2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η VW και η Suzuki έχουν μοντέλα με εξαιρετικό ενδιαφέρον. Ένα από αυτά είναι το Suzuki Splash.
Έχει να χάσει τίποτα η Suzuki αν διακόψει τη συνεργασία της με τη VW; Ή μήπως είναι η VW που έχει ανάγκη τη Suzuki;
(3/10/2011)
Η Suzuki έχει ένα είδος συνεργασίας με τον όμιλο VW, ο οποίος πέρσι επένδυσε στην εξαγορά του 20% των μετοχών της ιαπωνικής εταιρείας. Πρόσφατα φάνηκε πως οι σχέσεις δεν πάνε καλά με τους επικεφαλής της Suzuki να λένε ανοιχτά πως δεν υπάρχει κάτι στη VW που να θέλουν στα αυτοκίνητά τους. Ποιος λοιπόν θα χάσει αν οι δύο μάρκες «τα χαλάσουν»;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όμως αν δει κανείς το λόγο που «τσακώθηκαν» οι δυό τους, θα καταλάβει. Γιατί αυτό που έκανε η Suzuki και «ξέφυγε» από τα συμφωνημένα, ήταν να αγοράσει κινητήρες ντίζελ από τη Fiat, όπως έκανε και παλιότερα, και όχι από τη VW που είναι πλέον συνεργάτης.Αυτό θέλει η Suzuki για την Ευρώπη, μικρούς κινητήρες ντίζελ, που η VW δεν έχει. Τα «άλλα» των γερμανών, τι να τα κάνει; Αρχικά, και με τις πρώτες ειδήσεις για τη συνεργασία, είχαν αρχίσει τα σενάρια για ένα γρήγορο Swift με κινητήρα TSI. Όποιος έχει οδηγήσει όμως την έκδοση GTI του Swift, ακόμη και πριν την ανανέωση με τον ισχυρότερο κινητήρα που μόλις δέχτηκε, θα ξέρει πως το αυτοκίνητο ήταν κορυφή ακριβώς γιατί ήταν φτιαγμένο όπως τα φτιάχνει η Suzuki. Ένα τούρμπο μοτέρ δε θα είχε καμία θέση κάτο από το καπό του.
Η Suzuki εξάλλου έχει μια τέτοια γκάμα που τα μοντέλα της δεν χρήζουν μείωσης κυβικών. Γιατί είχε τοποθετηθεί από νωρίς, πριν την «τρέλα» της μείωσης του κυβισμού, του τούρμπο και της κατανάλωσης, με μια γκάμα χαμηλού κυβισμού και υψηλής απόδοσης, με αυτοκίνητα που ήδη είχαν χαμηλή κατανάλωση και ρύπους.
Αν ένα της μοντέλο ήθελε μικρότερο μοτέρ θα ήταν το Grand Vitara που παραμένει δίλιτρο. Ποιος όμως μπορεί να φανταστεί το Grand Vitara, που παρά την προχωρημένη του σχεδίαση παραμένει ένα σκληροτράχηλο 4x4, με κοντές σχέσης και μόνιμη τετρακίνηση, να φοράει ένα μοτέρ του ομίλου VW; Το μοτέρ του Tiguan για παράδειγμα; Δεν του πάει.
Από κει και πέρα, η Suzuki έχει στη γκάμα της μοντέλα που η VW θα ήθελε, όμως τα έχουν προλάβει άλλοι. Για παράδειγμα το Splash θα γλίτωνε πολλά λεφτά από τη VW που εξέλιξε δικό της μίνι, όμως η Suzuki το «δανείζει» ήδη στην Opel, τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της VW.
Η VW ήταν μάλλον εμφανές πως εκτός από τη γκάμα της Suzuki που η ίδια δεν είχε, αυτό που ζητούσε ήταν πρόσβαση στην τεράστια ινδική αγορά όπου η Suzuki είναι κυριολεκτικά βασιλιάς.
