4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το ανανεωμένο Mazda 3 παρουσιάστηκε και αυτό στη Φρανκφούρτη.
Ανανέωση για το Mazda 3
(16/9/2011)
Η τωρινή έκδοση του μικρομεσαίου του Ιάπωνα κατασκευαστή, περνά στη δεύτερη φάση της ζωής της, και παρουσιάζεται με αισθητικές βελτιώσεις και οικονομικότερους κινητήρες.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Οι κινητήρες παραμένουν, όμως είναι πιο οικονομικοί και λιγότερο ρυπογόνοι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εσωτερικά, έχουμε νέα υλικά και χρώματα, καθώς και νέα εξοπλιστικά στοιχεία. Η καμπίνα των επιβατών έχει νέες επενδύσεις που συμβάλλουν στην ηχομόνωση και κατά συνέπεια στο βελτιωμένο επίπεδο κύλισης, ενώ στο εξωτερικό υπάρχουν και συνολικά 8 χρωματισμοί συμπεριλαμβανομένου και του νέου Autumn Bronze Mica.Τα μεγέθη των βενζινοκινητήρων αλλά και των πετρελαιοκινητήρων παραμένουν ως έχουν, με μόνη διαφορά ότι ο 1,6 λίτρων βενζίνης θα μπορεί να συνδυαστεί πλέον και με το αυτόματο κιβώτιο Activematic 4 σχέσεων για πρώτη φορά στην Ευρώπη, αλλά και πως οι περισσότεροι από αυτούς είναι πιο οικονομικοί.
Έτσι, ο πετρελαιοκινητήρας των 2,2 λίτρων με τους 185 ίππους καταναλώνει πλέον 5,4 λίτρα και εκπέμπει ρύπους CO2 144 γρ./χιλιόμετρο (3,6 και 3,4% λιγότερο σε σχέση με πριν). Ο αντίστοιχος με τους 150 ίππους καταναλώνει 5,2 λίτρα και 139 γρ./χιλιόμετρο αντίστοιχα (που είναι 3,7 και 3,5 % μείωση αντίστοιχα). Τέλος, ο πετρελαιοκινητήρας των 1,6 λίτρων και 115 ίππων καταναλώνει μόλις 4,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 115 γρ./χιλιόμετρο (2,3 και 1,5% μείωση αντίστοιχα).
Στους βενζινοκινητήρες ο 2,0 λίτρων με τους 150 ίππους καταναλώνει 6,7 από 6,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα, με CO2 στα 157 από 159 γρ./χιλιόμετρο. Ο 1,6 λίτρων με τους 105 ίππους εκπέμπει 147 από 149 γρ./χιλιόμετρο CO2, ενώ τέλος ο ίδιος με το κιβώτιο Activematic έχει κατανάλωση στα 7,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα με ρύπους στα 176 γρ./χιλιόμετρο.
Τέλος, η οδική συμπεριφορά είναι βελτιωμένη με νέα αμορτισέρ, νέα ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση στο τιμόνι (EHPAS), ενώ υπάρχει και δείκτης αλλαγής ταχύτητας στο ταμπλό, ώστε ο οδηγός να κάνει τη σωστή αλλαγή για να εξασφαλίζεται οικονομία, καθώς και νέο σύστημα πλοήγησης της Tom Tom, ανάλογα πάντα με την έκδοση.