H Ferrari 458 Spider στην Ιταλία
(9/9/2011)
Λίγο πριν το επίσημο ντεμπούτο της Φρανκφούρτης, το νέο όνειρο της αυτοκίνησης, η Ferrari 458 Spider παρουσιάστηκε σε μια κλειστή εκδήλωση στην ιδιαίτερη πατρίδα της.
Η διάθεση της ανοικτής Ferrari 458 θα ξεκινήσει στις ευρωπαϊκές αγορές από την προσεχή άνοιξη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μπορεί η 458 Italia, η coupe δηλαδή εκδοχή του αυτοκινήτου, να απευθύνεται στους πιο «σκληροπυρηνικούς» λάτρεις της οδήγησης, όμως η Spider κάνει πολλά περισσότερα δίχως να υστερεί κάπου. Φυσικά και φέρει «ατόφιο» τον ατμοσφαιρικό V8 βραβευμένο κινητήρα άμεσου ψεκασμού των 4,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει -όπως και στην κλειστή έκδοση- 570 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 540 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Αυτά του νούμερα είναι αρκετά για να εξασφαλίσουν μια επίδοση στο 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 3,4 δλ., χάρη και στη σύμπραξη του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που η κατανάλωση είναι 11,8 λτ./100 χλμ. και οι ρύποι CO2 275 γρ./χλμ. Το βάρος της Spider είναι 1.430 κιλά, κάτι που συνεπάγεται σε αναλογία κιλών / ίππο της τάξης του 2,51, ενώ το μοίρασμα του βάρους μεταξύ των δύο αξόνων κυμαίνεται στο 42/58.Για να μην αλλοιωθεί η οδική συμπεριφορά της ανοικτής 458, η ανάρτηση έχει ελαφρώς διαφορετικό setup, η απόκριση στο γκάζι έχει τροποποιηθεί, ενώ δουλεύτηκε εκ νέου και ο ήχος της εξάτμισης, ώστε αυτός να παραμείνει εθιστικός και να συνεχίσει να «τρυπάει» γλυκά τα αυτιά των επιβαινόντων μαζί με αυτόν του κινητήρα.
Η οροφή της 458 Spider αποτελείται ολοκληρωτικά από αλουμίνιο, γεγονός που λειτουργεί ευεργετικά τόσο στο βάρος όσο και στο χρόνο ανοίγματος. Πιο συγκεκριμένα, η Spider είναι ελαφρύτερη κατά 25 κιλά από την Italia, ενώ ανοίγει σε μόλις 14 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, δεν έχει επιβαρύνει την πρακτικότητα του μοντέλου, αφού αποθηκεύεται εμπρός από τον κινητήρα, δίχως να επηρεάζει το πορτ μπαγκάζ.
Το πίσω -και πάνω από τον κινητήρα- μέρος, έχει τροποποιηθεί αρκετά, με νέους αεραγωγούς απαγωγής του ζεστού αέρα από το διαμέρισμα του κινητήρα, και επίσης νέες εισαγωγές αέρα για τη ψύξη των ψυγείων λαδιού, συμπλέκτη και κιβωτίου, ενώ υπάρχει και ρυθμιζόμενο αλεξιανέμιο για την αποφυγή στροβιλισμών. Η Ferrari αναφέρει ότι ο σχεδιασμός του αμαξώματος βοηθά ώστε να γίνεται κανονική συνομιλία εντός της ανοικτής καμπίνας, ακόμη και με 200 χλμ./ώρα.