ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2011
Παρουσίαση
Η άνεση επί… ρόδας
¶νεση κατά πλάτος…
Διαβάστηκε από 23875 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2011
Από το εσωτερικό πλάτος εξαρτάται πόσοι επιβάτες θα βολευτούν άνετα στο πίσω κάθισμα. Προφανώς, οι δύο δεν θα έχουν ποτέ θέμα, αλλά επειδή κάπου πρέπει να χωρεί και τρίτος, το περιορισμένο πλάτος απαιτεί αυξημένες υποχωρήσεις.
Θα σημειώσουμε εδώ πως, μεγάλη σημασία για τις λιγότερες δυνατές παραχωρήσεις έχει και ο σχεδιασμός του καθίσματος.
Εδώ, την τιμητική του έχει το Mitsubishi Lancer Sportback που έχει το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος από όλα.
Λίγο πιο χαμηλά, με 10 χλστ. διαφορά, βρίσκεται το νέο Focus, που συνεχίζει με τα ίδια καλά νούμερα του προκατόχου. ¶νετο στο πλάτος πίσω και το Peugeot 308, που συνδυάζει τη "γαλλική" ανάρτηση με τους χώρους.
Ακριβώς ίδιο εσωτερικό πίσω πλάτος έχει και το Toyota Auris, που αποτελεί τη χρυσή τομή σε όλες τις παραμέτρους.
Από πολύ κοντά (μόλις +1 χλστ.) "κοιτάει" και το Kia Cee´d, αποδεικνύοντας ότι μέσα μπορείς να είσαι άνετος, ενώ έξω compact.
Τα μικρομεσαία, στη δημοφιλή 5θυρη hatchback εκδοχή τους, έχουν ωριμάσει τόσο που, πλέον, δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες σε επίπεδο άνεσης και χώρων. Με βάση τις έγκυρες μετρήσεις χώρων του Auto Τρίτη, αναδεικνύουμε μερικά από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.
Τα μικρομεσαία, στη δημοφιλή 5θυρη hatchback εκδοχή τους, έχουν ωριμάσει τόσο που, πλέον, δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες σε επίπεδο άνεσης και χώρων. Με βάση τις έγκυρες μετρήσεις χώρων του Auto Τρίτη, αναδεικνύουμε μερικά από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.
Η γαλλική άνεση υλοποιείται με τον καλύτερο τρόπο από το άνετο πλάτος στο πίσω κάθισμα του Peugeot 308.
Τα μικρομεσαία, στη δημοφιλή 5θυρη hatchback εκδοχή τους, έχουν ωριμάσει τόσο που, πλέον, δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες σε επίπεδο άνεσης και χώρων. Με βάση τις έγκυρες μετρήσεις χώρων του Auto Τρίτη, αναδεικνύουμε μερικά από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.
Τα μικρομεσαία, στη δημοφιλή 5θυρη hatchback εκδοχή τους, έχουν ωριμάσει τόσο που, πλέον, δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες σε επίπεδο άνεσης και χώρων. Με βάση τις έγκυρες μετρήσεις χώρων του Auto Τρίτη, αναδεικνύουμε μερικά από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.
To Kia Ceed, παρά τις compact διαστάσεις του, διακρίνεται για το πλάτος του στο πίσω κάθισμα.

Τα μικρομεσαία, στη δημοφιλή 5θυρη hatchback εκδοχή τους, έχουν ωριμάσει τόσο που, πλέον, δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες σε επίπεδο άνεσης και χώρων. Με βάση τις έγκυρες μετρήσεις χώρων του Auto Τρίτη, αναδεικνύουμε μερικά από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.
Τα μικρομεσαία, στη δημοφιλή 5θυρη hatchback εκδοχή τους, έχουν ωριμάσει τόσο που, πλέον, δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες σε επίπεδο άνεσης και χώρων. Με βάση τις έγκυρες μετρήσεις χώρων του Auto Τρίτη, αναδεικνύουμε μερικά από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.
To Lancer Sportback έχει το μεγαλύτερο χώρο κατά πλάτος, στο πίσω κάθισμα.

 
 Ευρύχωρα μικρομεσαία hatchback
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Διαδικασία μετρήσεων κατά… Auto Τρίτη
Είσαι άνετα για τα πόδια πίσω;
Θέλουν τον… αέρα τους
¶νεση κατά πλάτος…
Πόσα απίδια βάνει ο σάκος…