ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο Τόκιο η VW παρουσίασε το πρωτότυπο Cross Coupé, το οποίο αποτελεί ένα 4θυρο coupe SUV.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο Τόκιο η VW παρουσίασε το πρωτότυπο Cross Coupé, το οποίο αποτελεί ένα 4θυρο coupe SUV.

4θυρο coupe SUV από τη VW

(30/11/2011)

Το Cross Coupe SUV Concept της VW μας δείχνει τις προθέσεις της φίρμας για ένα 4θυρο coupe SUV, αλλά μας συστήνει και στη νέα σχεδιαστική εταιρική ταυτότητα.

Το Cross Coupé SUV concept της Volkswagen αποτελεί μία από τις μεγάλες εκπλήξεις της φετινής έκθεσης του Τόκιο. Η γερμανική εταιρεία λέει πως συνιστά μία σπουδή για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα crossover όχημα, το οποίο βρίσκεται ανάμεσα στα 4θυρα coupé και στα SUV. Την ίδια στιγμή, αποτελεί μία πρώτη γεύση για τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας, την οποία θα δούμε στα επόμενα μοντέλα της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το πρωτότυπο είναι το πρώτο μοντέλο της VW που πατά στη νέα πλατφόρμα MQB, η οποία θα χρησιμοποιηθεί σε πολλά μοντέλα του ομίλου, από την επόμενη γενιά του VW Golf, έως το μοντέλο που θα διαδεχθεί το Audi TT.

Το μήκος του είναι 4.345 χλστ., το πλάτος 1.868 χλστ. και το ύψος τους 1.523 χλστ. Το Cross Coupé, δηλαδή, βρίσκεται βάσει διαστάσεων ανάμεσα στις σημερινές γενιές των Golf και Tiguan. Ωστόσο, το μεταξόνιό του εκτείνεται στα 2.630 χλστ., κάτι που σημαίνει πως είναι μεγαλύτερο κατά 52 χλστ. από το αντίστοιχο του Golf, ενώ είναι και κατά 26 χλστ. μακρύτερο από εκείνο του Tiguan.

Παρόλο το σπορ ύφος του, το Cross Coupé είναι ικανό και εκτός δρόμου, καθώς η VW ανακοινώνει 24,2ο γωνία προσέγγισης και 32,5ο γωνία διαφυγής.

Το 4θέσιο Cross Coupé διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα, το οποίο αποτελείται από ένα TSI μοτέρ βενζίνης και 2 ηλεκτρικούς κινητήρες, οι οποίοι είναι τοποθετημένοι ο ένας μπροστά και ο άλλος πίσω. Η απόδοσή τους είναι 54 ίπποι και 180 Nm ροπής για τον μπροστινό και 114 ίπποι και 270 Nm για τον οπίσθιο. Η συνδυασμένη απόδοση του υβριδικού συστήματος είναι 265 ίπποι, ένα νούμερο που επιτρέπει στο πρωτότυπο μοντέλο να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,0 δλ., ενώ του χαρίζει και τελική ταχύτητα 201 χλμ./ώρα.

Επιπλέον, το Cross Coupé διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης, στο οποίο οι πίσω τροχοί κινούνται από τον ηλεκτρικό κινητήρα. Σε αυτήν την περίπτωση, ο μπροστά ηλεκτροκινητήρας στέλνει ισχύ στον πίσω και λειτουργεί ως γεννήτρια, παίρνοντας δύναμη από το TSI μοτέρ. Αυτό επέτρεψε στους ανθρώπους της VW να τοποθετήσουν τις μπαταρίες στο κεντρικό τούνελ, κερδίζοντας, έτσι, χώρο και επιτυγχάνοντας χαμηλότερο κέντρο βάρους και καλύτερο ζύγισμα.
Mercedes
OPEL