4.364 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/1/2017
Εδώ και πολλά χρόνια, η ιαπωνική φίρμα βλέπει το μερίδιο της στην αγορά να μειώνεται συνεχώς. Ένα crossover –τι άλλο;- ευελπιστεί να φωτίσει το μέλλον των Ιαπώνων.
Η μανία με τα crossover δεν έχει γιατρειά. Αποτελεί την πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία εμπορικά (ακολουθούν τα SUVs) και κάθε κατασκευαστής καλείται να διαθέτει τουλάχιστον ένα εκπρόσωπο. Η Μitsubishi έχει μείνει με το ASX να κρατάει τη σημαία μόνο του, με συνεπακόλουθη την κατακρήμνιση των συνολικών πωλήσεων.
Το κλίμα έρχεται να αλλάξει ένα μοντέλο που θα «βάλει στο μάτι» τον εμπορικό «αυτοκράτορα» (λέγε με Nissan Qasqhai), το οποίο θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο νέο ASX και την επόμενη γενιά του Outlander. Προς το παρόν αβάπτιστο, είναι βέβαιο πως θα αντλεί επιρροές από το πρωτότυπο XR-PHEV, ξεχωρίζοντας για την εμφάνισή του (στα πρότυπα του Toyota C-HR).
Από πλευράς διαστάσεων, το XR-PHEV είναι οριακά κάτω από 4.5 και 1.9 μέτρα σε μήκος και πλάτος, με το ύψος του να βρίσκεται στο 1.62. Το τεράστιο άνοιγμα στη μάσκα (το οποίο θυμίζει έντονα Lexus) θα αποτελέσει την εταιρική ταυτότητα από τούδε και στο εξής, με το δυναμικό design να μπαίνει στην κορυφή των προτεραιοτήτων.
Τα μηχανικά μέρη αποτελούν μυστήριο. Το πρωτότυπο είχε μια υβριδική plug-in μονάδα αγνώστων στοιχείων,απόδοσης 160 ίππων και 40gr/km CO2 εκπομπών ρύπων. Κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα περάσει στην παραγωγή λόγω κόστους. Η γκάμα των κινητήρων αναμένεται να αποτελείται από τους πετρελαιοκινήτηρες του ASX και ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης, τα οποία θα συνδυάζονται με χειροκίνητο, CVT και 8αρι αυτόματο κιβώτιο, σε δικίνητες και 4wd εκδόσεις.
Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί στη έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2017, για να το ακολουθήσει ο αντίπαλος του Juke το 2019. Ένα χρόνο αργότερα περιμένουμε το καινούργιο Outlander, ενώ ο αντικαταστάτης του Pajero παραμένει άγνωστο πότε θα κυκλοφορήσει.
Είναι πλεον σαφές οτι κατι συμβαίνει στη δοιήκηση της εκπληκτικής αυτής εταιρείας,
που έχει αφήσει αυτό το βιομηχανικό κολοσσό χωρις πλεον ουσιαστικά επιβατικά μοντέλα...
Είναι πλεον σαφές οτι κατι συμβαίνει στη δοιήκηση της εκπληκτικής αυτής εταιρείας, που έχει αφήσει αυτό το βιομηχανικό κολοσσό χωρις πλεον ουσιαστικά επιβατικά μοντέλα...