ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
VW EOS 1,4 TSI BMT 122 PS
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

VW EOS 1,4 TSI BMT 122 PS

Δοκιμάζουμε το VW EOS 1,4 TSI BMT 122 PS

(16/9/2011)

Το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW EOS στην Ελλάδα, μετά την καλοκαιρινή περίοδο, τονίζει ότι είναι ιδανικό για όλες τις εποχές του χρόνου, αφού η μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή του εξασφαλίζει αυτό που υπόσχεται.

Όταν λανσαρίστηκε για πρώτη

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

φορά, το VW EOS στην ουσία δεν είχε κάτι ιδιαίτερακαινούριο να παρουσιάσει. ¶λλωστε, τη μεταλλική αναδιπλούμενηοροφή του την είχαμε δει ξανά, καισε λιγότερο premium της SLK δημιουργήματα. Έτσι, το USP του (UniqueSelling Point) στα χαρτιά ήταν οσυνδυασμός της οροφής που μπορεί και το μεταμορφώνει σε CC, μετην ηλιοροφή που ανοίγει, όταν όληη οροφή είναι κλειστή. Ωστόσο,στην πραγματικότητα ο λόγος πουτο EOS θα γινόταν επιτυχημένοήταν ότι μετέτρεψε σε CC την εμπειρία οδήγησης ενός Golf (στοοποίο και βασίζεται). Τώρα, 5 χρόνια αργότερα, η συνταγή δεν πειράχτηκε πουθενά, παρά μόνο λουστραρίστηκε για να «συμμορφωθεί»με τα σύγχρονα αισθητικά πρότυπατης γερμανικής φίρμας.

Διακριτικές αλλαγές
Μπορεί οι αλλαγές που έχει δεχτείστην εμφάνισή του το EOS να είναιδιακριτικές, αλλά δεν περνούν απαρατήρητες. Έτσι, αλλαγμένα είναι ταμπροστινά φώτα, που αποτελούνέναν αισθητικό συνδυασμό των φωτιστικών του Golf και του Polo πλαισιώνοντας τη νέα μάσκα με τις τρειςγρίλιες και τη διακόσμηση χρωμίου.Νέος, με πιο τετραγωνισμένη λογικήσχεδίασης είναι και ο προφυλακτήρας. Αλλαγμένα είναι και τα πίσωφωτιστικά με LED λαμπτήρες που εντείνουν το τετραγωνισμένο μοτίβοθυμίζοντας τα φώτα του Passat. Αλλαγμένη σχεδίαση έχει και ο πίσωπροφυλακτήρας, με κεντρικό μοτίβοπου θυμίζει διαχύτη και εμφανή,πλέον, την απόληξη της εξάτμισης.Στο εσωτερικό, δεν έχει αλλάξει κάτιουσιαστικό.

Ολοκληρωμένο καιποιοτικό
Την εικόνα του EOS ολοκληρώνει ο εξαιρετικός τούρμπο 1,4 TSIτων 122 ίππων, που συνδυάζεται,πλέον, με το πακέτο οικολογικώνμέτρων BlueMotion Technology.Και εδώ, αυτό σημαίνει ότι, η μέσηκατανάλωση των 6,2 λ./100 χλμ.καθίσταται εφικτή μέσω της χρήσηςτου συστήματος Start&Stop, τηςανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και της ένδειξης αλλαγήςιδανικών σχέσεων μετάδοσης στοεύχρηστο και ακριβές 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.Στο σύνολό της, η οδηγική εμπειρία παραμένει ποιοτική, άνετη καιευχάριστη, προσαρμοσμένη στο lifestyleχαρακτήρα του αυτοκινήτου.Tο στάνταρ ηλεκτρονικό διαφορικόπεριορισμένης ολίσθησης (EDS)«μαζεύει» καλύτερα από το παρελθόν τους εμπρόσθιους τροχούς στηστροφή. Παράλληλα, η κύλιση δείχνει ακόμα πιο ποιοτική και ο οδηγός απολαμβάνει το στιβαρό πλαίσιο και την ποιοτική κατασκευή τηςμεταλλικής, ηλεκτρικά αναδιπλούμενης «σκεπής» του.
Autotriti.gr
Mototriti.gr