ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρεμιέρα για την τετρακίνητη Alfa Romeo Junior Ibrida Q4

 Σχολιάστε 
1.714 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2025)
Πρεμιέρα για την τετρακίνητη Alfa Romeo Junior Ibrida Q4
3 Φωτογραφίες »

Στην Ελλάδα τους επόμενους μήνες.
Ήπια υβριδική και τετρακίνητη.
Κινητήρας βενζίνης 136 ίππων με δυο ηλεκτρικό μοτέρ.
Εξοπλισμένη με το οδηγικό προφίλ «Q4».

autotriti team

Η έκδοση που συμπληρώνει την γκάμα της Junior

Η Alfa Romeo παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών την τετρακίνητη Junior Ibrida Q4, δηλαδή την τετρακίνητη έκδοση του μικρού της SUV.

Η νέα έκδοση του πρώτου B-SUV της ιταλικής μάρκας έρχεται να συμπληρώσει την τρέχουσα γκάμα που περιλαμβάνει την ήπια υβριδική έκδοση με τα 136 άλογα, την αμιγώς ηλεκτρική με τα 156, καθώς και την επίσης ηλεκτρική Veloce, των 280 ίππων!

Τετρακίνηση χωρίς μηχανική σύνδεση των εμπρός και των πίσω τροχών

Η Junior Ibrida Q4 χρησιμοποιεί ήπια υβριδικό σύστημα με κινητήρα βενζίνης 1,2 λτρ. ισχύος 136 ίππων, το οποίο περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που αποδίδουν 29 άλογα έκαστος. Ο ένας είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις έξι σχέσεις, όπως ακριβώς και στην έκδοση με την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Ο δεύτερος βρίσκεται στο πίσω σύστημα και κινεί απευθείας τους αντίστοιχους τροχούς, εξασφαλίζοντας τετρακίνηση χωρίς να υπάρχει μηχανική σύνδεση των εμπρός τροχών με τους πίσω. Μάλιστα, ο οδηγός δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα για την ενεργοποίηση του συστήματος, αφού η ηλεκτρονική διαχείριση αποφασίζει πότε πρέπει να λειτουργεί ο κάθε κινητήρας.

Με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω

Η Alfa Romeo υποστηρίζει πως η επιλεγμένη σχέση μετάδοσης του πίσω ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζει ότι μπορούν να φτάσουν έως και 1.900 Nm στους πίσω τροχούς, ενώ το «Power Looping Technology» τροφοδοτεί απευθείας με ηλεκτρική ενέργεια τον πίσω κινητήρα εάν χρειάζεται, εξασφαλίζοντας αδιάκοπη λειτουργία της τετρακίνησης ανεξάρτητα από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος.

Νέο στην Junior Ibrida Q4 είναι και το πίσω σύστημα που διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Εξοπλισμένη με το οδηγικό προφίλ «Q4»

Από κει και πέρα, σε σχέση με την υβριδική έκδοση που έχει κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, η τετρακίνητη Junior έχει διαθέσιμο ένα ακόμα προφίλ οδήγησης. Αυτό είναι το «Q4», το οποίο προσφέρει καλύτερη πρόσφυση σε ολισθηρούς δρόμους. Από κει και πέρα, όπως και στην εμπροσθιοκίνητη Junior υπάρχει η επιλογή «Natural» που ενδείκνυται για την καθημερινή χρήση, η «Dynamic» που απελευθερώνει την μέγιστη ισχύ του συστήματος κίνησης καθώς και η «Advanced Efficiency», που θέτει σε προτεραιότητα την υψηλή αποδοτικότητα ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
MEDIUM EVANS