Σταθερό και με αξιόλογη διάρκεια στην ουδετερότητα της συμπεριφοράς του το Scenic II είναι ευχάριστο σε δρόμο με στροφές.
Η δομή των αναρτήσεων εμπρός περιλαμβάνει μια διάταξη με γόνατα ΜακΦέρσον και ορθογώνια ψαλίδια βάσης προσαρμοσμένα σε ένα υποπλαίσιο σε συνδυασμό με αντιστρεπτική δοκό ενώ στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί μια ράβδος στρέψης προγραμματισμένης απόκλισης με ειδικά διαμορφωμένα σημεία στήριξης στον τροχό και αντιστρεπτική δοκό. Σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή του Scenic, η ανάρτηση έχει μεγαλύτερη διαδρομή για καλύτερη απορρόφηση των οδικών ανωμαλιών.
Από την άλλη πλευρά όμως η ρύθμιση δείχνει να είναι πιο σφικτή και δεν επιτρέπει κλίσεις τόσο έντονες όσο στο προκάτοχο όχημα. ¶μεση συνέπεια είναι το Scenic να διατηρεί το υψηλό επίπεδο άνεσης που το χαρακτήριζε εξ αρχής συνδυασμένο με μια καλύτερη οδική συμπεριφορά η οποία "ανέχεται" μεγαλύτερη πίεση από την πλευρά του οδηγού π.χ. σε δρόμο με συνεχείς στροφές. Δε φτάνει βέβαια να θεωρείται σπορτίφ, απλώς θα κινηθεί αξιοπρεπώς, με ασφάλεια και σβελτάδα ακόμη και στο ορεινό, επαρχιακό δίκτυο. Η βασική αντίδραση είναι η υποστροφή η οποία όμως δεν προβληματίζει καθώς ελέγχεται από το καλό σε αίσθηση τιμόνι. Το τελευταίο, ευρισκόμενο πλέον σε πιο ορθή θέση και διαθέτοντας σύστημα ηλεκτρικής και μεταβλητής υποβοήθησης παρέχει καλύτερη πληροφόρηση και μια αίσθηση που παραπέμπει περισσότερο σε χάτσμπακ ή καλύτερα σε ένα σεντάν όχημα. Εάν εξαιρέσουμε μια στιγμιαία ασάφεια που εμφανίζει σε μακράς διάρκειας καμπές π.χ. στην εθνική οδό, τα σχόλια που αποσπά είναι πολύ θετικά. Κάτι ανάλογο ισχύει και το σύστημα πέδησης το οποίο είναι σταθερά αποδοτικό και αργεί αρκετά μέχρι να δείξει σημάδια κόπωσης.