Εσείς μέχρι ποιο κυβισμό θα ανεβαίνατε για να πάρετε βενζινοκίνητο το Mitsubishi ASX τετρακίνητο; Μήπως είναι καλύτερα στα 1,6 λτ. και τη κίνηση μόνο εμπρός;
(28/6/2011)
Ποιο τίμημα «πληρώσαμε» για να έχουμε φθηνά SUV; Κόψαμε την τετρακίνηση, μικρύναμε λίγο σε όγκο και πλέον με κάτι περισσότερο από 20.000 ευρώ έχεις ένα Mitsubishi ASX με κινητήρα μόλις 1,6 λίτρα. Αντίστροφα τώρα, τι τίμημα σε κυβισμό θα δεχόμασταν να «πληρώσουμε» για να πάρουμε πίσω την τετρακίνηση; Εσείς;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και όσοι δικαιούνται πετρέλαιο στην Ελλάδα έχουν την μοναδική ευκαιρία να αποκτήσουν το ASX στην τετρακίνητη και diesel έκδοσή του. Οι υπόλοιποι όμως; Οι υπόλοιποι περιμένουν, ή απλά αφήνουν την τετρακίνηση εκτός για ένα πιο οικονομικό μοτέρ των 1,6 λίτρων που επιπλέον σημαίνει και ένα πιο οικονομικό στην αγορά και χρήση ASX.Αλήθεια είναι πως για τους Αθηναίους και Θεσσαλονικιούς που δεν μπορούν να πάρουν ντίζελ, το ASX με κινητήρα 1,6 και κίνηση μόνο εμπρός, είναι αυτό που ακριβώς χρειάζονται. Αστικοποιημένο SUV το λένε κάποιοι και δεν έχουν άδικο, αφού οι εκτός δρόμου απαιτήσεις μειώνονται και τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν κυρίως στην πόλη.
Μερικοί όμως το θέλουν. Ένα τετρακίνητο ASX με βενζινοκινητήρα είναι για κάποιους ανάγκη, για άλλους φετίχ, το σίγουρο είναι πως υπάρχει ζήτηση. Αν σκεφτεί πως το ASX πουλάει όσο το Qashqai παρότι έχει ουσιαστικά μία έκδοση στις μεγάλες αγορές της Ελλάδας, τη στιγμή που το Nissan έχει και 2λιτρη τετρακίνητη αλλά και 7θέσια παραλλαγή, η ζήτηση για βενζινοκίνητο τετρακίνητο δε θα είναι τεράστια.
Το θέμα είναι, όσοι το θέλουν, πόσα κυβικά περισσότερα από τα 1,6 που είναι το δικίνητο είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν; Αν κρίνει κανείς από το Qashqai, τα 2 λίτρα είναι φυσιολογικά στην κατηγορία, αν και η Mitsubishi έχει στην γκάμα της εκτός Ευρώπης και 1.800άρι μοτέρ που δίνει την ίδια δύναμη με αυτή του δίλιτρου Qashqai.
Είναι όμως και η τιμή. Μπορεί το ASX να είναι πιο επιθετικά τιμολογημένο σε σχέση με το Nissan, μια τετρακίνητη έκδοση λοιπόν δε θα ήταν παράλογο να φτάσει κοντά στα τριάντα και πλέον χιλιάρικα του τετρακίνητου Qashqai. Αν η Mitsubishi κατέβαινε στα 1,8 ίσως και λόγω φόρου τα πράγματα να ήταν καλύτερα. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως το πετρελαιοκίνητο 4x4 ASX, παρά τον ακριβότερο κινητήρα, είναι ήδη πιο φτηνό από το 2λιτρο Qashqai. Υπάρχει ελπίδα; Πιθανώς, όμως η εικόνα της αγοράς σήμερα δείχνει πως το diesel τετρακίνητο καλύπτει τη ζήτηση στην υπόλοιπη Ευρώπη και μόνο για την Ελλάδα δε γίνονται θαύματα. Εξάλλου η εμπορική πορεία είπαμε είναι πολύ καλή και το Qashqai δε δείχνει να τραβάει περισσότερο κόσμο λόγω της ύπαρξης βενζινοκινητήρα στην έκδοση 4x4.
