2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πάνω από το 57% των Ευρωπαϊκών παραγγελιών του Insignia αφορούν την πετρελαιοκίνητη έκδοση.
Opel Insignia Diesel: μείωση κατανάλωσης μέχρι 12%
(9/9/2011)
Οι 2λιτροι κινητήρες πετρελαίου του Insignia γίνονται ακόμη πιο καθαροί, αφού η απόδοση αγγίζει τους 160 ίππους, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι μόνο 115 γρ./χιλιόμετρο.
Βελτιωμένοι θα είναι για το 2012 οι κινητήρες πετρελαίου του Opel Insignia.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όλες οι εκδόσεις του 2.0 CDTI Insignia εφοδιάζονται με την τεχνολογία ΅Clean TechΆ, για τη διαδικασία καύσης που έχει βελτιστοποιηθεί χάρη στους αισθητήρες πίεσης οι οποίοι ενσωματώνονται στους κυλίνδρους. Αυτό συνεπάγεται σημαντική μείωση των οξειδίων του αζώτου και των σωματιδίων αιθάλης, και ταυτόχρονα βέλτιστη οικονομία καυσίμου. Επίσης τα σύνολα 2.0 CDTI εφοδιάζονται και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανακυκλοφορία καυσαερίων. Αυτό σημαίνει ότι τα καυσαέρια αφού ψυχθούν επιστρέφουν στη διαδικασία καύσης, περιορίζοντας έτσι τις εκπομπές του άνθρακα. Επιπλέον, τα ρουλεμάν των δύο εκκεντροφόρων επικεφαλής έχουν αντικατασταθεί από βελονοειδή ρουλεμάν, με θετικά επακόλουθα στην τριβή και την κατανάλωση.Πιο ομαλή και αθόρυβη λειτουργίαΟι μηχανικοί της Opel έδωσαν έμφαση στη στρατηγική ψεκασμού καυσίμου με στόχο να περιορίσουν τους θορύβους και κραδασμούς που είναι συνδεδεμένοι με τους πετρελαιοκινητήρες. Οι βελτιώσεις είναι πιο αισθητές σε συνθήκες μερικού φορτίου. Μία τρίτη γενιά συστήματος common-rail λειτουργεί με πιέσεις ψεκασμού μέχρι 1.600 bar. Επιπλέον, ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενα μπεκ επιτρέπουν πολλαπλούς ψεκασμούς ανά κύκλο για απόλυτα ακριβή έλεγχο καύσης. Η βελτιωμένη κινηματική μεταξύ εμβόλου και μπιέλας και το αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης βαλβίδων μειώνουν τους μηχανικούς θορύβους και τους παραγόμενους κατά την καύση. Ο συντονισμός έχει εξουδετερωθεί λόγω αυξημένης ακαμψίας των εξαρτημάτων του κινητήρα. Τέλος, οι κινητήρες υιοθετούν και πρόσθετα μέτρα ηχομόνωσης.