Διαβάστηκε από 23033αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/7/2011
Το κιτ υγραεριοκίνησης του
Panda Easy Power περιλαμβάνει γενικά ότι και τα υπόλοιπα kit που γνωρίζουμε ήδη. Το υγραέριο διοχετεύεται μέσω της ειδικής βαλβίδας δίπλα στην τάπα της βενζίνης, με πίεση στο ειδικό ρεζερβουάρ και φθάνει στο χώρο του κινητήρα όπου εξαερώνεται (μέσω του ρυθμιστή πίεσης). Στη συνέχεια, ψεκάζεται μέσω μπεκ στο θάλαμο για να γίνει η καύση. Την όλη διαδικασία ελέγχει ένας ειδικός εγκέφαλος. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει με ποια μορφή καυσίμου (βενζίνη ή LPG) θέλει κάθε στιγμή να κινηθεί, μέσω του σχετικού διακόπτη στην καμπίνα. Το ρεζερβουάρ (φιάλη) υγραερίου έχει χωρητικότητα 31 λίτρων και είναι τοποθετημένο στο χώρο του εφεδρικού τροχού ώστε να μην καταλαμβάνει το πορτμπαγκάζ. Αντίστοιχα, το ρεζερβουάρ βενζίνης του Panda έχει όγκο 35 λίτρων και σύμφωνα με τη Fiat η συνολική αυτονομία του μίνι μοντέλου με τη χρήση και των δύο καυσίμων μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 916 χιλιόμετρα.
To φίλτρο υγραερίου (επάνω) και ο ρυθμιστής πίεσης (κάτω) βρίσκονται στο χώρο του κινητήρα.
Η βαλβίδα ανεφοδιασμού υγραερίου βρίσκεται δίπλα στην κλασσική τάπα της βενζίνης. Η μεταλλική προέκταση αφαιρείται και φυλάσσεται στο αυτοκίνητο. Ίδιες πάντως θα βρείτε και στα πρατήρια με υγραέριο.