact διαστάσεις του, διακρίνεται για το πλάτος του στο πίσω κάθισμα.
To Lancer Sportback έχει το μεγαλύτερο χώρο κατά πλάτος, στο πίσω κάθισμα.