Εσείς όμως πως το βλέπετε; Θα θέλατε τετρακίνητο ASX; Με τι κυβισμό βενζίνης; Θα πηγαίνατε σε δίλιτρο όπως το Qashqai ή είναι πολλά κυβικά; Και τελικά μήπως η έκδοση 1,6 με κίνηση εμπρός είναι αυτό ακριβώς που πρέπει; Μήπως γι αυτό η Mitsubishi δεν ασχολείται; Τι λέτε;
ο anasx ειναι σε θεση να γνωριζει τις φορολογικες δηλωσεις των κατοχων 4Χ4; εχει την αποκλειστικοτητα στην οικολογικη συνειδηση; δεν εχει καταλαβει ακομη τη διαφορα της βενζινης απο το diesel ASX? κανω κεφι να πληρωνω χιλιάδες ευρώ παρπανω για το diesel (3 χιλ για την ακριβεια) τα αυξημένα τιμωρητικά τέλη κυκλοφορίας (135-145 οι ρυποι βενζινης-diesel) ακριβα ανταλλακτικά στο Servis!!! αλλα να καταναλωνω λιγοτερη ποσοτητα πετρελαιου απο οτι βενζινη, και χαμηλοτερη τιμη στο καυσιμο, για τη μηχανικη συγκριση δυο αυτοκινητων μη μιλησουμε γιατι ειμαι ακομη τελειοφοιτος του δημοτικου (ακομη το παλευω τι να κανουμε;) τα μαθηματικα του δημοτικου ειναι το μαθημα στο οποιο οφειλεται η παραμονη μου στη ιδια ταξη για χρονια
Πόσοι από αυτούς που επιλέγουν 4Χ4 οχήματα SUV έχουν κάνει αρκετά χιλιόμετρα σε χωμάτινες διαδρομές; Ελαχιστότατοι...Αυτή η αντιοικολογική επίδειξη του Νεοέλληνα φαίνεται ότι προέχει από οποιαδήποτε άλλη υπαρκτή ανάγκη του!!! ¨Εχουμε δει τέτοιους μκρομεγαλοαστούς μεγαλομανείς που αγωνιούν με όλη τους την ασημαντότητα να ξεχωρίσουν από το πλήθος στο εθνικό δίκτυο δρόμων κυκλοφορώντας ξέφρενα με πανάκριβα 4χ4-το χρειάζονται αυτοπαραμυθιάζονται ,π.χ. στο Κολωνάκι- και βεβαίως δηλώνοντας στην εφορία 11.500 Ε εισόδημα. Τέλειωσε πια το παραμύθι της κενόδοξης γκλαμουριάς, εσείς θα είστε οι πρώτοι που θα γυρίσετε οικολογικά με ποδήλατα στο αληθινό χωριό σας. Είναι θέμα χρόνου, εκεί θα καβαλάτε αληθινά 4Χ4 γαϊδούρια. Αλλά ,ακόμα και αυτά είναι βέβαιο ότι θα σας ανατρέψουν και θα σας κλωτσήσουν Χ4 !!!
Οποιος εχει το χρημα και χρειάζεται ενα τετρακινητο SUV θα το αγορασει-ποιος νοιάζεται για το κοστος σε τετοια περιπτωση.. Οι υπολοιποι δεν εχει...!Τερμα τ αμαξακια με το δανειο.Καλυτερα..και,καιρος ν αδιαζουμε λιγο-λιγο απ τους δρομους.Οσοι εχουν το χρημα θα κυκλοφορουν οι αλλοι με τον γαιδαρο πίσω στο χωριο τους-οικολογικη μετακινηση. Βαρεθηκα να διαβαζω την κλάψα των τελειωμένων.Μαγκες ή μεγαλο-αστικη γλυκα ειναι για λιγους πια.ΤΕΛΟΣ λοιπον στα ονειρα της ανοδου σας!
SAS.. επειδή έχεις πάρει το Disel ASX το δικίνητο δεν μπορείς να κάνεις το μαύρο άσπρο για το βενζινοκίνητο ASX. Για όποιον γνωρίζει βασικά μαθηματικά δημοτικού η αρχική τιμή αγοράς τoυ Disel σε σχέση με το βενζινοκίνητο ASX ( χιλιάδες ευρώ διαφορά) όπως και τα αυξημένα τιμωρητικά τέλη κυκλοφορίας, ανταλλακτικά Servis, δε βγάζει με τίποτα τα επιπλέον χρήματα κτήσης. ο νοών νοήτω, διαφορετικά....
