ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Ford B-Max που είδαμε στη Γενεύη θα είναι σίγουρα ένα από τα μοντέλα που θα χρησιμοποιήσουν το νέο τρικύλινδρο κινητήρα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Ford B-Max που είδαμε στη Γενεύη θα είναι σίγουρα ένα από τα μοντέλα που θα χρησιμοποιήσουν το νέο τρικύλινδρο κινητήρα

Ford: κινητήρας 1.0 EcoBoost 3 κυλίνδρων!

(3/6/2011)

Στη Φρανκφούρτη το Σεπτέμβριο η Ford θα παρουσιάσει τον πρώτο τρικύλινδρο και υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα στην ιστορία της. Αυτός θα είναι συνάμα και ο μικρότερος στη γκάμα της από πλευράς χωρητικότητας, ενώ θα διατεθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, και πιο συγκεκριμένα στα μικρά μοντέλα της φίρμας.

Ο λόγος λοιπόν για το νέο μέλος της γκάμας των EcoBoost κινητήρων της Ford με το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο τριών κυλίνδρων, και χωρητικότητας μόλις 1,0 λίτρου. Ο στόχος των μηχανικών της Ford ήταν η επίτευξη της απόλυτης ομοιότητας στη λειτουργία του 3κύλινδρου συνόλου, με ένα τετρακύλινδρο, που όμως θα προσφέρει σημαντικά μειωμένη κατανάλωση και ρύπους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Για να το καταφέρουν αυτό οι μηχανικοί και σχεδιαστές του κέντρου εξέλιξης: Dunton Technical Centre της Μεγάλης Βρετανίας, έχουν εξελίξει ιδιότητες όπως η αυξημένη θερμική ικανότητα του κινητήρα, και η μείωση των τριβών ιδιαίτερα κατά τη διαδικασία του ζεστάματος, ενώ ο κινητήρας χρησιμοποιεί υπερτροφοδότηση, άμεσο ψεκασμό, και διπλό σύστημα χρονισμού των βαλβίδων (Ti-VCT).
Τέλος, ο Derrick Kuzak (αντιπρόεδρος του τμήματος ανάπτυξης προϊόντων της Ford), ανέφερε ότι το σύνολο βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο εξέλιξης του, καθώς και ότι η απόδοση του θα είναι ισάξια με ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα 1,6 λίτρων σε επίπεδο ιπποδύναμης και ροπής! Πράγμα που σημαίνει ότι θα μιλάμε για απόδοση μεταξύ 100 και 125 ίππων που αποδίδουν τα ατμοσφαιρικά σύνολα αυτού του κυβισμού της εταιρείας!

Την ίδια στιγμή η εταιρεία ανακοινώνει την εξέλιξη δύο νέων αυτόματων κιβωτίων. Πρόκειται για ένα 8τάχυτο που είναι και το πρώτο του είδους στην ιστορία της Ford, καθώς και για ένα υβριδικού τύπου κιβώτιο που θα χρησιμοποιηθεί στα αντίστοιχα υβριδικά μοντέλα της φίρμας. Αυτό ονομάζεται «electronic continuously variable transmission» ή αλλιώς e-CVT, εγγυάται βελτιωμένη κατανάλωση σε μοντέλα όπως το Ford Fusion Hybrid, και η παραγωγή του θα ξεκινήσει εντός του έτους που διανύουμε.
Autotriti.gr
LINGLONG VS VREDESTEIN