ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς μέχρι ποιο κυβισμό θα ανεβαίνατε για να πάρετε βενζινοκίνητο το Mitsubishi ASX τετρακίνητο; Μήπως είναι καλύτερα στα 1,6 λτ. και τη κίνηση μόνο εμπρός;

Εσείς μέχρι ποιο κυβισμό θα ανεβαίνατε για να πάρετε βενζινοκίνητο το Mitsubishi ASX τετρακίνητο; Μήπως είναι καλύτερα στα 1,6 λτ. και τη κίνηση μόνο εμπρός;

(28/6/2011)

Ποιο τίμημα «πληρώσαμε» για να έχουμε φθηνά SUV; Κόψαμε την τετρακίνηση, μικρύναμε λίγο σε όγκο και πλέον με κάτι περισσότερο από 20.000 ευρώ έχεις ένα Mitsubishi ASX με κινητήρα μόλις 1,6 λίτρα. Αντίστροφα τώρα, τι τίμημα σε κυβισμό θα δεχόμασταν να «πληρώσουμε» για να πάρουμε πίσω την τετρακίνηση; Εσείς;

Τετρακίνητο Mitsubishi ASX προς το παρόν σημαίνει και πετρελαιοκίνητο Mitsubishi ASX. H Mitsubishi βλέποντας την αγορά συνολικά, διάλεξε τον καλύτερο πετρελαιοκινητήρα της, και μάλιστα σε μόλις 1,8 λίτρα, για την τετρακίνητη έκδοση του ASX.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Και όσοι δικαιούνται πετρέλαιο στην Ελλάδα έχουν την μοναδική ευκαιρία να αποκτήσουν το ASX στην τετρακίνητη και diesel έκδοσή του. Οι υπόλοιποι όμως; Οι υπόλοιποι περιμένουν, ή απλά αφήνουν την τετρακίνηση εκτός για ένα πιο οικονομικό μοτέρ των 1,6 λίτρων που επιπλέον σημαίνει και ένα πιο οικονομικό στην αγορά και χρήση ASX.
Αλήθεια είναι πως για τους Αθηναίους και Θεσσαλονικιούς που δεν μπορούν να πάρουν ντίζελ, το ASX με κινητήρα 1,6 και κίνηση μόνο εμπρός, είναι αυτό που ακριβώς χρειάζονται. Αστικοποιημένο SUV το λένε κάποιοι και δεν έχουν άδικο, αφού οι εκτός δρόμου απαιτήσεις μειώνονται και τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν κυρίως στην πόλη.
Μερικοί όμως το θέλουν. Ένα τετρακίνητο ASX με βενζινοκινητήρα είναι για κάποιους ανάγκη, για άλλους φετίχ, το σίγουρο είναι πως υπάρχει ζήτηση. Αν σκεφτεί πως το ASX πουλάει όσο το Qashqai παρότι έχει ουσιαστικά μία έκδοση στις μεγάλες αγορές της Ελλάδας, τη στιγμή που το Nissan έχει και 2λιτρη τετρακίνητη αλλά και 7θέσια παραλλαγή, η ζήτηση για βενζινοκίνητο τετρακίνητο δε θα είναι τεράστια.
Το θέμα είναι, όσοι το θέλουν, πόσα κυβικά περισσότερα από τα 1,6 που είναι το δικίνητο είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν; Αν κρίνει κανείς από το Qashqai, τα 2 λίτρα είναι φυσιολογικά στην κατηγορία, αν και η Mitsubishi έχει στην γκάμα της εκτός Ευρώπης και 1.800άρι μοτέρ που δίνει την ίδια δύναμη με αυτή του δίλιτρου Qashqai.
Είναι όμως και η τιμή. Μπορεί το ASX να είναι πιο επιθετικά τιμολογημένο σε σχέση με το Nissan, μια τετρακίνητη έκδοση λοιπόν δε θα ήταν παράλογο να φτάσει κοντά στα τριάντα και πλέον χιλιάρικα του τετρακίνητου Qashqai. Αν η Mitsubishi κατέβαινε στα 1,8 ίσως και λόγω φόρου τα πράγματα να ήταν καλύτερα. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως το πετρελαιοκίνητο 4x4 ASX, παρά τον ακριβότερο κινητήρα, είναι ήδη πιο φτηνό από το 2λιτρο Qashqai. Υπάρχει ελπίδα; Πιθανώς, όμως η εικόνα της αγοράς σήμερα δείχνει πως το diesel τετρακίνητο καλύπτει τη ζήτηση στην υπόλοιπη Ευρώπη και μόνο για την Ελλάδα δε γίνονται θαύματα. Εξάλλου η εμπορική πορεία είπαμε είναι πολύ καλή και το Qashqai δε δείχνει να τραβάει περισσότερο κόσμο λόγω της ύπαρξης βενζινοκινητήρα στην έκδοση 4x4.

Εσείς όμως πως το βλέπετε; Θα θέλατε τετρακίνητο ASX; Με τι κυβισμό βενζίνης; Θα πηγαίνατε σε δίλιτρο όπως το Qashqai ή είναι πολλά κυβικά; Και τελικά μήπως η έκδοση 1,6 με κίνηση εμπρός είναι αυτό ακριβώς που πρέπει; Μήπως γι αυτό η Mitsubishi δεν ασχολείται; Τι λέτε;
fiat
Citroen