ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι 10 μάρκες που είχαν αύξηση έως 143% το πρώτο 6μηνο στην Ελλάδα

Οι 10 μάρκες που είχαν αύξηση έως 143% το πρώτο 6μηνο στην Ελλάδα

35.249 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2022)

Εταιρείες όπως η Toyota, οι Hyundai και Kia, η Jeep, αλλά και η Mercedes στις premium, έχουν κάνει άλμα έως και 143% στις πωλήσεις τους το πρώτο εξάμηνο του 2022, παρά την χαμηλότερη επίδοση της αγοράς στο σύνολο. Δείτε ποιες 10 μάρκες κινήθηκαν κόντρα στο ρεύμα στην Ελλάδα.

Top 10 εταιρείες σε αύξηση πωλήσεων στην Ελλάδα

Η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα, το πρώτο εξάμηνο του 2022, «έκλεισε» λίγο χαμηλότερα από πέρυσι (περίπου 3.400 αυτοκίνητα) καταγράφοντας 55.000 πωλήσεις, ως απόρροια των καθυστερήσεων που παρατηρούνται στην παραγωγή παγκοσμίως. Ωστόσο, υπάρχουν μάρκες που κινήθηκαν ανοδικά, αντίθετα στην πτωτική τάση, παρουσιάζοντας αύξηση ακόμα και έως 143% στις πωλήσεις τους στην Ελλάδα για το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου, ενώ υπάρχει και μια νεότερη φίρμα που τίναξε τη μπάνκα στον αέρα σημειώνοντας αύξηση κοντά στο 800%!

Ποιες είναι οι μάρκες που αγαπήθηκαν περισσότερο από πέρυσι από το ελληνικό κοινό; Καταρχάς, η Toyota, η οποία παραμένει στην κορυφή των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς με χαοτική διαφορά από τη δεύτερη εταιρεία. Παράλληλα με την πρωτοπορία της για μια ακόμη φορά στην αγορά αυτοκινήτου, η ιαπωνική μάρκα κατάφερε να σημειώσει αύξηση 16,7% στο πρώτο εξάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, καταγράφοντας περί τις 8.400 πωλήσεις, συγκρίνοντας τα πρωτογενή στοιχεία με εκείνα που δημοσιεύει ο ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου). Τετραπλή η παρουσία της μάρκας στο Top 10 των συνολικών πωλήσεων, έχοντας στο ρόστερ της το επί σειράς ετών best seller, Toyota Yaris, στην πρώτη θέση, μπροστά από το C-HR που βρίσκεται δεύτερο, ενώ χαμηλότερα ακολουθούν το Yaris Cross και η Corolla.

Ανοδική η πορεία και της Hyundai, η οποία στο πρώτο μισό του έτους βρίσκεται στη δεύτερη θέση, σκαρφαλώνοντας μια θέση ψηλότερα από πέρυσι την ίδια περίοδο αφήνοντας πίσω της την Volkswagen. Η ελληνική αγορά έχει απορροφήσει περίπου 5.270 αυτοκίνητα της κορεατικής μάρκας, με πρωτοστάτες τα i10 και i20 αλλά και το Tucson, κάτι που αντιστοιχεί σε αύξηση 6,5%, ενώ αντίστοιχη εικόνα διαμορφώνεται και στις πωλήσεις της Kia, η οποία μοιράζεται την ίδια στέγη στην Ελλάδα με την Hyundai, και είδε τις «μετοχές» της να ανεβαίνουν κατά 8,5 ποσοστιαίες μονάδες, αγγίζοντας τις 2.840 πωλήσεις, με βασικούς παίκτες τα Stonic, Picanto και το ολοκαίνουργιο Sportage.

Έπειτα, με άκρως θετικό πρόσημο ολοκληρώνεται το 6μηνο και για την Fiat, η οποία με βασικό πυλώνα την οικογένεια του 500 είδε τις πωλήσεις της να σκαρφαλώνουν κατά 20%, ξεπερνώντας τις 2.550 μονάδες, έναντι των 2.125 που ανακοίνωσε ο ΣΕΑΑ για το 2021.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes: Η μόνη premium μάρκα που αύξησε τις πωλήσεις της

Η Mercedes είναι η μόνη premium μάρκα που είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022, κόντρα στην πτωτική πορεία που ακολούθησαν οι... αιώνιοι αντίπαλοί της, Audi και BMW. Το «αστέρι» της Mercedes-Benz έλαμψε, με πρωταγωνίστριες τις A-Class και GLA, καθώς η ελληνική αγορά απορρόφησε περισσότερα από 2.850 αυτοκίνητα, που μεταφράζεται σε άνοδο κατά 12%. Απεναντίας, η Audi κατέγραψε μείωση 7,3%, κάνοντας 1.820 πωλήσεις, έναντι 1.964 πέρυσι, και η BMW έκανε χαμηλότερη πτήση κατά 11,5% σημειώνοντας 2.125 πωλήσεις, έναντι 2.401 το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Σχεδόν 800% αύξηση η CUPRA

Στη μάχη κάτω από τις 2.000 πωλήσεις παρατηρήθηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις με τη Dacia να ανεβαίνει επίπεδα κατά 45%, σημειώνοντας 1.660 πωλήσεις, με πρωτοστάτη το Duster και μετέπειτα το Sandero, ενώ το μεγαλειώδες άλμα ήρθε από την Jeep με 73% περισσότερες πωλήσεις (1.260), μοιρασμένες ανάμεσα σε Renegade και Compass. Δύο ιαπωνικές φίρμες έκλεισαν το πρώτο εξάμηνο έχοντας περί τις 320 πωλήσεις έκαστη. Ο λόγος για τη Mazda που κατάφερε 48,6% περισσότερα αυτοκίνητα, με το Mazda2 να «γράφει» σχεδόν τις μισές πωλήσεις από αυτές, αλλά και τη Mitsubishi που έκανε πραγματικό άλμα κατά 143% με βασικό «όπλο» το Space Star.

Το μεγάλο «μπαμ» ωστόσο έγινε από τη νεότερη CUPRA, η οποία με 260 πωλήσεις, οι περισσότερες εκ των οποίων αφορούν το Formentor, σημείωσε αύξηση κατά σχεδόν 800% (σ.σ. για την ακρίβεια 796%) στις πωλήσεις της το 2022, σε σύγκριση με τα 29 αυτοκίνητα που είχε πουλήσει πέρυσι το ίδιο διάστημα, όταν έκανε τα πρώτα της βήματα στην ελληνική αγορά. Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε δύο φίρμες που έχουν το ίδιο ποσοστό αύξησης πωλήσεων 38 τοις εκατό, τις Alfa Romeo και Porsche, με 58 και 79 πωλήσεις αντίστοιχα.

Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να πούμε πως ένας από τους βασικούς παράγοντες που καθόρισαν τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου έχει να κάνει με τα ετοιμοπαράδοτα που μπόρεσε να εξασφαλίσει η κάθε εταιρεία για τους πελάτες της. Και κάπως έτσι, οι μάρκες αυτές καρπώνονται ότι κατάφεραν να έχουν αυτοκίνητα σε σύντομο χρονικό διάστημα για να εξυπηρετήσουν τις αγοραστικές ανάγκες του ελληνικού κοινού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

skoda
NISSAN