5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ελάχιστες οι εξωτερικές αλλαγές στο ανανεωμένο XC70
Οδηγούμε το ανανεωμένο Volvo XC70
(5/7/2011)
Στη νεότερη ανανέωση της τρίτης γενιάς του, το XC70 της Volvo είναι πλέον πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Το αυτοκίνητο έχει περιορισμένες αλλαγές, που όμως τονώνουν τον χαρακτήρα του, ιδιαίτερα στο εσωτερικό με το νέο ταμπλό, ενώ ο κορυφαίος πετρελαιοκινητήρας είναι πιο δυνατός και πιο οικονομικός.
Το αυτοκίνητο έχει πολύ καλή τετρακίνηση και μεγάλη απόσταση από το έδαφος για εκτός δρόμου εξορμήσεις
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
ΚινητήρεςΑπό πλευράς μηχανικών συνόλων ο πεντακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας των 2,4 λίτρων της έκδοσης D5 ανέβηκε στους 215 ίππους (από 205), και στα 440 Nm (από 420), ενώ την ίδια στιγμή μείωσε την κατανάλωση του κατά 8%. Έτσι η κατανάλωση για την χειροκίνητη έκδοση είναι πλέον τα 5,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα και τα 149 γρ./χιλιόμετρο για τους ρύπους CO2, ενώ η αυτόματη χρειάζεται 6,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 179 γρ./χιλιόμετρο ρύπους CO2. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,0 δλ. (8,3 το αυτόματο), και η τελική ταχύτητα είναι τα 210 χ.α.ω. (205 χ.α.ω. το αυτόματο). Ο επίσης υπερτροφοδοτούμενος 5κύλινδρος των 2,4 λίτρων της έκδοσης D3 παρέμεινε στους 163 ίππους και στα 400 Nm, όμως στο δίλιτρο σύνολο βελτιώθηκε η λειτουργία και η απόκριση του σε συνολικό επίπεδο, ύστερα από μικροεπεμβάσες που έγιναν στην υπερτροφοδότηση. Η κατανάλωση είναι τα 5,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα (6,8 λίτρα το αυτόματο) και οι ρύποι CO2 είναι: 149 γρ./χιλιόμετρο (179 γρ. το αυτόματο).
Η έκδοση D3 των 2,0 λίτρων αποδίδει επίσης 163 ίππους, με την κατανάλωση στα 6,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και τους ρύπους CO2 στα 169 γρ./χιλιόμετρο. Τέλος, η έκδοση DRIVe (163 ίπποι) έχει κατανάλωση 5,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και οι ρύποι CO2 είναι τα 144 γρ./χιλιόμετρο με χειροκίνητο κιβώτιο και την κίνηση εμπρός. Φυσικά διατίθενται και οι δύο βενζινοκινητήρες 3,0 και 3,2 λίτρων χωρίς αλλαγές, με τις ιπποδυνάμεις στους 304 και 243 ίππους (ο πρώτος είναι υπερτροφοδοτούμενος, έκδοση: T6).
Ασφάλεια
Όπως και κάθε Volvo, έτσι και το XC70 δεν θα μπορούσε παρά να έχει κορυφαίο επίπεδο παθητικής ασφάλειας. Αυτό φαίνεται από συστήματα όπως το: WHIPS (Whiplash Protection System) δεύτερης γενιάς, τα Pedestrian Detection και Collision Warning με λειτουργία Full Auto Brake που ακινητοποιεί το όχημα σε περίπτωση που εμπρός του βρεθεί εμπόδιο (άλλο όχημα που φρενάρει, ή πεζός), και λειτουργεί έως τα 35 χ.α.ω., καθώς και τα: City Safety, Driver Alert Control (DAC), Lane Departure Warning (LDW), BLIS (Blind Spot Information System), IDIS (Intelligent Driver Information System), αλλά και Adaptive cruise control.
Στο δρόμο
Ο αυτοκινητόδρομος φαίνεται ότι είναι το μέρος στο οποίο το Volvo νιώθει περισσότερο άνετα από οπουδήποτε αλλού, αφού μπορεί να καλύπτει τις αποστάσεις με χαρακτηριστική άνεση. Σε αυτό βοηθά τόσο η πολύ καλή μόνωση της καμπίνας, αφήνοντας έξω ενοχλητικούς ήχους και θορύβους, όσο και η ομαλή και η υποδειγματική λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα που δημιουργεί ένα σύνολο με κορυφαία ποιότητα κύλισης. Στις στροφές το σύστημα διεύθυνσης θα μπορούσε να έχει καλύτερη πληροφόρηση, όμως δεν δυσαρεστεί. Κατά την κίνηση του μοντέλου εκτός δρόμου, η τετρακίνηση δείχνει τον καλύτερο της εαυτό, ενώ το ύψος από το έδαφος είναι περισσότερο από ικανοποιητικό (215 χιλ.). Η μαλακή ανάρτηση και τα εξίσου αναπαυτικά καθίσματα δείχνουν και εκεί τον καλύτερο τους εαυτό, με το Volvo XC70 να είναι άνετο παντού.