ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Opel Insignia 1,4 Turbo 140PS
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Opel Insignia 1,4 Turbo 140PS

Οδηγούμε το Opel Insignia 1,4 Turbo 140PS

4.146 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2011)

«Ενισχύεται» ακόμα περισσότερο το Insignia αποκτώντας στη γκάμα του το νέο 1.400άρη τούρμπο κινητήρα 140 ίππων. Αυτός αντικαθιστά τους ατμοσφαιρικούς 1,6 και 1,8 λίτρωνμε 115 και 140 ίππους αντίστοιχα.

Κινούμενη σταθερά στη μοντέρνα λογική του downsizing, η

Πολύ καλό στο δρόμο το Insignia, είναι άνετο και σταθερό.
Ο οδηγός πάντως αντιλαμβάνεται αρκετά έντονα
τον όγκο του αυτοκινήτου.

Πολύ καλό στο δρόμο το Insignia, είναι άνετο και σταθερό. Ο οδηγός πάντως αντιλαμβάνεται αρκετά έντονα τον όγκο του αυτοκινήτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Opel τοποθέτησε το νέο κινητήρα 1,4 λίτρων Ecotec τούρμπο καιστη γκάμα επιλογών του Insignia. Τoεν λόγω μοτέρ που το γνωρίζουμεήδη από το Astra και το Meriva, συνδυάζει πολλά και σημαντικά πλεονεκτήματα, καθιστώντας το Insignia ωςακόμα πιο ελκυστική επιλογή για τημεσαία οικογενειακή κατηγορία. Στηνπράξη, αυτός ο κινητήρας αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό 1.800άρη μετους επίσης 140 ίππους, αλλά και τον1,6 λτ. με τους 115 ίππους, επιτρέποντας στο Ιnsignia να κάνει ένα μεγάλο βήμα προς το μέλλον. Αυτόσυμβαίνει γιατί το καινούριο μοτέρέχει την ίδια ιπποδύναμη, ροπή περισσότερη 15% (200 Nm), ενώ παρουσιάζει και μειωμένη κατανάλωσηκαι εκπομπές CO2 μέχρι και 45% σεσχέση με τον 1,8. Ουσιαστικά δηλαδή, καθιστά το μεσαίο Opel πιο δυνατό, πιο οικονομικό στη χρήση λόγωτης κατανάλωσης και πιο συμφέρον,αφού τα χαμηλότερα CO2 απαιτούνκαι σημαντικά λιγότερα τέλη κυκλοφορίας. Αναλυτικά, o 1.400άρηςτούρμπο, σε σχέση με τον 1.800άρηατμοσφαιρικό:
- Έχει μεγαλύτερη ροπή 200Nmαπό τις 1.850 σ.α.λ. (έναντι 175Nm/3.800 σ.α.λ.).
- Αποδίδει την ίδια ιπποδύναμη(140PS)
- Έχει κατά 1,9 λίτρα μικρότερημέση κατανάλωση (5,7 λτ./100 χλμ.,έναντι 7,6 λτ./100 χλμ.).
- Έχει κατά 44 γρ./χλμ. λιγότεροCO2 (134 έναντι 178). Αυτό σημαίνειπως θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας134 ευρώ, έναντι 356 ευρώ του1.800άρη.
Σε σχέση με τον 1,6 λίτρων 115ίππων, ο νέος 1,4 λτ. τούρμπο:
- Έχει 25 ίππους περισσότερους
- Έχει 45 Nm περισσότερης ροπής από πολύ πιο χαμηλά (έναντι155Nm/4.000 σ.α.λ.).
- Έχει την ίδια κατανάλωση καυσίμου (5,7 λτ./100 χλμ.).
- Έχει λιγότερο CO2 κατά 40γρ./χλμ.

Τεχνολογική εξέλιξη γιααπόδοση και οικονομία

Ο νέος 1.400άρης τούρμπο κινητήρας της Opel καταφέρνει να πλεονεκτεί σημαντικά έναντι των προκατόχων του για τους εξής λόγους:Διαθέτει εξελιγμένη διαχείριση βαλβίδων και σύστημα για ψεκασμόακριβείας. Επίσης, συνδυάζεται μεειδικά ρυθμισμένο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και μεσύγχρονες εφαρμογές εξοικονόμησης ενέργειας, όπως σύστημαstart/stop, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, αεροδυναμικές λεπτομέρειες στο αμάξωμα καιελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. Στην πράξη, ο εν λόγω κινητήρας αποδεικνύεται πως ταιριάζει«κουτί» στο Insignia, παρόλο πουστις πολύ χαμηλές στροφές λειτουργίας του δείχνει λίγο «απρόθυμος».Συνολικά, κινεί το μεσαίο Opel μεάνεση και σβελτάδα παράγοντας χαμηλά επίπεδα θορύβου και γενικά,διαθέτει αρκετά καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας.

