ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

WRC Αυστραλίας-Νικητής M.Hirvonen με Ford Fiesta

(12/9/2011)

Ο Mikko Hirvonen με Ford Fiesta κέρδισε την νίκη στο WRC της Αυστραλίας, με τη βοήθεια του Jari Matti Latvala, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον για το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Το παιχνίδι στρατηγικής της Ford, έφερε τον M.Hirvonen στην πρώτη θέση με τη βοήθεια του J.Latvala.

O M.Hirvonen πανυγυρίζει την 3η νίκη της καριέρας του στο WRC της Αυστραλίας.

O M.Hirvonen πανυγυρίζει την 3η νίκη της καριέρας του στο WRC της Αυστραλίας.

Ο M.Hirvonen και η Ford γιορτάζουν τη 2η φετινή νίκη τους, μετά τη Σουηδία.

Ο M.Hirvonen και η Ford γιορτάζουν τη 2η φετινή νίκη τους, μετά τη Σουηδία.

Ο Mikko Hirvonen (Ford) βρίσκεται 15 βαθμούς πίσω από τον Sebastien Loeb (Citroen).

Ο Mikko Hirvonen (Ford) βρίσκεται 15 βαθμούς πίσω από τον Sebastien Loeb (Citroen).

O Latvala απείχε 96 βαθμούς και ο στόχος του για τον τίτλο θα ήταν απίθανος.

O Latvala απείχε 96 βαθμούς και ο στόχος του για τον τίτλο θα ήταν απίθανος.

Δεν απείλησε ιδιαίτερα την κορυφή ο Petter Solberg, παρόλαυτά κέρδισε την 3η θέση στον αγώνα της Αυστραλίας.

Δεν απείλησε ιδιαίτερα την κορυφή ο Petter Solberg, παρόλαυτά κέρδισε την 3η θέση στον αγώνα της Αυστραλίας.

  • Το παιχνίδι στρατηγικής της Ford, έφερε τον M.Hirvonen στην πρώτη θέση με τη βοήθεια του J.Latvala.
  • O M.Hirvonen πανυγυρίζει την 3η νίκη της καριέρας του στο WRC της Αυστραλίας.
  • Ο M.Hirvonen και η Ford γιορτάζουν τη 2η φετινή νίκη τους, μετά τη Σουηδία.
  • Ο Mikko Hirvonen (Ford) βρίσκεται 15 βαθμούς πίσω από τον Sebastien Loeb (Citroen).
  • O Latvala απείχε 96 βαθμούς και ο στόχος του για τον τίτλο θα ήταν απίθανος.
  • Δεν απείλησε ιδιαίτερα την κορυφή ο Petter Solberg, παρόλαυτά κέρδισε την 3η θέση στον αγώνα της Αυστραλίας.
Με πολλές εκπλήξεις και ανατροπές τελείωσε ο 10ος αγώνας του φετινού WRC στην Αυστραλία. Ο Mikko Hirvonen έφτασε τον Sebastien Loeb σε απόσταση αναπνοής των μόλις 15 βαθμών στην γενική κατάταξη και θα προσπαθήσει να φτάσει την κορυφή της βαθμολογίας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι. Ο Φιλανδός και η Ford γιορτάζουν τη 2η φετινή νίκη τους, μετά τη Σουηδία. Αυτό φαινόταν από την Παρασκευή, όταν οι δύο Γάλλοι οδηγοί ( Sebastien Loeb και Sebastien Ogier) αντιμετώπισαν δυσκολίες λόγω των κακών καιρικών συνθηκών και το πολύ ολισθηρό τερέν. Το αποτέλεσμα ήταν να εγκαταλείψουν και οι δύο τις προσπάθειες. Ο Jari Matti Latvala, ο δεύτερος οδηγός της Ford, το Σάββατο είχε ξεκινήσει με πολύ καλή προοπτική, αλλά στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα καθυστέρησε με σκοπό να περάσει μπροστά ο Hirvonen και να κερδίσει τον αγώνα. Η Ford είχε ήδη αναφέρει τη θέση της περί στρατηγικής νίκης. Σε περίπτωση που οι δύο Γάλλοι οδηγοί εγκατέλειπαν, θα προχωρούσε σε αυτό το σενάριο, γιατί ο Hirvonen απείχε μόλις 35 βαθμούς από τον Loeb. Από την άλλη ο Latvala απείχε 96 βαθμούς και ο στόχος του για τον τίτλο θα ήταν απίθανος. Tο στρατόπεδο της Citroen μιμήθηκε τα παιχνίδια στρατηγικής της Ford. Ο Sebastien Loeb με το Citroen DS3 WRC και ο Sebastien Ogier κατείχαν την 11η και 9η θέση αντίστοιχα κατά τη διάρκεια του δεύτερου loop. Έτσι, η ομάδα αποφάσισε ότι ο Loeb έπρεπε να πάρει έστω τον ένα βαθμό και δόθηκε στον Ogier εντολή να καθυστερήσει και να επιτρέψει στον ομόσταυλό του να περάσει μπροστά και να πάρει την 10η θέση. Το αποτέλεσμα ήταν να πάρει ο Loeb τον ένα βαθμό και με τον συμψηφισμό της νίκης του στην Power Stage μάζεψε συνολικά 4 βαθμούς.

