Στο αστικό περιβάλλον όπου θα κινηθεί περισσότερο ο οδηγός ενός μίνι πολυχρηστικού οχήματος όπως είναι το καινούργιο Panda, θα μείνει ιδιαίτερα ικανοποιημένος λόγω της ευελιξίας και ευχρηστίας που προσφέρει το μικρό σε διαστάσεις όχημα. Με μήκος αμαξώματος 3,5 μέτρα περίπου υπάρχουν παράλληλα μεγαλύτερες πιθανότητες εύρεσης θέσεων στάθμευσης, ενώ το παρκάρισμα γίνεται... παιχνίδι με το πάτημα του διακόπτη City (όπως και στα Punto και Stilo παρέχεται περισσότερη υποβοήθηση στο τιμόνι). Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι πιο σφιχτή σε σχέση με τον Κορεάτικο ανταγωνισμό, ενώ τα ελαστικά με το αυξημένο προφίλ (σειράς 80) συμβάλλουν και αυτά με τη σειρά τους στον ικανοποιητικό τρόπο φιλτραρίσματος των μύριων ανωμαλιών του οδοστρώματος.
Εκτός πόλεως, το νέο όχημα της Fiat εμπνέει ασφάλεια λόγω της σταθερότητας που εμφανίζει ακόμα και σε ταχύτητες τελικής, ενώ το τιμόνι βαραίνει και έχει θετική απόκριση στις εντολές του οδηγού. Τάσεις πλεύσης δεν κάνουν την παρουσία τους ούτε σε διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ σε γρήγορες καμπές του εθνικού οδικού δικτύου οι κλίσεις του αμαξώματος δεν προβληματίζουν. Στοιχεία που θα ενοχλήσουν σε μακρινές διαδρομές είναι οι αισθητοί αεροδυναμικοί θόρυβοι και η μέτρια ηχομόνωση από την κύλιση των τροχών.
Περνώντας σε μια επαρχιακή ορεινή διαδρομή, το Panda δύσκολα θα ανοίξει την πορεία του σε καλής ποιότητας άσφαλτο, ενώ με άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή δεν εμφανίζει απρόβλεπτες "παρενέργειες", παρουσιάζοντας συνολικά μία ομοιογένεια στη συμπεριφορά του. Τέλος οι αποστάσεις ακινητοποίησης με τα φρένα κρύα είναι μικρές. Όμως αυξάνονται σημαντικά όταν αυτά ζεσταθούν.
Το Panda σε καλής ποιότητας
άσφαλτο παρουσιάζει αυξημένη πρόσφυση. Πάντως οι συνεχείς στροφές δεν είναι το σημείο στο οποίο θα αναδειχθεί το αυτοκίνητο.