Λεπτομέρειες για τον τρόπο με τον οποίο θα κατασκευαστεί η Taycan στο εργοστάσιο του Zuffenhausen έδωσε η Porsche, ο οποίος θα έχει διαφορές από ότι συνήθως συμβαίνει στα μέχρι τώρα μοντέλα της, ενώ θα χρειαστεί και επιπλέον προσωπικό.
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η μάρκα, με την κατασκευή της νέας Taycan θα γίνει η πρώτη φίρμα που θα χρησιμοποιεί στο εργοστάσιο συστήματα μεταφοράς χωρίς οδηγό και μάλιστα σε συνεχή διαδικασία παραγωγής. Η νέα διαδικασία κατασκευής ονομάζεται «flexi-line» και λέγεται πως μεταξύ άλλων θα επιτρέψει στη φίρμα να πραγματοποιήσει περισσότερους κύκλους εργασίας χρησιμοποιώντας τον ίδιο χώρο.
Μάλιστα για να υποστηριχτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η παραγωγή του ηλεκτρικού μοντέλου αλλά και άλλων αυτοκινήτων που έχει στα σκαριά, η Porsche θα προσλάβει περίπου 1.200 νέους υπαλλήλους, όντας μία από τις πιο μαζικές προσλήψεις ανθρωπίνου δυναμικού που έχει κάνει ποτέ της.
Κάποιοι από αυτούς θα παρακολουθήσουν ένα πρόγραμμα κατάρτισης προκειμένου να απασχοληθούν στο τομέα της κατασκευής σπορ αυτοκινήτων και αμέσως μετά το τέλος του προγράμματος θα γίνουν μέλη μίας ομάδας η οποία θα αποτελείται από νέο προσωπικό αλλά και έμπειρους κατασκευαστές.
Η Porsche αναφέρει ότι επενδύει 6 δισ. Ευρώ στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας και προβλέπει ότι πάνω από το 50% των μοντέλων που θα παραδοθούν από το 2025 θα επωφελείται της ηλεκτροκίνησης.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το μοντέλο παραγωγής της ηλεκτρικής Porsche Taycan θα ντεμπουτάρει το Σεπτέμβριο του 2019, με τις πωλήσεις να ξεκινούν λίγο αργότερα.