Στις μετρήσεις μας, για να ολοκληρώσουν ένα προσπέρασμα στην εθνική, τα μικρά SUV μοντέλα χρειάζονται από 164 μέτρα (το καλύτερο), μέχρι 397 μέτρα (το χειρότερο). Το ταχύτερο μοντέλο των δοκιμών μας, Audi R8 Spyder με τα 540 άλογά του, προσπερνά στην εθνική σε μόλις 56 μέτρα.
Εσείς πόσα μέτρα βάζετε το δικό σας όριο για να προσπεράσετε σε εθνικό δρόμο; Πείτε μας ένα νούμερο που νομίζετε ότι αρκεί και δείτε ποια μοντέλα είναι τα χειρότερα και ποια τα καλύτερα για σας, αλλά και τι τιμή έχει το καθένα από αυτά.
Τα αποτελέσματα που συμπεριλαμβάνονται στο άρθρο σας δεν αποτελούν απόδειξη για το ποιο όχημα είναι ταχύτερο ή βραδύτερο στην προσπέραση αλλά ποιο όχημα επιταχύνει ταχύτερα ή βραδύτερα με 4η ή 5η στα 60-100 ή 80-120 αντίστοιχα.
Όπως όλοι γνωρίζουμε κάθε αυτοκίνητο θα πρέπει να οδηγείται ανάλογα με το στήσιμό του και ανάλογα με τον κινητήρα του. Έτσι, ο οδηγός του ατμοσφαιρικού, πολύστροφου αυτοκινήτου για να προσπεράσει θα πρέπει να κατεβάσει μία και 2 σχέσεις ώστε να εκμεταλλευτεί την ευρωστία του κινητήρα στο υψηλότερο φάσμα στροφών σε αντίθεση με τον οδηγό του turbo που θα πρέπει να διατηρήσει τις στροφές χαμηλά ή χαμηλομεσαία, ώστε να εκμεταλλευτεί την ροπή που του προσφέρει το turbo και θα πρέπει να αποφεύγει τη λειτουργία ¨ψηλά¨ αφού εκεί ζορίζει τον κινητήρα χωρίς όφελος.
Θα περίμενα από εσάς μια πραγματική και πλήρη δοκιμή προσπεράσματος, στην οποία θα λαμβάνονταν υπόψιν όλοι οι παράγοντες που επηρεάζουν (αναπνοή κινητήρα, κλιμάκωση κιβωτίου, είδος κιβωτίου, βάρος, αεροδυναμική, εύρος απόδοσης κινητήρα κλπ) ώστε να μην τρομάζει ο κόσμος με διαφορές της τάξεως των 120 μέτρων που φαίνεται να χωρίζει το θεωρητικά 1ο με το θεωρητικά τελευταίο όχημα της ¨εικονικής¨ δοκιμής στον επαρχιακό δρόμο.
Είμαι βέβαιος ότι στο εν λόγο ζεύγος οχημάτων, εάν το HRV των 130 ίππων δοκιμάζονταν με τρίτη ή και με δευτέρα (άλλωστε μπορεί να το κάνει ελέω VTEC) θα ήταν πολύ πιο κοντά στο Q2 των 150 ίππων και η διαφορά τους θα ήταν ανάλογη της διαφοράς των ίππων τους (όπου τους αποδίδει το καθένα) και όχι της απόδοσης της ροπής στις χαμηλομεσαίες που αδικεί πάντα τα ατμοσφαιρικά.
Προφανώς το ίδιο θα ισχύει και για τα υπόλοιπα οχήματα.
Ευχαριστώ για τον χρόνο και τον χώρο σας
Περιμένω απάντηση από εσάς και οργάνωση πραγματικής δοκιμής
Φιλικά πάντα
Ι.Μ.
απορω..απορω ποιο ξυραφη εκανε αυτη την δοκιμη η ακομα ποιο ξυραφη το σκεφτηκε?ποιος με ατμοσφαιρικο θα εκανε προσπεραση στα 60 με 5η κ 4η?αν το εκανε καποιος να του παρετε το διπλωμα!και οποιος το εκανε με τουρπατο αν δεν εχει αυτοματο να κατεβασει μονο του , μετα απο λιγο καιρο θα ψαχνει τα ελατηρια.απαγορευεται να το πιεζεις το τουρπο στις χαμηλες στροφες..
