Τι είναι οι ρεπρίζ και γιατί μας είναι απαραίτητες;
59.799 Επισκέψεις στο άρθρο
Ο χρόνος, που χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να αυξήσει την ταχύτητά του εν κινήσει, είναι πολύτιμος. Γιατί; Μα γιατί όταν επιταχύνει κανείς για να προσπεράσει, οι καλές ρεπρίζ σημαίνουν λιγότερη παραμονή στο αντίθετο ρεύμα. Σε πόσους δεν έχει τύχει, να ξεκινήσουν να προσπεράσουν ένα μακρύ όχημα (π.χ. λεωφορείο ή νταλίκα με τρέιλερ) και τελικά να επιστρέφουν πίσω του, γιατί ο κινητήρας αδυνατεί να επιταχύνει γρήγορα; Ακόμα και τα 2 δλ. παραπάνω στην επιτάχυνση εν κινήσει είναι αρκετός χρόνος, καθώς ισοδυναμούν με 60 περίπου μέτρα περισσότερα (με 100 χλμ./ώρα) στο αντίθετο ρεύμα!
Τα αποτελέσματα που συμπεριλαμβάνονται στο άρθρο σας δεν αποτελούν απόδειξη για το ποιο όχημα είναι ταχύτερο ή βραδύτερο στην προσπέραση αλλά ποιο όχημα επιταχύνει ταχύτερα ή βραδύτερα με 4η ή 5η στα 60-100 ή 80-120 αντίστοιχα.
Όπως όλοι γνωρίζουμε κάθε αυτοκίνητο θα πρέπει να οδηγείται ανάλογα με το στήσιμό του και ανάλογα με τον κινητήρα του. Έτσι, ο οδηγός του ατμοσφαιρικού, πολύστροφου αυτοκινήτου για να προσπεράσει θα πρέπει να κατεβάσει μία και 2 σχέσεις ώστε να εκμεταλλευτεί την ευρωστία του κινητήρα στο υψηλότερο φάσμα στροφών σε αντίθεση με τον οδηγό του turbo που θα πρέπει να διατηρήσει τις στροφές χαμηλά ή χαμηλομεσαία, ώστε να εκμεταλλευτεί την ροπή που του προσφέρει το turbo και θα πρέπει να αποφεύγει τη λειτουργία ¨ψηλά¨ αφού εκεί ζορίζει τον κινητήρα χωρίς όφελος.
Θα περίμενα από εσάς μια πραγματική και πλήρη δοκιμή προσπεράσματος, στην οποία θα λαμβάνονταν υπόψιν όλοι οι παράγοντες που επηρεάζουν (αναπνοή κινητήρα, κλιμάκωση κιβωτίου, είδος κιβωτίου, βάρος, αεροδυναμική, εύρος απόδοσης κινητήρα κλπ) ώστε να μην τρομάζει ο κόσμος με διαφορές της τάξεως των 120 μέτρων που φαίνεται να χωρίζει το θεωρητικά 1ο με το θεωρητικά τελευταίο όχημα της ¨εικονικής¨ δοκιμής στον επαρχιακό δρόμο.
Είμαι βέβαιος ότι στο εν λόγο ζεύγος οχημάτων, εάν το HRV των 130 ίππων δοκιμάζονταν με τρίτη ή και με δευτέρα (άλλωστε μπορεί να το κάνει ελέω VTEC) θα ήταν πολύ πιο κοντά στο Q2 των 150 ίππων και η διαφορά τους θα ήταν ανάλογη της διαφοράς των ίππων τους (όπου τους αποδίδει το καθένα) και όχι της απόδοσης της ροπής στις χαμηλομεσαίες που αδικεί πάντα τα ατμοσφαιρικά.
Προφανώς το ίδιο θα ισχύει και για τα υπόλοιπα οχήματα.
Ευχαριστώ για τον χρόνο και τον χώρο σας
Περιμένω απάντηση από εσάς και οργάνωση πραγματικής δοκιμής
Φιλικά πάντα
Ι.Μ.
απορω..απορω ποιο ξυραφη εκανε αυτη την δοκιμη η ακομα ποιο ξυραφη το σκεφτηκε?ποιος με ατμοσφαιρικο θα εκανε προσπεραση στα 60 με 5η κ 4η?αν το εκανε καποιος να του παρετε το διπλωμα!και οποιος το εκανε με τουρπατο αν δεν εχει αυτοματο να κατεβασει μονο του , μετα απο λιγο καιρο θα ψαχνει τα ελατηρια.απαγορευεται να το πιεζεις το τουρπο στις χαμηλες στροφες..
