ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πολύ πιο σίγουρη και ομαλή στις αντιδράσεις της εμφανίζεται η νέα B-Class στις 
στροφές αποκτώντας πλέον και έναν σπορτίφ χαρακτήρα που έλειπε.
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολύ πιο σίγουρη και ομαλή στις αντιδράσεις της εμφανίζεται η νέα B-Class στις στροφές αποκτώντας πλέον και έναν σπορτίφ χαρακτήρα που έλειπε.

B for...Mercedes!

(5/12/2011)

Νέα από άκρη σε άκρη, η δεύτερης γενιάς B-Class, ανοίγει το δρόμο για τη νέα εποχή της Mercedes στη μικρομεσαία κατηγορία και μας προετοιμάζει για το μέλλον της γερμανικής μάρκας.

Σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, ποιότητα, χώρος για τα γόνατα στο πίσω κάθισμα, απόδοση κινητήρα, επιτάχυνση από στάση, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση.Πολυχρηστικές λύσεις (σε σχέση με τα μικρομεσαία

Ο ολοκαίνουργιος 1.600άρης turbo της B180, διακρίνεται για τις πολύ καλές επιδόσεις, την πολιτισμένη λειτουργία του και τη λογική κατανάλωσή του.

Ο ολοκαίνουργιος 1.600άρης turbo της B180, διακρίνεται για τις πολύ καλές επιδόσεις, την πολιτισμένη λειτουργία του και τη λογική κατανάλωσή του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MPV), μικρότερο πορτ-μπαγκάζ από πριν, μακριά 6η σχέση κιβωτίου.


Η δεύτερη γενιά της B-Class είναι ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για τη Mercedes, αφού, μέσω αυτής, η γερμανική εταιρεία μας αποκαλύπτει πολλά νέα στοιχεία για το μέλλον της στη μικρομεσαία κατηγορία. Από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία σε αμάξωμα και εσωτερικό, τους νέους κινητήρες άμεσου ψεκασμού και τα κιβώτια, μέχρι και τη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα, η B-Class 2ης γενιάς δεν έχει καμία σχέση με την πρώτης γενιάς B-Class, εκτός ίσως από το γεγονός ότι θα ενταχθεί και πάλι στην κατηγορία των μικρομεσαίων πολυχρηστικών. Και φυσικά, μετά τη B-Class αναμένουμε πολύ περισσότερα νέα από τη Mercedes στη μικρομεσαία κατηγορία, με κορωνίδα την 3η γενιά της A-Class (2012), αλλά και λίγο αργότερα, τα 3 εντελώς νέα μοντέλα (SUV, 2θυρο και 4θυρο Coupe) που θα την πλαισιώσουν.

Περισσότερος αισθητικός δυναμισμός
Η νέα B-Class είναι λοιπόν το πρώτο μοντέλο της Mercedes που μας αποκαλύπτει το μέλλον της γερμανικής premium εταιρείας στα μικρομεσαία. Και σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση, είναι αυτό που επίσης μας δείχνει τη νέα compact σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας. Με βάση λοιπόν αυτή, η 2ης γενιάς B-Class αποκτά ένα περισσότερο δυναμικό αμάξωμα 1 όγκου με λιγότερες γωνιές από πριν και κυρίως, σημαντικά χαμηλότερο ύψος (-46 χλστ.). Ειδικά τώρα για το εμπρόσθιο τμήμα, ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά με συστοιχία LED και η μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα με το τρισδιάστατο αστέρι της Mercedes, που δίνουν τις απαραίτητες δόσεις πολυτέλειας. Στο πίσω τμήμα, το design είναι ελαφρώς πιο συγκρατημένο, με την οροφή να καταλήγει σχεδόν κάθετα πάνω στα στρογγυλεμένα και μεγαλύτερα από πριν, φωτιστικά σώματα. Από πλευράς αεροδυναμικής, τόσο η χαμηλότερη οροφή, όσο και το πιο λείο εμπρόσθιο τμήμα, έχουν προσδώσει ένα χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή (cd: 0,26) με έμμεσα πλεονεκτήματα σε κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2.

