ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Start Concept θα οδηγηθεί στην παραγωγή το 2012 ή 2013.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Start Concept θα οδηγηθεί στην παραγωγή το 2012 ή 2013.

Μελλοντικά compact Ford

(21/10/2011)

Μέσω των πρωτότυπων Start Concept και Fiesta ST, η Ford μας αποκαλύπτει τα σχέδιά της για ένα νέο μίνι μοντέλο και τη γρήγορη εκδοχή του μικρού της οχήματος, αντίστοιχα.

Start Concept

Κάτω από το καπό του βρίσκεται το 3κύλινδρο 1.000άρι EcoBoost μοτέρ.

Κάτω από το καπό του βρίσκεται το 3κύλινδρο 1.000άρι EcoBoost μοτέρ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το νέο Start Concept φαίνεται πως θα εξελιχθεί σε ένα νέο αυτοκίνητο πόλης, με ιδιαίτερα νεανικό αλλά και οικολογικό χαρακτήρα. Από αισθητικής άποψης, δείχνει αρκετά φουτουριστικό και συνδυάζει καθαρές γραμμές και ευδιάκριτες ακμές, αλλά και έντονες καμπύλες. Tο συνολικό του μήκος είναι λίγο κάτω από τα 3,7 μέτρα, το πλάτος του είναι 1.672 χιλιοστά, ενώ το ύψος του φτάνει στα 1.400 χλστ. Το μεταξόνιό του έχει μήκος 2,3 μέτρα. Κάτω από το καπό του φέρει το νέο 3κύλινδρο 1.000άρι EcoBoost μοτέρ, οι εκπομπές CO2 του οποίου βρίσκονται κάτω από τα 100 γρ./χλμ. Η απόδοσή του, στην περίπτωση του Focus τουλάχιστον, βρίσκεται στους 100 ίππους.
Στο λιτής λογικής εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα αποσπά αμέσως την προσοχή. Στο κέντρο της φιλοξενείται μεγάλη οθόνη για το χειρισμό πολυεφαρμογής, με εξελιγμένο λογισμικό διαχείρισης συστημάτων ψυχαγωγίας και επικοινωνίας (διαθέτει και ειδικά σχεδιασμένο σύστημα τηλεφωνίας). Συνολικά το αισθητικό αποτέλεσμα αναβαθμίζεται και χάρη στις ρετρό λεπτομέρειες που τοποθέτησαν οι σχεδιαστές της Ford στο τιμόνι, αλλά και στον πίνακα οργάνων.

&&&& Fiesta ST Concept
Στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Ford μας αποκάλυψε σε πρωτότυπη μορφή την έκδοση ST του Fiesta. Η μεγάλη τραπεζοειδής γρίλια της μάσκας είναι σίγουρα το προεξάρχον χαρακτηριστικό της εμπρόσθιας μορφής του. Στο πίσω τμήμα, κυριαρχεί ο διαχύτης και η μεγάλη αεροτομή. Φυσικά και εντυπωσιάζουν το χαμηλωμένο αμάξωμα και τα φαρδύτερα μετατρόχια, τα οποία καταλήγουν σε 17άρες ζάντες αλουμινίου. Στο εσωτερικό, τις εντυπώσεις κερδίζουν τα bucket καθίσματα της Recaro.
Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο EcoBoost κινητήρας των 1,6 λίτρων. Είναι τούρμπο, άμεσου ψεκασμού και διαθέτει διπλό – ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (Ti-VCT). Η απόδοσή του βρίσκεται στους 180 ίππους, ενώ η ροπή είναι 240 Nm. Το Fiesta ST κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7,0 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 220 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές CO2 είναι χαμηλότερες από τα 140 γρ./χλμ. Οι άνθρωποι της Ford Global Performance Vehicles ρύθμισαν από την αρχή τη γεωμετρία της ανάρτησης.
ford
LEAO TEST