
Χωράει 308 λτ., δηλαδή 28 λτ. παραπάνω από όσα λέει η Hyundai.
Έχει εσωτερικό που μετατρέπεται σε υπέρδιπλο κρεβάτι.
Μπορείς να βάλεις 2 μεγάλες βαλίτσες, μια μεσαία και ένα σακ-βουαγιάζ στο πορτ-μπαγκάζ.
Ο χώρος αποσκευών έχει τετράγωνο σχήμα και δύο θέσεις για το δάπεδο.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Η Hyundai ανακοινώνει πορτ-μπαγκάζ 280 λίτρων
Στο Test Center του AutoΤρίτη, εκτός από τις επιδόσεις, την κατανάλωση και την οδική συμπεριφορά κάθε αυτοκινήτου μετράμε - αξιολογούμε και την πραγματική χωρητικότητα του χώρου αποσκευών του, ώστε να επαληθεύσουμε ότι τα νούμερα που υπόσχεται ο κατασκευαστής αντιστοιχούν στην πραγματικότητα αλλά και να αξιολογήσουμε επιμέρους τομείς όπως την πρακτικότητα και τις λύσεις που προσφέρει στην καθημερινότητα
Στις επόμενες γραμμές βάζουμε στο μικροσκόπιο μια από τις hot αφίξεις της χρονιάς, το Hyundai Inster. Πρόκειται για ένα SUV που τοποθετείται ανάμεσα στη μίνι και τη μικρή κατηγορία και αποτελεί μια από τις πιο προσιτές επιλογές που μπορεί να κάνει όποιος θέλει να αγοράσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αφού έχει τιμή εκκίνησης λίγο κάτω από 17.000 ευρώ.
Πριν ξεκινήσουμε, σημειώνουμε πως η Hyundai ανακοινώνει πως το μέγεθος του πορτ-μπαγκάζ ξεκινά από τα 280 λίτρα (στάνταρ χωρητικότητα) και σε περίπτωση που τα πίσω καθίσματα συρθούν προς τα μπροστινά έως και 16 εκατοστά (δεν υπάρχει αυτή η επιλογή σε όλες τις εκδόσεις), τότε η χωρητικότητα αυξάνεται στα 351 λίτρα.
Χωράει 308 λτ., δηλαδή 28 λτ. παραπάνω από όσα λέει η Hyundai.
Η μέτρηση του πορτ-μπαγκάζ του νέου Hyundai Inster έγινε με τη μέθοδο Ταμερλάνου και έδειξε πως νέο Inster μπορεί να μεταφέρει στην πραγματικότητα έως και 308 λίτρα αποσκευών, δηλαδή 28 λίτρα παραπάνω σε σχέση με αυτό που ανακοινώνει η μάρκα. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως το Inster μπορεί να μεταφέρει δύο μεγάλες βαλίτσες των 100 λίτρων, μια μεσαία αλλά και ένα μεγάλο σακ-βουγιάζ, δηλαδή μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας. Αξίζει να σημειώσουμε επίσης πως η επίδοση των 308 λίτρων είναι καλύτερη από τα 260 και τα 300 λίτρα που ανακοινώνει ο άμεσος ανταγωνισμός του μοντέλου, δηλαδή το Suzuki Ignis (αν και θερμικό) και το ηλεκτρικό Dacia Spring αντίστοιχα.
Ο χώρος αποσκευών έχει τετράγωνο σχήμα και δύο θέσεις για το δάπεδο
Πιο αναλυτικά και στις επιμέρους παρατηρήσεις μας, το ύψος της πόρτας του πορτ-μπαγκάζ ανοιγμένης είναι 1.980 χλστ. που σημαίνει ότι ακόμη και ψηλοί επιβάτες μπορούν να πλησιάσουν χωρίς να σκύψουν το κεφάλι και μπορούν να την κλείσουν σηκώνοντας εύκολα το χέρι. Το εξωτερικό κατώφλι των 70 εκ. διευκολύνει την τοποθέτηση βαριών αποσκευών, ενώ το αρκετά ορθογώνιο σχήμα του χώρου και το καλό βάθος που έχει, επιτρέπει στον χρήστη να τον εκμεταλλευτεί πλήρως. Αξίζει να σημειώσουμε πως το δάπεδο μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο σημεία και πως αριστερά υπάρχει μια μεγάλη πηγή φωτός που αναλαμβάνει το φωτισμό του χώρου στο σκοτάδι, ωστόσο θα θέλαμε 1-2 πιαστράκια για τις τσάντες. Στον πάτο υπάρχει το απαραίτητο κιτ επισκευής για τα ελαστικά του.
Αναλυτικά οι διαστάσεις του:
- Μέγιστο εσωτερικό πλάτος: 1.165 χλστ.
- Ελάχιστο εσωτερικό πλάτος: 965 χλστ.
- Μήκος: 560 χλστ.
- Εξωτερικό κατώφλι φόρτωσης: 700 χλστ.
- Κατώφλι βάθος εσωτερικά: 240 χλστ.
- Ύψος εταζέρας: 540 χλστ.
- Ύψος ανοίγματος πόρτας: 1.980 χλστ.
To εσωτερικό του μετατρέπεται σε υπέρδιπλο κρεβάτι
Εκτός από πολύ ικανοποιητικό πορτ-μπαγκάζ, η ευρυχωρία και η πρακτικότητα του Inster απογειώνεται χάρη στην δυνατότητα που έχουν τόσο τα πίσω όσο και τα μπροστινά καθίσματα να αναδιπλώνονται πλήρως. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει μια σχεδόν επίπεδη επιφάνεια από το μπροστινό ταμπλό έως και το πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου που θυμίζει υπέρδιπλο κρεβάτι με μήκος έως 2.059 χιλιοστά. Επιπρόσθετα, αν συνυπολογίσουμε πως στο εσωτερικό υπάρχει πρίζα που μπορεί να παρέχει ισχύ σε συσκευές όπως laptop, καφετιέρες, εξοπλισμό κάμπινγκ κτλ, τότε δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως μοιάζει πολύ με δωμάτιο ξενοδοχείου.