Τα σχέδια είναι ανεξάρτητα της Fiat και προέρχονται από τον σχεδιαστή Theottle.
Η «Ferrari των φτωχών» μνημονεύεται ακόμα.
Σχεδιαστής δημιούργησε το δικό του Coupe με βάση το Audi RS5 Coupe.
Πίσω μέρος από Bentley Continental GT και μπροστά από Lynk&Co 07.
Το πλάνο της Fiat δεν περιλαμβάνει την επιστροφή του Coupe.
Η «Ferrari των φτωχών» μνημονεύεται ακόμα
Το 1993 ήταν η χρονιά όπου αποκαλύφθηκε στο κοινό το Fiat Coupe. Ένα μοντέλο που χαρακτηρίστηκε ως η «Ferrari των φτωχών» λόγω του εντυπωσιακού σχεδιασμού, το οποίο μνημονεύεται ακόμα και σήμερα, έστω και αν η παραγωγή του σταμάτησε το 2000. Απόδειξη για τα παραπάνω λεγόμενα είναι η δουλειά που έκανε ο ανεξάρτητος σχεδιαστής «Theottle», ο οποίος σχεδίασε και αποκάλυψε το... Fiat Coupe του σήμερα, σύμφωνα με τη δική του αισθητική.
Ο σχεδιαστής δημιούργησε το δικό του Coupe με βάση το Audi RS5 Coupe
Για να φέρει εις πέρας το έργο του, ο σχεδιαστής χρησιμοποίησε ως βάση το Audi RS5 Coupe, θεωρώντας πως οι αναλογίες του ταιριάζουν καλύτερα από κάθε άλλο αυτοκίνητο για να βασίσει το δικό του Fiat Coupe. Από κει και πέρα, στο αμάξωμα του RS5 Coupe εφάρμοσε στοιχεία από το αρχικό Fiat Coupe (οροφή), του έδωσε το πίσω μέρος της Bentley Continental GT και το μπροστά μέρος του Lynk&Co 07.
Ως αποτέλεσμα, ο σχεδιαστής δημιούργησε ένα Fiat Coupe, το οποίο διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά του πραγματικού μοντέλου, όπως τα ξεχωριστά φωτιστικά σώματα τόσο στο μπροστά, όσο και στο πίσω μέρος, αλλά και το συνολικό του σουλούπι. Ωστόσο, τα συσκευάζει σε μία πιο μοντέρνα εκδοχή.
Το πλάνο της Fiat δεν περιλαμβάνει την επιστροφή του Coupe
Κλείνοντας, για όσους αναρωτηθούν εάν στο πλάνο της Fiat συμπεριλαμβάνεται η επιστροφή του Coupe, πρέπει να πούμε πως κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να υπάρχει στον ορίζοντα. Το βραχυπρόθεσμο πλάνο που έχει γνωστοποιήσει μέχρι τώρα η ιταλική φίρμα περιλαμβάνει μικρά hatchback και SUV, οπότε η επιστροφή του Coupe φαίνεται εξαιρετικά απίθανη να συμβεί.
Βέβαια κανείς δεν ξέρει τι επιφυλάσσει το μέλλον, ιδιαίτερα από τη στιγμή που η επιστροφή παρελθοντικών μοντέλων γίνεται ολοένα και συχνότερη, όπως για παράδειγμα η επιστροφή της Celica που ετοιμάζει η Toyota.