Διαβάστηκε από 23865αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2011
Ο χώρος για τα κεφάλια αφορά στο σχετικό "αέρα" των πίσω επιβατών. Όσο μεγαλύτερος είναι αυτός, τόσο καλύτερα είναι για κείνους φυσικά, ειδικά όμως για τους ψηλούς επιβάτες που δε θα χρειάζεται να σκύβουν. Όταν η μέτρηση που διεξάγει το περιοδικό έχει αρνητικό πρόσημο, σημαίνει ότι ένας μέσου αναστήματος άνθρωπος πρέπει να κάνει παραχωρήσεις, αφού το κεφάλι του ακουμπά στον ουρανό του αυτοκινήτου.
Το τετραγωνισμένο σχήμα και η απόλυτη εκμετάλλευση εσωτερικού χώρου χαρίζουν στο Golf μία από τις ηγετικές θέσεις στην κατηγορία του. Η εξίσου "κανονική" σχεδίαση του νέου Ford Focus αποτυπώνεται και στις μετρήσεις για τον αέρα στα κεφάλια όσων κάθονται πίσω. Τα πράγματα είναι λίγο πιο στενάχωρα στο Opel Astra που έχει αρκετά κεκλιμένη γραμμή οροφής, η οποία δυσκολεύει λίγο και την πρόσβαση πίσω.
Η Mercedes A-Class βρίσκεται λίγο πιο πίσω, αποδεικνύοντας ότι η MPV διάθεσή της στο θέμα μικρομεσαίο, αποδίδει χωροταξικούς καρπούς. Τέλος, ένα ακόμα από τα ευνοημένα μοντέλα των μετρήσεων είναι και το Fiat
Bravo, που διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει σε όλους τους τομείς.
Το Fiat Bravo είναι άνετο στο δρόμο και στο εσωτερικό.
To Auris είναι από τα πιο άνετα αυτοκίνητα της κατηγορίας, όσον αφορά στον αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.
Η MPV λογική σχεδιασμού της A-Class της προσδίδει πλεονέκτημα στον αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.