To 207 CC έχει το δικό του ξεχωριστό ενδιαφέρο. Συνδυάζει εμφάνιση, στυλ και ισχυρά μοτέρ.
Τι κάνει τα κάμπριο μοντέλα της Peugeot τόσο δημοφιλή; Η εμφάνιση από μόνη της πουλάει; Ή μήπως οι κινητήρες που μοιράζονται με την υπόλοιπη γκάμα;
(30/9/2011)
Κάθε δεύτερο κάμπριο που πωλείται στην Ελλάδα είναι Peugeot. Και δικαίως αφού η Peugeot είναι ο πρώτος διδάξας των μοντέλων με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, τα λεγόμενα CC, κατηγορία στην οποία με δύο μοντέλα, το 207 και το 308, οι γάλλοι κερδίζουν τη μερίδα του… λέοντος. Είναι όμως η παράδοση, ή έχουν τα Peugeot κάτι παραπάνω;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Φυσικά η διαφορά τους έγκειται στην ανοιγόμενη οροφή, είναι όμως το υπόλοιπο, το υπόβαθρο, που καθορίζει τελικά την εμπορική τους πορεία. Γιατί στη διάθεσή τους τα δύο κάμπριο έχουν όλη την μηχανολογία των δύο βασικών μοντέλων της Peugeot.Και αυτό αποτελεί σίγουρα στοιχείο της επιτυχίας τους. Σίγουρα μετράει η εμφάνιση, και η Peugeot ξέρει πώς να κάνει τα αυτοκίνητά της ιδιαίτερα εντυπωσιακά, σε κάθε τους εκδοχή. Το 207 για παράδειγμα είναι το πιο ισορροπημένο σχέδιο της κατηγορίας, ενώ το 308 που μόλις ανανεώθηκε, έχει το εμπρός μέρος που θα ταίριαζε σε ένα υπεραυτοκίνητο όχι πολλά χρόνια πριν. Και είναι μικρομεσαίο.
Η δουλειά στη σχεδίαση φαίνεται ιδιαίτερα στα στέισον μοντέλα, τόσο του 207 όσο και του 308, που δεν θυμίζουν σε τίποτα αντίστοιχες εκδόσεις άλλων κατασκευαστών. Το πίσω μέρος, με την αντεστραμμένη κολώνα, κάνει το αμάξωμα να δείχνει πιο κοντό, απομακρύνοντας τελείως το εφέ του «επαγγελματικού» που δίνουν άλλα στέισον βάγκον.
Ακόμη πιο καθοριστικό όμως στην Peugeot είναι η γκάμα κινητήρων που διαθέτει. Στην Ελλάδα ακόμη και χωρίς τους κορυφαίους της πετρελαιοκινητήρες στα 1,4 και 1,6 λίτρα, η Peugeot διαθέτει στους ίδιους κυβισμούς τα δύο πιο εξελιγμένα μοτέρ της αγοράς. Με 98 και 122 άλογα στις ατμοσφαιρικές τους εκδόσεις, διαθέτουν το σύστημα valvetronic της BMW, κατασκευαστή μαζί με τον οποίο οι γάλλοι εξέλιξαν από κοινού τα δύο αυτά μοτέρ.
Και μετά έρχεται το τούρμπο για 156, 175 ή 200 άλογα από τον 1.600άρη, ίσως το καλύτερο τούρμπο μοτέρ της αγοράς που μοιράζεται η Peugeot με το Mini, στη μεσαία έκδοση από πλευράς ισχύος.
Με την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης η Peugeot εκτός από τα μοτέρ που ήδη έχει, θα μπορεί να προσφέρει και τα ντίζελ υβριδικά της σύνολα, που ήδη κινούν τα 3008 και 5008.
Μπορεί στα κάμπριο η εμφάνιση να κάνει τη μισή δουλειά στις πωλήσεις, με τέτοιο υπόβαθρο όμως είναι περίεργο που είναι τόσο δημοφιλή; Και η Peugeot στο σύνολό της; Εσείς έχετε δει αυτοκίνητα και με τι μοτέρ διαθέτει; Και τι ντίζελ θα φέρει; Ή και στα άλλα της αυτοκίνητα, η εμφάνιση αρκεί για να τα πουλήσει;
Η εμφάνιση στην κάμπριο κατηγορία είναι το κυριότερο προσόν και αν αυτό συνοδεύεται και από αξιοπρεπείς κινητήρες, ακόμα καλύτερα.Έχοντας αυτά ως δεδομένο είναι απόλυτα φυσιολογικό τα κάμπριο της Peugeot να πουλάνε.(λαμβάνοντας υπόψιν και τη λογική τιμή)
Αυτοκινητα αξιοπρεπή,οχι υπερτιμημενα,ομορφα και με χαρακτηρα.Αν δεν υπηρχε και το κομπλεξ για τα μεσογειακα αυτοκινητα στον ελληνα.........
Είναι όμορφα αυτοκίνητα ειδικά το 207 αλλά δεν θα τα αγόραζα ποτέ για δύο λόγους,ο πρώτος είναι ότι στο 207 δεν χωράει ούτε παιδί πίσω οπότε ποιός ο λόγος να μην πάρεις το ΜΧ-5?Δεν υπάρχει σύγκριση..Ο δεύτερος είναι ότι σε όλα τα κάμπριο με σκληρή οροφή για λόγους πρακτικούς το παρμπρίζ περνάει πάνω από το κεφάλι του οδηγού με αποτέλεσμα να νομίζεις ότι δεν οδηγάς κάμπριο αλλά κλειστό αυτοκίνητο με ανοικτά παράθυρα!Πρόσφατα οδήγησα ένα παλιό Πεζό 306 με υφασμάτινη κουκούλα και κατάλαβα τι σημαίνει πραγματικό κάμπριο..
Είναι όπως τα λέτε. Και η ωραία εμφάνιση και η μεγάλη ποικιλία κινητήρων μπορούν να ικανοποιήσουν κάθε γούστο. Όμως αυτό που δεν μου αρέσει στην εμφάνιση είναι η πολύ μεγάλη μάσκα που έχει υιοθετηθεί στα τελευταία μοντέλα και που μοιάζει σαν ένα τεράστιο ανοικτό στόμα.