Ξέρατε ότι.....;
Μετά από περίπου 2 χρόνια εμπορικής παρουσίας στην ευρωπαϊκήαγορά, το Insignia θεωρείται ήδηπολύ επιτυχημένο. Στην Ελλάδα, μέχρι και τον Ιούλιο, ήταν το πρώτο σεπωλήσεις μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας με 819 μονάδες και μερίδιο αγοράς 19,82%, ακολουθούμενο από το Passat με 542 μονάδες(13,12%). Παρόμοια είναι η θέσητου και στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές. Συνολικά, μέχρι σήμερα, έχουν πωληθεί περισσότερεςαπό 400.000 μονάδες Insignia.

Αναβαθμισμένος 2,0 λτ. τούρμπο και τεχνολογία αποφυγής σύγκρουσης
Στο πλαίσιο της αναβάθμισης πουδέχτηκε το Insignia, ο 2λιτροςτούρμπο κινητήρας βενζίνης πουδιαθέτει στη γκάμα του, εξελίχθηκεπεραιτέρω αποδίδοντας πλέον 30άλογα περισσότερα στις τετρακίνητες εκδόσεις του (συνολικά 250PSμε ροπή 400 Nm). Στις δικίνητες εκδόσεις διατηρούνται οι 220 ίπποι.Εν τω μεταξύ, στον εξοπλισμό τουαυτοκινήτου συναντάμε και την εξέλιξη της τεχνολογίας Opel Eye πουκαταγράφει την απόσταση από τοπροπορευόμενο όχημα και σε περίπτωση κινδύνου σύγκρουσης, ειδοποιεί σχετικά τον οδηγό, με ηχητικήαλλά και οπτική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Φυσικά, συνεχίζουννα υπάρχουν τα συστήματα αποφυγής ακούσιας αναχώρησης από τηλωρίδα και ειδοποίησης για τα όριαταχύτητας. Τέλος, το μεσαίο Opelμπορεί πλέον να αποκτηθεί με νέαςσχεδίασης ζάντες αλουμινίου, ένανέο, σκούρας απόχρωσης, εξωτερικό χρώμα αμαξώματος, αλλά καιεπιπλέον επιλογές στις επενδύσειςτου εσωτερικού.

Εσωτερικό & Χώροι
Η εικόνα στο εσωτερικό τουInsignia δεν άλλαξε καθόλου.Μοναδική εξαίρεση η προσθήκη στα αριστερά της κεντρικήςκονσόλας του κουμπιού για τηναπενεργοποίηση/ενεργοποίησητου start/stop για τον κινητήρα. Τα υλικά παραμένουν σεαρκετά καλά επίπεδα ποιότητας, ενώ ικανοποιούν απόλυταοι χώροι για τους πίσω επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ τουInsignia είναι από ταμεγαλύτερα τηςκατηγορίας (500λτ. στο 4θυρο,530 λτ. στο5θυρο και 540λτ. στο στέισονβάγκον).

Στο δρόμο – Πάντα ευχάριστο και σταθερό
Τα οδηγικά χαρακτηριστικά τουInsignia μας είναι ήδη γνώριμα. Τομεσαίο Opel συνεχίζει να προσφέρει πολύ καλή άνεση και ο οικογενειακός του προσανατολισμός δεχάνεται ακόμα και όταν επιστρατευθεί το σύστημα της ρυθμιζόμενηςανάρτησης FlexRide. Αυτό διαθέτειτρεις επιλογές που διαφοροποιούντην οδική συμπεριφορά του οχήματος (Normal για κανονικές συνθήκες, Sport για πιο δυναμικά χαρακτηριστικά και Tour για περισσότερη άνεση.
Γενικότερα, το Insignia επιδεικνύει σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες. Η συμπεριφορά του σεπίεση είναι ουδέτερη ενώ το σύστημα διεύθυνσης, παρότι έχεικαλή απόκριση, είναι κάπως "ελαφρύ" σε αίσθηση, χωρίς όμως τελικά να ενοχλεί.
FORD
Fiat