¶ρα ποιος θα χάσει αν δεν τα βρουν; Ποιος μπορεί να έχει κάτι να πάρει από τον άλλον; Η Suzuki από την VW ή η VW από τη Suzuki; Μήπως οι ιάπωνες, παρά τη μικρότερη γκάμα και τη σαφώς μικρότερη κλίμακα ως κατασκευαστής, έχουν ότι θέλουν από μόνοι τους και είναι η VW που τους έχει ανάγκη; Τι λέτε;
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΛΕΤΕ? ΟΤΙ Η V.W. ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ SUZUKI ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ V.W.?? Η SUZUKI ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΜΙΚΡΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ. ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΗΓΗΤΑΙ Η V.W. ΣΕ ΑΠΟΔΩΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ, ΣΕ ΡΥΠΟΥΣ, ΣΕ ΚΙΒΩΤΙΑ ,ΣΕ ΓΕΝΙΚΩΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΓΚΑΜΑ ΜΟΝΤΕΛΩΝ.Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΘΕΤΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ SUZUKI Η ΟΠΟΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΒΡΗΚΕ ΠΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ (ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ) ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ THN V.W. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥΣ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ -ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΗ- ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΤΟΙΜΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η SUZUKI ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΣΑΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΜΙΚΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΧΑΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΜΕ ΤΗΝ WV . ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙ Κ ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΗ ΓΚΑΜΑ ΜΟΝΤΕΛΩΝ. ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΧΕΟΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ. ΤΡΑΝΤΑΧΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΩΣ ΚΑΘΕ 10ΧΡΟΝΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.ΕΠΙΣΗΣ Κ ΣΕ ΘΕΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠ ΤΗ WV ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΝΕΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΛΠ.
Οι ιάπωνες δεν είναι χαζοι,οτι διαφημίζει η vw σώνει και καλα να είναι κορυφαίο και αλλα όμορφα ψεύδη,είδαν οτι οι Γερμανοί ήθελαν απλά το πάτημα τους στις αγορές τις Ασίας χωρίς να δώσουν τίποτα,μάλιστα να τους υποχρεωσουν να πάρουν και τους παρωχημενους κινητήρες τους.Προφανώς χαμένη η vw
η suzuki ειναι πιο αξιοπιστη εταιρεια....δε βλεπω το λογο να μη βγει κερδισμενη αν εγκαταλειψει τη συνεργασια με την αναξιοπιστη vw.
Εννοειται η vw.Και καλα εκανε η suzuki που τελειωσε την σχεση τους.Δεν εχει τιποτα ουσιωδες και ουσιαστικο η vw,περαν των μεγαλων μοτερ οχι σε τεχνολογια αλλα οτι τους εχει σαν κινητηρες ενω η suzuki δεν εχει μοτερ 3600 κυβικα.Η vw καιγεται διακαως να πουλησει σε νεες χωρες ωστε να περασει την toyota σε πωλησεις,οχι η suzuki.Αυτο ειναι το δια ταυτα.Κακως απο την αρχη που εκανε η suzuki αυτον τον γαμο,αλλα υπαρχουνε και τα διαζυγια.Αλλωστε αν θελει η suzuki να διατηρησει μια αξιοπιστια και να την διευρυνει η vw δεν ειναι οτι καλυτερο στον τομεα αυτον.Αυτο ειναι το δια ταυτα της suzuki που σκεφτηκε εξορθολογιστικα και αποψη μου ειναι οτι δεν θα χασει ουτε θα χαθει.
Η VW θελει την Suzuki για να διεισδυσει στις αγορες της Ινδιας οπου η τελευταια ειναι υπερδυναμη εκει.Αυτο το ξερουν κ οι πετρες.Τωρα περι tsi κ κορυφαιων κινητηρων μαλλον κατι θα ειδε κ αλλαξε τακτικη ο προεδρος της Suzuki. Οσον αφορα τα diesel των Ιταλων,ναι ειναι πολυ μπροστα,τι να κανουμε.Κ τα corsakia αυτα φορανε κ αλωνιζουν στις πωλησεις.Απλα ο ομιλος VW εχει μαθει να μη τρωει αρνησεις κ τωρα δεν του καθεται καλα αυτη η διαλυση...
Η VW έχει ανάγκη την Suzuki στην Ινδία σίγουρα, γιατί μετά την Βραζιλία θέλει σαν τρελή να αναπτυχθεί και εκει για να αυξήσει τις παγκόσμιες πωλήσεις της. Η Suzuki απο την άλλη αν και μικρότερη εταιρία εκτός απο το DSG δεν πιστεύω οτι θέλει και τίποτα άλλο αμεσα και αυτό δεν ξέρω αν μπορεί να το πάρει και απευθέιας απο καμία ZF. Πάντος για τους Diesel καλά έκανε, οι Multijet II είναι απο τους κορυφαίους μικρούς κινητήρες.