ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/8/2011
Παρουσίαση
Η άνεση επί… ρόδας
Θέλουν τον… αέρα τους
Διαβάστηκε από 23865 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/8/2011
Ο χώρος για τα κεφάλια αφορά στο σχετικό "αέρα" των πίσω επιβατών. Όσο μεγαλύτερος είναι αυτός, τόσο καλύτερα είναι για κείνους φυσικά, ειδικά όμως για τους ψηλούς επιβάτες που δε θα χρειάζεται να σκύβουν. Όταν η μέτρηση που διεξάγει το περιοδικό έχει αρνητικό πρόσημο, σημαίνει ότι ένας μέσου αναστήματος άνθρωπος πρέπει να κάνει παραχωρήσεις, αφού το κεφάλι του ακουμπά στον ουρανό του αυτοκινήτου.
Το τετραγωνισμένο σχήμα και η απόλυτη εκμετάλλευση εσωτερικού χώρου χαρίζουν στο Golf μία από τις ηγετικές θέσεις στην κατηγορία του. Η εξίσου "κανονική" σχεδίαση του νέου Ford Focus αποτυπώνεται και στις μετρήσεις για τον αέρα στα κεφάλια όσων κάθονται πίσω. Τα πράγματα είναι λίγο πιο στενάχωρα στο Opel Astra που έχει αρκετά κεκλιμένη γραμμή οροφής, η οποία δυσκολεύει λίγο και την πρόσβαση πίσω.
Η Mercedes A-Class βρίσκεται λίγο πιο πίσω, αποδεικνύοντας ότι η MPV διάθεσή της στο θέμα μικρομεσαίο, αποδίδει χωροταξικούς καρπούς. Τέλος, ένα ακόμα από τα ευνοημένα μοντέλα των μετρήσεων είναι και το Fiat
Bravo, που διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει σε όλους τους τομείς.
Τα μικρομεσαία, στη δημοφιλή 5θυρη hatchback εκδοχή τους, έχουν ωριμάσει τόσο που, πλέον, δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες σε επίπεδο άνεσης και χώρων. Με βάση τις έγκυρες μετρήσεις χώρων του Auto Τρίτη, αναδεικνύουμε μερικά από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.
Τα μικρομεσαία, στη δημοφιλή 5θυρη hatchback εκδοχή τους, έχουν ωριμάσει τόσο που, πλέον, δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες σε επίπεδο άνεσης και χώρων. Με βάση τις έγκυρες μετρήσεις χώρων του Auto Τρίτη, αναδεικνύουμε μερικά από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.
Το Fiat Bravo είναι άνετο στο δρόμο και στο εσωτερικό.
Τα μικρομεσαία, στη δημοφιλή 5θυρη hatchback εκδοχή τους, έχουν ωριμάσει τόσο που, πλέον, δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες σε επίπεδο άνεσης και χώρων. Με βάση τις έγκυρες μετρήσεις χώρων του Auto Τρίτη, αναδεικνύουμε μερικά από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.
Τα μικρομεσαία, στη δημοφιλή 5θυρη hatchback εκδοχή τους, έχουν ωριμάσει τόσο που, πλέον, δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες σε επίπεδο άνεσης και χώρων. Με βάση τις έγκυρες μετρήσεις χώρων του Auto Τρίτη, αναδεικνύουμε μερικά από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.
To Auris είναι από τα πιο άνετα αυτοκίνητα της κατηγορίας, όσον αφορά στον αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.

Τα μικρομεσαία, στη δημοφιλή 5θυρη hatchback εκδοχή τους, έχουν ωριμάσει τόσο που, πλέον, δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες σε επίπεδο άνεσης και χώρων. Με βάση τις έγκυρες μετρήσεις χώρων του Auto Τρίτη, αναδεικνύουμε μερικά από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.
Τα μικρομεσαία, στη δημοφιλή 5θυρη hatchback εκδοχή τους, έχουν ωριμάσει τόσο που, πλέον, δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες σε επίπεδο άνεσης και χώρων. Με βάση τις έγκυρες μετρήσεις χώρων του Auto Τρίτη, αναδεικνύουμε μερικά από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.
Η MPV λογική σχεδιασμού της A-Class της προσδίδει πλεονέκτημα στον αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.

 
 Ευρύχωρα μικρομεσαία hatchback
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Διαδικασία μετρήσεων κατά… Auto Τρίτη
Είσαι άνετα για τα πόδια πίσω;
Θέλουν τον… αέρα τους
¶νεση κατά πλάτος…
Πόσα απίδια βάνει ο σάκος…