ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/8/2011
Παρουσίαση
Lancia Delta
Prima donna!
Διαβάστηκε από 2062 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/8/2011
H Lancia Delta αφήνει στο παρελθόν
το σπορτίφ χαρακτήρα, προβάλλοντας πιο
«αριστοκρατικό» και εκλεπτυσμένο στιλ,
όπως αρμόζει σε μια Ιταλίδα ντίβα.
H Lancia Delta αφήνει στο παρελθόν το σπορτίφ χαρακτήρα, προβάλλοντας πιο «αριστοκρατικό» και εκλεπτυσμένο στιλ, όπως αρμόζει σε μια Ιταλίδα ντίβα.
Ητρίτη κατά σειρά γενιά της Lancia Delta δεν ακολουθεί το δυναμικό χαρακτήρα των προγενέστερων και αλλάζει εντελώς νοοτροπία και φιλοσοφία, απευθυνόμενη πλέον σε ένα κοινό που αναζητά ένα μικρομεσαίο, με πολυτελές ύφος και έντονη προσωπικότητα. Στα χαρακτηριστικά της μικρομεσαίας Ιταλίδας και οι πολύ καλοί εσωτερικοί της χώροι, αλλά και οι δυναμικοί turbo κινητήρες της και ειδικά, αυτoί που ενσωματώνουν τη νεότερη τεχνολογία MultiAir του Fiat Group.
Σχεδίαση που κλέβει τις εντυπώσεις
Εξωτερικά, η Delta είναι -αν μη τι άλλο- ξεχωριστή και σίγουρα δε θυμίζει κάποιο άλλο αυτοκίνητο, από όποια πλευρά και να την δει κανείς.
Μπροστά, τα στοιχεία που τρα- βούν το βλέμμα είναι η παραδοσιακή χρωμιωμένη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα με τις συστοιχίες LED των φώτων ημέρας και η δυναμική όψη του προφυλακτήρα. Το πλαϊνό τμήμα διακρίνεται για το σφηνοειδές του σχήμα, ενώ πιο ασυνήθιστο είναι πίσω (θυμίζοντας εν μέρει και στέισον βάγκον), όπου κυριαρχούν τα φανάρια σχήματος «μπούμερανγκ» με τους λαμπτήρες LED.
Διαθέσιμοι κινητήρες
- 1,4 120 PS: 1.368 κ.εκ., μέση κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 156 γρ./χλμ.
- 1,4 150 PS: 1.368 κ.εκ., μέση κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 165 γρ./χλμ.
- 1,4 MultiAir 140 PS: 1.368 κ.εκ., μέση κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 132 γρ./χλμ.
- 1,8 Di 200 PS: 1.742 κ.εκ., μέση κατανάλωση 7,8 λτ./100 χλμ, εκπομπές CO2 185 γρ./χλμ.
- 1,6 MTJ 120 PS: 1.598 κ.εκ., μέση κατανάλωση 4,6 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ.
- 1,9 MTJ 190 PS: 1.910 κ.εκ., μέση κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 149 γρ./χλμ.
Εσωτερικό: Με πολυτελή «αέρα» και καλή ποιότητα
H Lancia Delta αφήνει στο παρελθόν
το σπορτίφ χαρακτήρα, προβάλλοντας πιο
«αριστοκρατικό» και εκλεπτυσμένο στιλ,
όπως αρμόζει σε μια Ιταλίδα ντίβα.
Το σύγχρονο αισθητικά και φινετσάτο εσωτερικό της Lancia Delta αποπνέει πολυτέλεια.
H εικόνα που αντικρίζει κανείς στο θάλαμο των επιβατών της Delta δεν είναι εντελώς άγνωστη, αφού παραπέμπει στο Fiat Bravo. Με αυτό μοιράζεται το ίδιο ταμπλό, αλλά διαφέρει ως προς τα υλικά κατασκευής και τη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, του πίνακα οργάνων και του τιμονιού δείχνοντας πιο πολυτελής. Από πλευράς ποιότητας, έχει γίνει χρήση αφρώδους υλικού στη μετωπική επιφάνεια του ταμπλό με υφή δέρματος, ενώ όσον αφορά στη συναρμογή και στο φινίρισμα, αμφότερα ικανοποιούν, χωρίς να απουσιάζουν ατέλειες. Καλή είναι με τη σειρά της η εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων, όπως και η θέση οδήγησης, αν και τα καθίσματα με την όψη… πολυθρόνας δεν είναι εξίσου άνετα όσο δείχνουν και παρέχουν μέτρια πλευρική στήριξη
Στο δρόμο: Σταθερή με πολύ καλά επίπεδα άνεσης
H Lancia Delta αφήνει στο παρελθόν
το σπορτίφ χαρακτήρα, προβάλλοντας πιο
«αριστοκρατικό» και εκλεπτυσμένο στιλ,
όπως αρμόζει σε μια Ιταλίδα ντίβα.
Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει την εμφάνιση αισθητών κλίσεων στις στροφές υπό πίεση, ωστόσο οι αντιδράσεις είναι προοδευτικές, λόγω του μακριού μεταξονίου.
Η Delta προβάλλει ως κύριο χαρακτηριστικό της στο δρόμο την προσφερόμενη άνεση που συνδυάζει με ισορροπημένο τρόπο με την ασφαλή οδική συμπεριφορά, χωρίς ωστόσο να μπορεί να χαρακτηριστεί σπορτίφ. Η ανάρτησή της με τα γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω έχει μαλακή ρύθμιση, γεγονός που εκτιμάται στους γεμάτους μπαλώματα και λακκούβες δρόμους, ενώ οι επιβάτες θα ένιωθαν ακόμα πιο ξεκούραστα, αν τα καθίσματα ήταν πιο αναπαυτικά. Επιπλέον, το μακρύ μεταξόνιο των 2,7 μέ- τρων έχει ανάλογα θετικό αντίκτυπο ως προς τη σταθερότητα του αμαξώματος στις υψηλές ταχύτητες στις ευθείες και στην προοδευτικότητα των αντιδράσεών του στις στροφές. Τέλος, τo ελαφρύ τιμόνι εξυπηρετεί στους ελιγμούς (ειδικά με το πάτημα του διακόπτη City) και ικανοποιεί σε αμεσότητα.
Χώροι: ¶νετοι για επιβάτες και αποσκευές
H Lancia Delta αφήνει στο παρελθόν
το σπορτίφ χαρακτήρα, προβάλλοντας πιο
«αριστοκρατικό» και εκλεπτυσμένο στιλ,
όπως αρμόζει σε μια Ιταλίδα ντίβα.
Με το κάθισμα τραβηγμένο πίσω, ο αέρας για τα γόνατα είναι κορυφαίος για την κατηγορία, όχι όμως και το ωφέλιμο πλάτος και ύψος.
Το εσωτερικό της Delta είναι σε θέση να προσφέρει άνετες μετακινήσεις στους φιλοξενούμενούς της. Εκεί που ξεχωρίζει συγκριτικά με άλλα μικρομεσαία 5θυρα χάτσμπακ, είναι στο ωφέλιμο μπροστινό πλάτος και στο μεγαλύτερο αέρα για τα γόνατα πίσω, χάρη στο συνδυασμό του συρόμενου καθίσματος με το μακρύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας. Κατά συνέπεια, έως και 5 ενήλικοι επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στο να βρουν θέση στο εσωτερικό του μοντέλου της Lancia. Επιπλέον, ο όγκος του πορτ μπαγκάζ με το εκμεταλλεύσιμο σχήμα έχει χωρητικότητα 380 λτ., όταν το πίσω κάθισμα είναι τραβηγμένο πίσω και φτάνει έως 465 λίτρα στην πιο μπροστινή θέση.
H Lancia Delta αφήνει στο παρελθόν
το σπορτίφ χαρακτήρα, προβάλλοντας πιο
«αριστοκρατικό» και εκλεπτυσμένο στιλ,
όπως αρμόζει σε μια Ιταλίδα ντίβα. Ο όγκος του χώρου αποσκευών κυμαίνεται από 380 έως 465 λτ., ανάλογα τη θέση του πίσω συρόμενου καθίσματος.
H Lancia Delta αφήνει στο παρελθόν
το σπορτίφ χαρακτήρα, προβάλλοντας πιο
«αριστοκρατικό» και εκλεπτυσμένο στιλ,
όπως αρμόζει σε μια Ιταλίδα ντίβα. Το πίσω κάθισμα χωρίζεται σε δύο ανισομεγέθη τμήματα (60/40) που είναι συρόμενα, διαιρούμενα και με ρυθμιζόμενη κλίση της πλάτης.