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να έχουν τα αυτοκίνητα όταν κινούνιαι στους αυτοκινητόδρομους είναι οι γρήγορες επιταχύνσεις.Όλοι έχουμε βρεθεί σε συγκεκριμένες συνθήκες και ξέρουμε την αξία των γρήγορων κινητήρων.Αλλιώς τα πράγματα δυσχερένουν επικίνδυνα.
Τα αποτελέσματα που συμπεριλαμβάνονται στο άρθρο σας δεν αποτελούν απόδειξη για το ποιο όχημα είναι ταχύτερο ή βραδύτερο στην προσπέραση αλλά ποιο όχημα επιταχύνει ταχύτερα ή βραδύτερα με 4η ή 5η στα 60-100 ή 80-120 αντίστοιχα. Όπως όλοι γνωρίζουμε κάθε αυτοκίνητο θα πρέπει να οδηγείται ανάλογα με το στήσιμό του και ανάλογα με τον κινητήρα του. Έτσι, ο οδηγός του ατμοσφαιρικού, πολύστροφου αυτοκινήτου για να προσπεράσει θα πρέπει να κατεβάσει μία και 2 σχέσεις ώστε να εκμεταλλευτεί την ευρωστία του κινητήρα στο υψηλότερο φάσμα στροφών σε αντίθεση με τον οδηγό του turbo που θα πρέπει να διατηρήσει τις στροφές χαμηλά ή χαμηλομεσαία, ώστε να εκμεταλλευτεί την ροπή που του προσφέρει το turbo και θα πρέπει να αποφεύγει τη λειτουργία ¨ψηλά¨ αφού εκεί ζορίζει τον κινητήρα χωρίς όφελος. Θα περίμενα από εσάς μια πραγματική και πλήρη δοκιμή προσπεράσματος, στην οποία θα λαμβάνονταν υπόψιν όλοι οι παράγοντες που επηρεάζουν (αναπνοή κινητήρα, κλιμάκωση κιβωτίου, είδος κιβωτίου, βάρος, αεροδυναμική, εύρος απόδοσης κινητήρα κλπ) ώστε να μην τρομάζει ο κόσμος με διαφορές της τάξεως των 120 μέτρων που φαίνεται να χωρίζει το θεωρητικά 1ο με το θεωρητικά τελευταίο όχημα της ¨εικονικής¨ δοκιμής στον επαρχιακό δρόμο. Είμαι βέβαιος ότι στο εν λόγο ζεύγος οχημάτων, εάν το HRV των 130 ίππων δοκιμάζονταν με τρίτη ή και με δευτέρα (άλλωστε μπορεί να το κάνει ελέω VTEC) θα ήταν πολύ πιο κοντά στο Q2 των 150 ίππων και η διαφορά τους θα ήταν ανάλογη της διαφοράς των ίππων τους (όπου τους αποδίδει το καθένα) και όχι της απόδοσης της ροπής στις χαμηλομεσαίες που αδικεί πάντα τα ατμοσφαιρικά. Προφανώς το ίδιο θα ισχύει και για τα υπόλοιπα οχήματα. Ευχαριστώ για τον χρόνο και τον χώρο σας Περιμένω απάντηση από εσάς και οργάνωση πραγματικής δοκιμής Φιλικά πάντα Ι.Μ.
απορω..απορω ποιο ξυραφη εκανε αυτη την δοκιμη η ακομα ποιο ξυραφη το σκεφτηκε?ποιος με ατμοσφαιρικο θα εκανε προσπεραση στα 60 με 5η κ 4η?αν το εκανε καποιος να του παρετε το διπλωμα!και οποιος το εκανε με τουρπατο αν δεν εχει αυτοματο να κατεβασει μονο του , μετα απο λιγο καιρο θα ψαχνει τα ελατηρια.απαγορευεται να το πιεζεις το τουρπο στις χαμηλες στροφες..
Οποιος εχει TSI μπορει και με 5....ανετα
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να έχουν τα αυτοκίνητα όταν κινούνιαι στους αυτοκινητόδρομους είναι οι γρήγορες επιταχύνσεις.Όλοι έχουμε βρεθεί σε συγκεκριμένες συνθήκες και ξέρουμε την αξία των γρήγορων κινητήρων.Αλλιώς τα πράγματα δυσχερένουν επικίνδυνα.