Ανταγωνιστική και σε τιμή
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Mercedes έχει ορίσει την τιμή της αρχικής Mercedes B180 BlueEFFICIENCY των 122 ίππων στα 25.400 ευρώ με πλήρη εξοπλισμό (απουσιάζουν μόνο οι ζάντες αλουμινίου). Το ποσόν αυτό κρίνεται ως αρκετά συμφέρον, από τη στιγμή που είναι χαμηλότερο, όχι μόνο από αυτό της προηγούμενης B180 των 116 ίππων (κατά 2.500 ευρώ), αλλά και από την προηγούμενη βασική B160 των 95 μόλις ίππων. Η έτερη βενζινοκίνητη B200 BlueEFFICIENCY των 156 ίππων, έχει επίσης πολύ καλή τιμή αγοράς (26.500 ευρώ) με αντίστοιχο εξοπλισμό της B180.

Κινητήρας: Ικανός και πολιτισμένος ο νέος 1,6 turbo
Εντελώς νέο, το μοτέρ που εφοδιάζει την Mercedes B180 BlueEFFICIENCY της δοκιμής μας έχει χωρητικότητα 1.595 κ.εκ. και περιλαμβάνει άμεσο ψεκασμό και turbo. Η ονομαστική του απόδοση είναι 122 ίπποι, όμως αυτό που εντυπωσιάζει είναι η διαθέσιμη ροπή των 200 Nm μόλις από τις 1.250 σ.α.λ. Το γεγονός αυτό δίνει στον κινητήρα της B-Class τη δυνατότητα να τραβά από πολύ χαμηλά χωρίς να «αγκομαχά» και να διατηρείται εξαιρετικά πρόθυμος μέχρι και τις 4.000 σ.α.λ. Το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων με το οποίο συνδυάζεται, έχει σχετικά αραιά κλιμάκωση σε όφελος της κατανάλωσης και ειδικά η 5η και 6η σχέση είναι αρκετά μακριές, ώστε να κρατήσουν χαμηλά τις στροφές στο ταξίδι. Στον τομέα των επιδόσεων, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου δεν βοηθά τον κινητήρα να δείξει τις ικανότητές του στις ρεπρίζ, οι οποίες θα μπορούσαν να είναι πιο γρήγορες, παρΆ όλα αυτά όμως τα τελικά νούμερα των μετρήσεών μας είναι αρκετά ικανοποιητικά. Η κατανάλωση τέλος, μπορεί να διατηρηθεί χαμηλά σε ήπιους ρυθμούς οδήγησης και σε αυτό βοηθά και το στάνταρ σύστημα ECO start/stop με την πολύ καλή λειτουργία.

Εσωτερικό: Πολύ καλή ποιότητα και ξεχωριστό design
Εντελώς νέο, όχι μόνο για το μοντέλο, αλλά και για την ίδια τη μάρκα είναι το εσωτερικό της νέας B-Class. Και το πιο σημαντικό εδώ είναι ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της η Mercedes αποφάσισε να ξεφύγει από την απόλυτη γερμανική «σοβαρότητα» των εσωτερικών της και να μας δώσει ένα πιο σπορτίφ και πιο μοντέρνο εσωτερικό μοντέλου της. Ξεχωρίζουμε λοιπόν τους εντυπωσιακούς τρεις στρογγυλούς αεραγωγούς στο κέντρο της κονσόλας, καθώς και τους μεγαλύτερους και αντίστοιχου σχήματος, εκατέρωθεν του ταμπλό. Επίσης, πολύ μοντέρνα παρουσία είναι και αυτή της ψηφιακής οθόνης στο πάνω τμήμα του ταμπλό, η οποία δείχνει σαν να αναδύεται από τους αεραγωγούς. Αλλά και η σχεδίαση του ίδιου του ταμπλό κεντρίζει το ενδιαφέρον, μιας και αυτό χωρίζεται σε τρία οριζόντια και ανισομεγέθη τμήματα, με το κεντρικό εξ αυτών να έχει διαφορετική επένδυση στο χρώμα μάλιστα του αλουμινίου. Σε ό,τι αφορά στην ποιότητα των υλικών, το πάνω τμήμα του ταμπλό αποτελείται από πλαστικό μαλακό στην αφή, ενώ από εκεί και κάτω, όλα τα πλαστικά είναι σκληρά. Μπορεί λοιπόν αυτά να μην είναι από τα πιο πολυτελή της κατηγορίας, όμως η συναρμογή τους και το φινίρισμα βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα, με χαρακτηριστική την παντελή απουσία τριγμών. Πολύ σωστή είναι τέλος και η εργονομία των διακοπτών και των χειριστηρίων, εκτός ίσως από το περιστροφικό χειριστήριο του συστήματος πολυμέσων COMAND, το οποίο λόγω της θέσης του πολλές φορές μπορεί να πατηθεί κατά λάθος, όταν ο οδηγός αλλάζει ταχύτητα.

