HLexus λανσάρει το πρώτο μικρομεσαίο premium υβριδικό
αυτοκίνητο που παράλληλα, είναι
και το πρώτο προσθιοκίνητο της
φίρμας. Εξωτερικά, παρουσιάζει
δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ στο
hi-tech εσωτερικό, διαθέτει πολύ
καλά υλικά και προσοχή στη λεπτομέρεια. Από πλευράς χώρων,
στο πίσω κάθισμα 2 ενήλικα άτομα
θα νιώσουν άνετα, ενώ το πορτ
μπαγκάζ μαζί με έναν κρυφό υποδαπέδιο χώρο προσφέρουν συνολικά 375 λτ. Στην οδήγηση, οι σχετικά σφιχτές αναρτήσεις κάνουν
αισθητές στο εσωτερικό τις κακοτεχνίες, ωστόσο η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή. Σε συνδυασμό με το στάνταρ ηλεκτρονικό
σύστημα ελέγχου συμπεριφοράς,
το CT 200h στρίβει με ασφάλεια
και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.
Δε γέρνει ιδιαίτερα, δεν ανοίγει
εύκολα την τροχιά του και όταν
συμβεί αυτό, γίνεται προοδευτικά
και ελεγχόμενα και το τιμόνι είναι
ακριβές και άμεσο, ενώ στην επιλογή Sport του Drive Mode τα
πράγματα γίνονται καλύτερα. Παρά τα 1.370 κιλά του αμαξώματος,
σύμφωνα με τη Lexus, τα 0-100
χλμ./ώρα διεκπεραιώνονται σε
10,3 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα με κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ.