- Πολλά από τα γρηγορότερα GT-R βρίσκονται στην Αυστραλία
- Τo GT-R της RHM κάνει το 400άρι σε 8 δευτερόλεπτα
- Αγαπιούνται ακόμη τα GT-R στην Αυστραλία
Πολλά από τα γρηγορότερα GT-R βρίσκονται στην Αυστραλία
Μπορεί στην Ευρώπη και στην Αμερική τα GT-R Skyline να παραμένουν αρκετά σπάνια, ωστόσο η Αυστραλία λόγω και της ευκολίας εισαγωγής κατευθείαν από την Ιαπωνία, έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια κοινότητα από ένθερμους οπαδούς.
Στα τέλη του Μάιου, στο Σύδνεϋ. διοργανώθηκε το ετήσιο φεστιβάλ GT-R με κάποια από τα καλύτερα αυτοκίνητα της χώρας να λαμβάνουν μέρος. Στην Αυστραλία συνηθίζεται η εκτενής μετατροπή των GT-R με κάποια από αυτά να δίνουν νέα διάσταση στον όρο ιπποδύναμη ...
Τo GT-R της RHM κάνει το 400άρι σε 8 δευτερόλεπτα
Χωρίς αμφιβολία το εντυπωσιακότερο όλων των είναι ένα GT-R R34 γνωστό και ως RHM. Το αυτοκίνητο έχει «χτιστεί» από την B2R Motorsport η οποία εδρεύει στην πόλη του Σύδνεϋ και «γράφει» ρεκόρ για τα χειροκίνητα GT-R. Εργοστασιακά διέθετε ένα κινητήρα V6 στα 2,6 λίτρα ενώ τώρα φέρει ένα κινητήρα 3,4 λίτρων με ένα μεγάλο τούρμπο. Το αυτοκίνητο πλέον προσφέρει 1800 ίππους, κάτι το οποίο το κατατάσσει πιο πάνω ακόμα και από την Bugatti Chiron Super Sport και τον οκτάλιτρο W16 κινητήρα της. Κατά την διάρκεια του event ο οδηγός του GT-R κατάφερε να τρέξει τα 400 μέτρα σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα! Για σύγκριση το προαναφερθέν supercar της Bugatti χρειάζεται 9,4 δευτερόλεπτα.
H tuning σκηνή της Αυστραλίας σπρώχνει τα όρια του R34 GTR , 20 χρόνια μετά την κυκλοφορία του !
Αγαπιούνται ακόμη τα GT-R στην Αυστραλία
Η αυστραλιανή tuning σκηνή με την αγάπη της για τα R32 και R34 αποδεικνύει περίτρανα πως, παρά την 20ετία από την κυκλοφορία τους, μπορούν με τις κατάλληλες μετατροπές να ανταγωνιστούν και να ταπεινώσουν τα supercars του σήμερα .