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να έχουν τα αυτοκίνητα όταν κινούνιαι στους αυτοκινητόδρομους είναι οι γρήγορες επιταχύνσεις.Όλοι έχουμε βρεθεί σε συγκεκριμένες συνθήκες και ξέρουμε την αξία των γρήγορων κινητήρων.Αλλιώς τα πράγματα δυσχερένουν επικίνδυνα.
Τα αποτελέσματα που συμπεριλαμβάνονται στο άρθρο σας δεν αποτελούν απόδειξη για το ποιο όχημα είναι ταχύτερο ή βραδύτερο στην προσπέραση αλλά ποιο όχημα επιταχύνει ταχύτερα ή βραδύτερα με 4η ή 5η στα 60-100 ή 80-120 αντίστοιχα. Όπως όλοι γνωρίζουμε κάθε αυτοκίνητο θα πρέπει να οδηγείται ανάλογα με το στήσιμό του και ανάλογα με τον κινητήρα του. Έτσι, ο οδηγός του ατμοσφαιρικού, πολύστροφου αυτοκινήτου για να προσπεράσει θα πρέπει να κατεβάσει μία και 2 σχέσεις ώστε να εκμεταλλευτεί την ευρωστία του κινητήρα στο υψηλότερο φάσμα στροφών σε αντίθεση με τον οδηγό του turbo που θα πρέπει να διατηρήσει τις στροφές χαμηλά ή χαμηλομεσαία, ώστε να εκμεταλλευτεί την ροπή που του προσφέρει το turbo και θα πρέπει να αποφεύγει τη λειτουργία ¨ψηλά¨ αφού εκεί ζορίζει τον κινητήρα χωρίς όφελος. Θα περίμενα από εσάς μια πραγματική και πλήρη δοκιμή προσπεράσματος, στην οποία θα λαμβάνονταν υπόψιν όλοι οι παράγοντες που επηρεάζουν (αναπνοή κινητήρα, κλιμάκωση κιβωτίου, είδος κιβωτίου, βάρος, αεροδυναμική, εύρος απόδοσης κινητήρα κλπ) ώστε να μην τρομάζει ο κόσμος με διαφορές της τάξεως των 120 μέτρων που φαίνεται να χωρίζει το θεωρητικά 1ο με το θεωρητικά τελευταίο όχημα της ¨εικονικής¨ δοκιμής στον επαρχιακό δρόμο. Είμαι βέβαιος ότι στο εν λόγο ζεύγος οχημάτων, εάν το HRV των 130 ίππων δοκιμάζονταν με τρίτη ή και με δευτέρα (άλλωστε μπορεί να το κάνει ελέω VTEC) θα ήταν πολύ πιο κοντά στο Q2 των 150 ίππων και η διαφορά τους θα ήταν ανάλογη της διαφοράς των ίππων τους (όπου τους αποδίδει το καθένα) και όχι της απόδοσης της ροπής στις χαμηλομεσαίες που αδικεί πάντα τα ατμοσφαιρικά. Προφανώς το ίδιο θα ισχύει και για τα υπόλοιπα οχήματα. Ευχαριστώ για τον χρόνο και τον χώρο σας Περιμένω απάντηση από εσάς και οργάνωση πραγματικής δοκιμής Φιλικά πάντα Ι.Μ.
απορω..απορω ποιο ξυραφη εκανε αυτη την δοκιμη η ακομα ποιο ξυραφη το σκεφτηκε?ποιος με ατμοσφαιρικο θα εκανε προσπεραση στα 60 με 5η κ 4η?αν το εκανε καποιος να του παρετε το διπλωμα!και οποιος το εκανε με τουρπατο αν δεν εχει αυτοματο να κατεβασει μονο του , μετα απο λιγο καιρο θα ψαχνει τα ελατηρια.απαγορευεται να το πιεζεις το τουρπο στις χαμηλες στροφες..
Οποιος εχει TSI μπορει και με 5....ανετα
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να έχουν τα αυτοκίνητα όταν κινούνιαι στους αυτοκινητόδρομους είναι οι γρήγορες επιταχύνσεις.Όλοι έχουμε βρεθεί σε συγκεκριμένες συνθήκες και ξέρουμε την αξία των γρήγορων κινητήρων.Αλλιώς τα πράγματα δυσχερένουν επικίνδυνα.