anasx επειδη εχεις παρει τη βενζινη προσπαθεις να απαξιωσεις το diesel ASX; δεν αξιζει τη διαφορα στα χρηματα το δικινητο diesel, αφου μιλαμε για πετρελαιο, 150 αλογα και 6 ταχυτητες (maik8, αστειο ειναι οτι αμφιβαλεις αν βρισκουν την ευκαιρια να βαλουν την 6η;)
Οταν προκειται να δωσεις 23,000 για βενζινη βαζεις αλλα 2 χιλιαρικα και αγοραζεις το πετρελαιο,σχεδον ιδια καταναλωση αλλα μεχρι εδω. Κατα κρατος το πετρελαιο ειναι ανωτερω,οσο για το 6 ταχυτο ακομη και κατοχοι αυτοκινητων 6 ταχυτητων αμφιβαλω πολυ αν βρισκουν την ευκαιρια να την χρησιμοποιησουν.
Το ASX 1600 το βενζινοκίνητο είναι αυτή τη στιγμή το καλυτερο SUV της ελληνικής αγοράς. Το πετρελαιοκίνητο δεν βγάζει τα λεφτά της διαφοράς του με τίποτα. Πόσοι από αυτούς που επιλέγουν 4Χ4 έχουν κάνει αρκετά χιλιόμετρα σε χωμάτινες διαδρομές; Η 4χ4 επίδειξη του Νεοέλληνα φαίνεται ότι προέχει από οποιαδήποτε άλλη υπαρκτή ανάγκη του!!! και Βέβαια το ASX δε συγκρίνεται με τη γερμανική τεχνολογία VW επειδή οι βλάβες και οι τριγμοί σε νέα αυτοκίνητα των"καθαρών ιαπωνέζικων αυτοκινήτων" είναι ανέκδοτο!!! Εδώ εδώ και 4 μήνες η συμβίωσή μου με το ασυμβίβαστο δικίνητο ASX είναι απροβλημάτιστη και απολαυστική
dpitt, 1) σωστος για τον turbo κινητηρα και την απουσια 6ταχυτου κιβωτιου 2) λαθος για την καταναλωση αφου το ASX εχει 2lt<απο το TIGUAN 3) το γερμανικο ειναι 5.000 ευρω ακριβοτερο 4) το diesel ASX εχει 150 αλογα και 6ταχυτο κιβωτιο
εγω το πηρα βενζινη και ειμαι ενθουσιασμενος με το στησιμο του και την καταναλωση του. Τα 117 αλογα αρκουν μιας και ο χαρακτηρας του ειναικαθαρα SUV και δενχρειαζετε παραπανω επιδόσεις....
ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΠΑΣΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΣΕ 2 ΣΗΜΕΙΑ. ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ TURBO ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΑ 1600 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ, ΣΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ 6ΤΑΧΥΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ... ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ, ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ, ΤΟ VW TIGUAN ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ 1400 ΚΥΒΙΚΩΝ. ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΤΗ ΧΡΗΣΗ, ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ 2ΚΙΝΗΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ....ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ 4ΚΙΝΗΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΗΣΥΧΟΥΣ ΣΥΝ ΤΗΝ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ, ΑΝ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΕΓΚΑΙΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 2 ΑΥΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΕ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΥΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΜΟΝΟΜΑΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΕΜΜΟΝΩΝ.
Προς το παρόν η έκδοση 1,6 με κίνηση εμπρός είναι αυτό ακριβώς που πρέπει. Αλλά αν επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση στην Αθηνα και στη Θεσ/κη τότε το δικίνητο 1.800 είναι ό,τι πρέπει. Τι να κανεις τη τετρακίνηση αν δεν την χρησιμοποιείς
ΜΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΚΥΒΙΣΜΟΥΣ ΜΙΛΑΜΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; ΕΔΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1600 ΚΥΒΙΚΑ. ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ, ΑΣΥΔΟΣΙΑΣ, ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΟΠΗΣ, ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΑΠΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΥΨΗΛΟΥΣ ΚΥΒΙΣΜΟΥΣ. ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ; ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ TO ASX, ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΙΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΚΥΒΙΚΑ ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΑΣ. ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΔΕ Ο ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ, ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΕ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΟΣ ΕΝ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΟΥΝ, ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕ ΘΑ ΠΟΥΛΙΟΥΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΠΟΔΗΛΑΤΑ.