ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέο σχήμα, άρα και αεροδυναμικό συντελεστή αναμένεται να έχει το ιαπωνικό μοντέλο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο σχήμα, άρα και αεροδυναμικό συντελεστή αναμένεται να έχει το ιαπωνικό μοντέλο.

Και 7θέσιο το Toyota Prius

(1/9/2011)

Στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης η Toyota θα παρουσιάσει την 7θέσια εκδοχή του Toyota Prius, επεκτείνοντας έτσι την υβριδική της γκάμα.

Για τους πολυμελείς οικογενειάρχες με οικολογογικές ανησυχίες η ιαπωνική εταιρεία ετοιμάζει στην Φρανκφούρτη ένα μικρό «δώρο», αφού εκεί πρόκειται να παρουσιάσει την 7θέσια εκδοχή του τρίτης γενιάς Toyota Prius.

Μετά την αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων και την τοποθέτηση της μπαταρίας ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, χώρεσε η 3η σειρά καθισμάτων. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 200 λίτρα (535 με αναδίπλωση της 3ης σειράς).

Μετά την αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων και την τοποθέτηση της μπαταρίας ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, χώρεσε η 3η σειρά καθισμάτων. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 200 λίτρα (535 με αναδίπλωση της 3ης σειράς).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Πιο συγκεκριμένα, θα προστεθεί μια τρίτη σειρά καθισμάτων στο πίσω μέρος, όπου θα έχουν τη δυνατότητα να καθίσουν δύο ανήλικα παιδιά. Φυσικά, για να επιτευχθεί αυτό, έχουν γίνει οι απαραίτητες επεμβάσεις στο αμάξωμα. Αναλυτικότερα, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 80 χιλιοστά, ενώ το συνολικό μήκος κατά 155 χιλιοστά. Πέρα όμως από το μήκος, το 7θέσιο υβριδικό έχει μεγαλώσει και στις υπόλοιπες διαστάσεις, αφού το πλάτος αυξήθηκε κατά 30 χλστ., ενώ το ύψος κατά 85 χλστ.. Ωστόσο, για να χωρέσει η τρίτη σειρά των καθισμάτων, οι μηχανικοί δεν αρκέστηκαν μόνο στην αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων, αλλά τοποθετησαν μια νέα, πιο μικρή σε διαστάσεις μπαταρία ιόντων λιθίου κάτω από την κεντρική κονσόλα και ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα
Έτσι, όσον αφορά στο χώρο των αποσκευών, αυτός ανέρχεται στα 200 λίτρα, ενώ με την τρίτη σειρά των καθισμάτων κατεβασμένη, αυτός αυξάνεται στα 535 λίτρα, καλύπτοντας τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας.
Κάτω, από το καπό από την άλλη θα συνεχίσει να εδρεύει ο 1.800άρης βενζινοκινητήρας, ο οποίος συνεργάζεται με το γνώριμο υβριδικό σύστημα της Toyota Hybrid Synergy Drive. Στοιχεία αναφορικά με την κατανάλωση του 7θέσιου μοντέλου δεν έχουν ανακοινωθεί, αναμένεται όμως η μέση κατανάλωση να είναι ελαφρώς αυξημένη σε σχέση με τα 3,9 λτ./100 χλμ. που ισχύει για το υπάρχον μοντέλο.
Mercedes
Moto