Χώροι - Πρακτικότητα: Πολύ καλοί για 5 - μικρότερο αλλά πιο πρακτικό πορτ-μπαγκάζ
Στο εσωτερικό της νέας B-Class, οι διαθέσιμοι χώροι είναι αρκετοί για να χωρέσουν με άνεση 4 ενήλικες και έναν ακόμη μεσαίο στο πίσω κάθισμα. Εκεί, ο διαθέσιμος χώρος για τα κεφάλια είναι αρκετός ακόμη και για επιβάτες άνω του μέσου ύψους, ενώ άπλετος είναι ο χώρος για τα πόδια τους. Από πλευράς πρακτικότητας, σε σχέση με τους αυθεντικούς εκπροσώπους της κατηγορίας των MPV, στο εσωτερικό της νέας B-Class, η πολυχρηστικότητα είναι σίγουρα λιγότερη, με την έννοια ότι τα καθίσματα δεν είναι ανεξάρτητα, δε σύρονται και δεν αφαιρούνται. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι απουσιάζει εντελώς η λειτουργικότητα, αφού η πλάτη του πίσω καθίσματος διαιρείται (ποσοστό 60:40) και αναδιπλώνεται. Το πορτ-μπαγκάζ από την πλευρά του, έρχεται με μικρότερη χωρητικότητα από πριν (488 λτ. από 544), ενώ ενσωματώνει και ένα μετακινούμενο – ως προς το ύψος – δάπεδο. Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι, με έξτρα κόστος 890 ευρώ, μπορεί κανείς να αποκτήσει το σύστημα EASY-VARIO-PLUS, με συρόμενα πίσω καθίσματα και αναδιπλούμενη πλάτη καθίσματος συνοδηγού.

Στο δρόμο: Σταθερή, ευχάριστη και με υψηλή ποιότητα κύλισης
Η δεύτερης γενιάς Mercedes B-Class στηρίζεται πάνω σε μια εντελώς νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα, η οποία είναι σαφώς πιο ορθολογική σε σχέση με το επαναστατικό μεν, αλλά σίγουρα ιδιαίτερο τεχνικά, προηγούμενο «sandwich» δάπεδο. Αυτό το γεγονός έχει ωφελήσει σημαντικά τα οδικά της χαρακτηριστικά και της έχει προσδώσει μια σαφώς πιο ενδιαφέρουσα οδηγική συμπεριφορά. Ουσιαστικά, τα τρία νέα στοιχεία που κάνουν τη διαφορά είναι το πιο χαμηλό κέντρο βάρους, η σημαντικά βελτιωμένη ακαμψία του δαπέδου και η νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Στην πράξη, το γερμανικό πολυχρηστικό είναι πιο σταθερό από κάθε άλλη φορά στην ευθεία και στις στροφές γεμίζοντας με σιγουριά τον οδηγό του και ωθώντας τον να πιέσει περισσότερο το πεντάλ του γκαζιού. Ειδικά δε στις στροφές, από τη μια οι λογικές κλίσεις του αμαξώματος και από την άλλη, η ουδετερότητα στις αντιδράσεις και η ομαλότητα στην εξέλιξη της υποστροφής ή και της ηθελημένης υπερστροφής, προσδίδουν έναν σπορτίφ χαρακτήρα, ο οποίος ήταν δεδομένα απών από την 1ης γενιάς B-Class. Σε αυτό συμβάλλει επίσης και το νέο ηλεκτρομηχανικό τιμόνι, που έχει βελτιωθεί σημαντικά σε αίσθηση και πληροφόρηση, ενώ και η θέση του δεν είναι πλέον τόσο οριζόντια όσο πριν. Ένα ακόμη δεδομένο της B-Class, είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης και η απουσία παρασιτικών θορύβων που απομονώνουν τους επιβάτες της στο ταξίδι, ενώ τέλος σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η άνεση από την ανάρτηση.

FORD
LEASING ECIATAN VS ECOMBO