O M.Hirvonen πανυγυρίζει την 3η νίκη της καριέρας του στο WRC της Αυστραλίας.

O M.Hirvonen πανυγυρίζει την 3η νίκη της καριέρας του στο WRC της Αυστραλίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



«Η ομάδα πήρε μια απόφαση, διότι τώρα βρισκόμαστε υπό πίεση από τον Mikko μετά από το λάθος μας. Αυτή είναι η κατάσταση» είπε ο Loeb. Από την άλλη ο Ogier απέφυγε τα σχόλια και απλά είπε: «Έχω εντολές από την ομάδα. Δεν θέλω να σχολιάσω κάτι. Τα συμπεράσματα είναι δικά σας».

Όσον αφορά στην απόφαση της Ford, o Hirvonen τόνισε: «Είχαμε ήδη συμφωνήσει με τον Latvala, ότι θα υπήρχε ισότητα μεταξύ μας, αφού είχε χάσει τις ελπίδες για τίτλο εδώ και κάποιους μήνες. Με βοήθησε όμως πολύ στη μάχη του τίτλου».

Ο Latvala δήλωσε: «Αποφασίσαμε στην ομάδα ότι ο Mikko έχει καλύτερες πιθανότητες για το πρωτάθλημα οδηγών και χρειάζεται να τον υποστηρίξω. Φυσικά κάθε οδηγός που θέλει να κερδίσει πρέπει να έχει το πάθος για τη νίκη. Εγώ έχω το πάθος, σίγουρα, αλλά πρέπει να βλέπω τη μεγαλύτερη εικόνα».

Στο Ράλι της Αυστραλίας ανέβηκε και ο Petter Solberg στο βάθρο των νικητών με το Citroen DS3 WRC. Ο Νορβηγός κατάφερε να «ανησυχήσει» για λίγο τα Ford της κορυφής, αλλά στο τέλος δεν απείλησε για τίτλο. Ωστόσο, κατάφερε να αποσπάσει έναν ακόμα βαθμό από την 3η θέση της Power Stage.

Τέλος, η 10άδα των πρώτων οδηγών στο Ράλι της Αυστραλίας έχει ως εξής:

1. M.Hirvonen (Ford) ----> 3:35:59.0
2. J.Latvala (Ford) -----> +14.7
3. P.Solberg (Solberg Citroen) ---> +44.8
4. M.Wilson (Stobart Ford) ----> +8:45.2
5. K.Al Qassimi (Abu Dhabi Ford) ---> +12:33.3
6. H.Paddon (Symtech Subaru) ----> +17:29.3
7. M.Kosciuszko (Lotos Mitsubishi) ---> +19:01.3
8. O.Saliuk (Mentos Mitsubishi) ---> +21:8.5
9. B.Guerra (GMA Mitsubishi) ---> +22:48.9
10. S.Loeb (Citroen) ---> +30:02.9

POWER STAGE

1. S.Loeb (Citroen) ---> 2:18.1
2. J.Latvala (Ford) ---> +1.2
3. P.Solberg (Solberg Citroen) --> +1.3

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. S.Loeb --->196
2. M.Hirvonen ---> 181
3. S.Ogier ---> 167
4. J.Latvala ---> 116
5. P.Solberg ---> 110
6. M.Ostberg ---> 56

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

&&&& 1. Citroen ---> 347
2. Ford ---> 285
3. Stobart Ford ---> 117
4. Solberg Citroen ---> 98
5. Ice1 Citroen ---> 48
6. MunchiΆs Ford ---> 32

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR