4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To Chevrolet Malibu θα κάνει το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο στην προσεχή Έκθεση της Φρανκφούρτης
Στην Ευρώπη το Chevrolet Malibu
(25/8/2011)
Έχοντας ήδη κάνει το ντεμπούτο του σε Εκθέσεις αυτοκινήτου των Η.Π.Α. και της Κίνας, το Chevrolet Malibu θα πατήσει και ευρωπαϊκό έδαφος στη Φρανκφούρτη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Προεξάρχοντα χαρακτηριστικά της εξωτερικής μορφής του Malibu αποτελούν η διπλή –σήμα κατατεθέν της Chevrolet- μάσκα, τα φώτα Xenon, τα ευμεγέθη λογότυπα της εταιρείας και τα πίσω φώτα που είναι έντονα εμπνευσμένα από τη νέα Camaro! Επιπλέον πόντους δυναμισμού προσθέτουν οι ζάντες αλουμινίου των 17 και 18 ιντσών. To Malibu διατίθεται σε 9 χρωματισμούς αμαξώματος και 4 εσωτερικού. Εκεί, τις εντυπώσεις κλέβει το διπλό cockpit, το οποίο δημιουργεί μια αίσθηση άνεσης, φιλικότητας στη χρήση και ευρυχωρίας. Οι λεπτομέρειες από αλουμίνιο ή χρώμιο, ο απαλός φωτισμός της καμπίνας, η μελετημένη ηχομόνωση και η προσεγμένη ποιότητα σε υλικά και συναρμολόγηση, συνθέτουν μια συνολικά ευχάριστη εικόνα. Το εσωτερικό βρίθει από χώρους αποθήκευσης μικροαντικειμένων, γεγονός που αυξάνει τη λειτουργικότητα. Όπως και στο Orlando, έτσι και στο Malibu, υπάρχει μια βαθιά θήκη, καλά κρυμμένη πίσω από την οθόνη του ηχοσυστήματος. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμα τελευταίας τεχνολογίας συστήματα επικοινωνίας, πλοήγησης και διασκέδασης.Οι ευρωπαίοι καταναλωτές έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο οικονομικά 4κύλινδρα μοτέρ βενζίνης ή πετρελαίου χωρητικότητας 2,0 και 2,4 λτ. απόδοσης 164 και 169 ίππων αντίστοιχα. Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα θα διατίθενται τόσο με μηχανικό όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
To Malibu έχει κατασκευαστεί ώστε να ανταγωνίζεται ακριβότερες κατασκευές σε όρους οδικής συμπεριφοράς και χειρισμού. Το άκαμπτο πλαίσιο, το ακριβές καλοζυγισμένο τιμόνι και η προηγμένη ανάρτηση (γόνατα McPherson μπροστά και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω), εγγυώνται την ουδετερότητα σε κάθε διαδρομή και ταχύτητα. Το ABS, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control), το σύστημα ευστάθειας (ESC), ο κατανεμητής πέδησης (EBD), η υποβοήθηση φρεναρίσματος (brake assist) και πλήθος άλλων hi-tech επικουρικών συστημάτων, εξασφαλίζουν υψηλότατα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Σε ό,τι αφορά στην παθητική, οι συνολικά οκτώ αερόσακοι δεν αφήνουν περιθώρια για αμφιβολίες.