ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στην Cam Shaft δε φοβήθηκαν να πειράξουν την 458 Italia, η οποία –όπως κάθε Ferrari- είναι κλασική άμα τη εμφανίσει της.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην Cam Shaft δε φοβήθηκαν να πειράξουν την 458 Italia, η οποία –όπως κάθε Ferrari- είναι κλασική άμα τη εμφανίσει της.

Ferrari 458 Italia από την Cam Shaft

(12/9/2011)

Γίνεται να βελτιωθεί μια Ferrari; Και ακόμα και αν γίνεται, υπάρχει λόγος; Στην Cam Shaft φαίνεται να έχουν τις απαντήσεις και «περιποιήθηκαν την 458 Italia.

Όπως ξέρουμε, η αισθητική είναι μια υπόθεση απόλυτα υποκειμενική, οπότε δεν έχει καμία αξία να καταθέσουμε τη γνώμη μας για το τελικό αποτέλεσμα της προσπάθειας των ανθρώπων της Cam Shaft να εξελίξουν την τελευταία Ferrari, την 458 Italia. Το σίγουρο είναι πως η οποιαδήποτε κίνηση σε κάτι τόσο «ιερό» όσο μια Ferrari, εμπεριέχει ρίσκο. Στην Cam Shaft, όμως, δε φοβήθηκαν και το τελικό αποτέλεσμα μάλλον τους δικαιώνει. Τουλάχιστον δε φαίνεται τόσο παράταιρο το χρώμιο στην οροφή, τα φτερά και τον πίσω διαχύτη. ¶λλα «πειραγμένα» χαρακτηριστικά της Ferrari 458 Italia by Cam Shaft είναι τα βαμμένα πίσω φωτιστικά σώματα, οι μαύρες ζάντες και οι κίτρινες δαγκάνες των φρένων.

Η προσθήκη χρωμίου είναι η βασική αισθητική διαφοροποίηση της «πειραγμένης» 458 Italia.

Η προσθήκη χρωμίου είναι η βασική αισθητική διαφοροποίηση της «πειραγμένης» 458 Italia.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Οι άνθρωποι της Cam Shaft πείραξαν το λογισμικό του εγκεφάλου του κινητήρα, προκειμένου να βελτιώσουν την απόδοση του οχήματος. Έτσι, το V8 μηχανικό σύνολο των 4,5 λίτρων αποδίδει πλέον 588 ίππους και 562 Nm ροπής. Δύο νούμερα που εντυπωσιάζουν ως απόλυτα μεγέθη, αλλά όχι ως αποτέλεσμα εξέλιξης, αφού η «κανονική» Ferrari 458 αποδίδει 470 ίππους και 540 Nm ροπής.
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL